De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Barca speelde vrijwel niks klaar, alleen Tello kreeg de ruimte maar kon hier niet mee omgaan, Real was in de counter veel gevaarlijker dan Barca in balbezit was, verdiend gewonnen :D

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nostradamus is de naam:cool:

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Schitterend. Vreselijk spannende match, maar wat een heerlijk dou Özil-Ronaldo. Prachtige goal en lekker provoceren naar het publiek _O_.

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Wat is Twente slecht zeg.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Real Madrid \o/\o/\o/\o/

Enkel wist ik niet dat ze om 20 uur al speelden... dacht dat ze pas begonnen om 22 uur (zoals gewoonlijk?!). Dus heb ik niet kunnen kijken. :'-(

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Twente :emo:

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Zou heerlijk zijn als twente punten verspeelt

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    WTF? Hij trekt gewoon aan het masker van die dude? 8)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Duitsers. :emo:

10. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
  11. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ongelofelijk

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Echt he?

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Stiekem wel 'blij' dat Twente wint, ik ga er vanuit dat Ajax kampioen wordt (arrogante kutajacied!!!1!!!1) en hoop in Nederlands belang dat Twente 2de wordt omdat:

Twente en PSV hebben de grootste kans CL af te dwingen via de voorrondes (gezien de loting gebaseerd op de coëfficiënt).

Als PSV 2de wordt nemen ze Heracles mee Europa in ten koste van de nummer 5 of een play-off team.

Het aantal punten in Europa wordt gedeeld door het aantal teams, Heracles doet het Europees minder goed dan de winnaar van de play-offs (Vitesse dat een goed team bij elkaar kan kopen, Heerenveen dat iig een paar leuke spelers behoudt of Feyenoord dat al ervaring en een leuk team heeft) dus PSV zou kut zijn voor NL.

Twente heeft laten zien in de CL in een lastige poule nog bijna de 2de ronde te halen, en ze hebben zeker veel kans om in ieder geval 3de te worden in zijn poule.

Ik hoop dus op: Twente vCL en PSV, AZ, Feyenoord, Heerenveen, Vitesse EL.

Feyenoord gun ik de 2de plek wel maar ze zullen in de play-offs waarschijnlijk gekoppeld worden aan een team uit de beste 6 Europese competities die daar de 4de of 5de plek pakt.

Overigens vind ik RKC wel gelijkenissen vertonen met Utrecht, die hielden in hun seizoen waar ze Europees voetbal behaalden heel vaak de 0 en dat is belangrijk in Europa, de kans dat RKC (als ze de play-offs halen), de play-offs winnen en het hoofdtoernooi van de EL halen vind ik groter dan iedereen denkt..

15. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Volledig mee eens.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Ik heb toch echt liever AZ in de vCL als ze dat frisse voetbal vast kunnen houden.

17. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar bij AZ zullen dus Elm, Moisander, Holman, etc weggaan en dan blijft er wel veel minder van over. Dan moet alles komen van Maher en Martens.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een vreselijk saaie en slechte kutclasico.

19. Seh

Seh Guest

Heuj. \o/ Jammer dat Twente nog de overwinning heeft gestolen, maar voor de rest een prima voetbal dag. Als de finale nu Barca-Real wordt in de CL is hij nog extra beladen denk ik. Heerenveen niet gezien maar mooi dat ze gelijk hebben gespeeld, 5e plek moet nu gewoon lukken voor Feyenoord en ga er van uit dat PSV geen tweede wordt.

Tevens nog een gratis avondje uit gewonnen, ik had de uitslag goed geraden in de poul met 9 maten. Degene die won mocht volgende week met 0 euro opzak uitgaan, dat ben ik deze keer. :cool:
    edit: uitslag van barca real natuurlijk. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2012
  20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina