De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Prima gadget.

2. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Boerrigter heeft in mijn ogen nog niks bewezen. Laat ik het zo zeggen hij heeft imo bij RKC meer laten zien dan bij Ajax. (mede door blessures ) en toen kwam het bij niemand op om hem mee te nemen.

Van Rhijn heeft bij Ajax alleen gespeeld door de blessure van vd Wiel, maar nu die wat wedstrijden voor Ajax heeft gespeeld moet hij ook mee. Anita is trouwens helemaal lachwekkend als je daar van Bommel, of Schaars voor thuis wilt laten.

Janssen ben ik het wel mee eens maar is bij het merendeel hier gebasseerd op de laatste paar wedstrijden en op het feit dat die bij Ajax speelt. Als hij zo'n seizoen voor Twente had gespeeld zou iedereen hem afschrijven en niet mee willen hebben.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Anita speelt al wekenlang beter dan Schaars

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Op zich heb je ook wel een punt hoor, het was je verwoording die het grappig maakte :+

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Hoezo neemt niemand Van Wolfswinkel mee?
    Test die kerel eens.

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou van Wolfswinkel ook meenemen, ik dacht dat de selectie uit 21 spelers bestond. Bij 23 zou ik Van Wolfswinkel en Van Bommel nog meenemen.

Schaars is echt niet beter dan Anita btw. Daarnaast is Anita veel multifunctioneler inzetbaar. Anita kan bij nood ook nog LB spelen. Schaars werd daar tegen Engeland wel gezet, maar die is totaal geen LB.

Van Rhijn is na Vd Wiel op dit moment gewoon de beste Nederlandse RB. Of je moet Marcellis zo goed vinden... Daarnaast kan ook Van Rhijn in het centrum spelen. Zo kun je toch, net als met Anita, posities dubbel bezetten zonder echte 1-op-1 vervanging toe te passen.

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    van Rhijn heeft alleen praktisch geen ervaring, Marcellis is een natte krant

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Heeft hem dat bij Ajax tegengehouden dan?

Die jongen barst van het talent en weet inmiddels wel wat het is om onder druk te spelen. Anders houd je het hoofd ook bij Ajax niet boven water. Sterker nog, hij onderscheidde zich met zijn goede spel.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nee dat begrijp ik, alleen heeft die internationaal geen ruk laten zien. Ik vind het gewoon een flink risico.

10. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Van Marwijk gaat dat ook nooit doen...

11. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    De RB positie is gewoon schaars bij het Nederlands elftal. vd Wiel en van van Rhijn zijn dan inderdaad de betere. Of je van Rhijn het NL elftal waard vindt, dat mag je zelf invullen.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Tja, als dat de maatstaven zijn voor het selecteren van spelers kan je nooit iemand laten debutteren. ;)

14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vergeet niet dat Leerdam een heel sterk seizoen heeft. En de Vrij heeft bij Feyenoord ook rechtsback gespeeld en kan natuurlijk ook in het centrum spelen, wat hem multifunctioneel maakt net als van Rhijn.

En anders is Janmaat natuurlijk een topper in wording, die ook een kans verdiend.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het is nogal een verschil tussen debuteren tegen Noordwijk of Portugal :+

Maar ik snap je best. vd Wiel speelt nu niet bijzonder, maar in het Nederlands elftal past die prima in het systeem. Ga er dus ook gewoon van uit dat v Marwijk geen rare keuze zal maken.

16. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    En zo is het.

BvM zal vd Wiel meenemen en Boulahrouz en mocht vd Wiel geblesseerd raken tijdens het EK of een schorsing oplopen dan zal Boulahrouz rb spelen.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Ach van der Wiel speelt gewoon het complete EK.
    Daarnaast kan Donk ook RB maar zal het vast Boula worden.

Laatst bewerkt: 17 apr 2012
  18. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Luister, ik ben ook Feyenoorder, maar Leerdam en de Vrij komen echt niet in het huidige Nederlands elftal. Die missen gewoon kwaliteit voor het topniveau.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Ik vind dat men gewoon geen rekening houdt met ervaring.. Van Rhijn staat nog achter Donk en Zuiverloon in mijn lijstje.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Kwaliteit > Ervaring

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina