De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat was Madrid slecht zeg. Bayern ook trouwens, maar die kunnen imo gewoon niet veel beter. Amper fatsoenlijk voetbal gezien. Eerste helft was nog wel aardig door de enorme ruimtes die op het middenveld vielen. Tweede helft was na de goal van Madrid dood, omdat Madrid het wel welletjes vond en Bayern niks wist te creëren. Leuk voor de return dat er nog een goal viel. Gelukkig maar. Zie Madrid het overigens makkelijk redden thuis.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lekker bezig :D!

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Goalbeinn gaat vlammen tegen Twente.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oh maar die heeft vandaag netjes zijn medicijnen genomen!

5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
  6. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die Marcello echt een draak van een vent, je ben prof voetballer en dan ga je in de laatste minuut zoiets doen? Ik vind het erg kinderachtig.

Verheug me erg op de wedstrijd van vanavond! Kijken wat Di Matteo in petto heb (hier spreekt een chelsea fan btw:9).

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Barcelona gaat gewoon winnen vanavond. Als het spannend is ga ik nog wel even kijken.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Met z'n elven rond de 16 hangen en counteren? Zo probeelren ze het allemaal dus Chelsea ook.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook het enige wat Chelsea kan (zelfs tegen Wigan thuis), dus dat zal 't wel worden ja.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Tof voor die gast als hij het wordt. Zo lang het maar geen Webb wordt. :+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Die shortlist is iig na gisteren wel iets shorter geworden, dus dat is voordelig voor Björn.

12. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als er straks goede scheidsrechter op het veld staat die niet voor alles fluit en fysiek spel toestaat zolang het 'fair' is zal Chelsea keihard gaan winnen van Uefalona

Laatst bewerkt: 18 apr 2012
  13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat hoeft nog niet eens. Maar als er een scheids fluit die niet tegen zeiken/kaartenaannaaien/schwalbes kan, dán is Barça de lul. :+

14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat zou ook mooi zijn, maar het zal wel weer een scheidsrechter worden die een kledingkast vol met Barca shirtjes heeft.

15. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Chelsea is anders ook een anti-voetbal ploeg. Barcelona speelt bij vlagen mooi voetbal wat helaas volkomen tenietgedaan wordt door het kaartenvragen schwalbes maken.

Kiezen tussen Herpes en genitale wratten dus...

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, ben het niet eens met dat 'wat helaas volkomen tenietgedaan wordt'. Natuurlijk is het kut, en ik stoor me er echt enorm aan tijdens een wedstrijd :emo:, maar ik kan meestal nog wel 'genieten' (wel minder dan voorheen) van het voetbal wat ze spelen.

Chelsea speelt echt kut voetbal, én vind ik een grafclub :lol:.

Dus eerder.. kiezen tussen griep en genitale wratten.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Jammer voor Real gisteren maar ik had zoiets wel verwacht van Bayern.

Kan iemand me zeggen wanneer Ajax trouwens kampioen is/kan spelen, ik heb al enkele keren gelezen dat het tegen twente kan maar dat is dus al over 2 wedstrijden?

http://www.ajax.nl/Ajax-1/Programma/Wedstrijdoverzicht.htm

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Als je aanstaande wedstrijd en tegen Twente wint ben je zo goed als kampioen. (+50 vs +27/28 )

19. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tjaa ik weet niet wat jij verstaat onder anti-voetbal. Naar mijn mening kan je pas spreken over anti-voetbal als je doet wat Real in de classico's doet ( niet alle ) , 5 man achterin en dan een middenveld wat bestaat uit Pepe Khedira en Alonso, dat versta ik onder anti-voetbal. Alles maar dan ook echt alles eraan doen om je tegenstander niet te laten voetballen, met als Hoogtepunt Pepe die op het middenveld staat puur en alleen om 90min lang Messi te irriteren.

Dit zal Chelsea nooit gaan doen, ze zullen misschien wel ipv Lampard-Essien als controleurs Mikel-Essien neer gaan zetten, en misschien ook Ramires op links zetten om Alves niet te laten opkomen, voor de rest zal het gewoon een normale 4231 worden net als altijd onder Di Matteo.

20. Seh

Seh Guest

:emo: Oh god, daar is de wekelijkse club bash weer. En dit keer zelfs over buitenlands clubs, waar men supporter van claimt te zijn terwijl ze misschien 2x voorbij het stadion zijn gereden. \o/

Game on!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina