De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Ja, toen haalde we de finale op het wk. 8)

Weet je nog hoe het tegen Duitsland afliep zonder verdedigend blok? Iets van 3 en een 0 dacht ik.

2. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dus Pieters, Vd wiel, Strootman, etc horen ook niet op het ek thuis?

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt dan ook weer niet. VDWiel wordt niet opgeroepen dus neem ik aan? Mickey Mouse League?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat was de schuld van Braafheid O-)

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Boerrigter is te onervaren. Wat heeft die nou bewezen? Hij speelt leuk tegen ploegen als De Graafschap maar als jij daar tegenover Lahm of Contrao staat wordt dat echt drama.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom stellen we ze op? Omdat er niks beters is.

7. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Uhh Boerrigter heeft al aangetoond tegen Real dat hij Sergio Ramos ook gewoon aankon, hij ging er zelfs een paar keer langs.

Je kan het team altijd zo ombouwen dat je geen enkele Eredivisie speler in het elftal hebt.

Laatst bewerkt: 16 apr 2012
  8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dus halen we wel mensen uit de Eredivisie :lol:.

9. Seh

Seh Guest

Bij Boerrigter is zelfs in het binnenland misschien nog wel wat beters te vinden. Een Lens heeft al meer bewezen en kan ook in de spits des noods. Ola John is ook een veel betere speler op dit moment en ik vind ook Narsingh (al was dat ook vaak tegen de kleintjes) een betere buitenspeler die al meer heeft laten zien dan Boerrigter.

GForce wat heb je vandaag, je slaat onzin uit man? :'-(

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeg toch ook niet dat we het niet doen.....zeg dat ze er niet thuis horen.

Spelers die hier door RKC spelers afgetroefd worden...en die moeten dan zorgen dat we Europees kampioen worden.....:lol:

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    John? Die is echt helemaal uitvorm de laatste 4/5 wedstrijden man.

12. Seh

Seh Guest

Boerrigter is er net weer 1 potje bij. John heeft het hele seizoen laten zien een goede te zijn.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mijn god :lol:

14. Seh

Seh Guest

Discussieer vooral verder, maar ik geef het op. :+

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom wil iedereen aan de opstelling vasthouden? Er is duidelijk geen goeie linksbuiten, dus waarom proberen eentje op te stellen? Pas dan je opstelling aan. Dit is het nationale elftal, geen club. Je moet je opstelling aanpassen aan het materiaal dat je heb.

16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Ik probeer te zeggen dat Boerrigter geen kansloze wedstrijd speelt tegen een goeie back. Zo'n topback zal niet worden sufgespeeld door Boerrigter, maar Boerrigter kan er wel een aantal keren langsgaan.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik voel me zeker niet aangesproken. Ik erger me aan het gemak waarmee 'we' elkaar steeds maar weer over een kam scheren. Alsof Feyenoorders, Ajacieden, PSV'ers allemaal één geheel zijn. Vermoeiend, want het draagt niet erg bij aan een objectieve beeldvorming.

18. Seh

Seh Guest

Je moet het ook niet allemaal te letterlijk nemen, dat ik jou dat nog moet vertellen. 8)

Maar goed, ben zelf eventjes sporten. Kusjes

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vind ik ook , en anders Robben op links, waarom weer 2 man die allebei naar binnen komen. Dan is er toch weer geen ruimte voor V Persie en huntelaar?

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zeik graag, dat hoef ik jou toch ook niet te vertellen :+

Maar je was niet de enige. Het was meteen de standaard om Ajacieden te generaliseren in die discussie.

Boerrigter is trouwens goed genoeg om mee te gaan naar het EK. Dat baseer ik op z'n stijl (flair, buitenom, man opzoeken, prima voorzet: Huntelaar) en op de wedstrijden die hij speelde voor z'n blessure. Ik denk serieus dat hij als pure buitenspeler na Robben het beste is wat we hebben.

Laatst bewerkt: 16 apr 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina