1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Nu staan ze vijf punten voor (aangezien in de onderlinge duel Barca altijd wint :p) en dat zou nog overbrugbaar kunnen zijn.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als Real woensdag op de bek gaat bij Villarreal gaat het kriebelen hoor.

3. Seh

Seh Guest

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zat er vandaag en niets gemerkt (nog op gelet). Maat waarmee ik was zei dat ze dat eigenlijk nooit meer doen...

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Omdat Real Madrid een beduidend zwaarder programma over heeft dan Barça.
    Atletico Madrid uit;
    Bilbao uit;
    Osasuna uit;
    Villarreal uit;
    Sevilla thuis;
    Valencia thuis.

En dan natuurlijk Barça in Camp Nou. Niet dat ik Real Madrid het nog zie verspelen, maar het is aan de andere kant ook niet ondenkbaar dat ze een keer verliezen en een keer gelijkspelen of drie keer gelijk spelen. Met name Bilbao, Sevilla en Valencia zie ik nog wel stunten.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Doen idd nooit meer Haags kwartiertje omdat we eigenlijk dan altijd verliezen haha.

Gister naar inter geweest. 0-0 en het stadion was voor 1/3e gevuld. Ben niet gelijk warm gelopen voor het Italiaanse voetbal hehe. Milito miste een penalty en dan gunde ik hem wel. Wat is die slecht zeg. Verder beide kanten weinig kansen dus weinig opwinding.

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat heb ik altijd man. Bij die zangers, acteurs, sporters etc. Ik ben 23 en heb helemaal niks bereikt in m'n leven 8)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daarom ben ik zo blij met Sibon bij Heerenveen. Staat er tenminste af en toe nog 1 speler op het veld die ouder dan ik is

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Het kan ook meer gewenning van mij zijn, de commentator maakte ook zo´n opmerking dus misschien ging ik er van het gemak van uit dat ze het nog steeds deden.

Al is het wel enigszins logisch dat ze er mee zijn gestopt, de kwartiertje bracht de afgelopen seizoenen nou niet echt veel succes.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Topper :cool:

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De commentator heeft ons verkeerd ingelicht.

13. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ze waren er inderdaad meer dan een jaar mee gestopt, omdat ze vaker onderuit gingen dan dat het beter ging tijdens het Haags kwartiertje.

Maar sinds dit jaar is er dus weer een Haags kwartiertje wat wordt ingeleid door dat luchtalarm.

14. Seh

Seh Guest

Hoe doet Eriksen het trouwens nu bij Ajax? Ik kijk meestal met een schuin oog, maar zie hem de laatste tijd maar weinig. Beetje een terugval? Die Vertonghen is wel echt een übermensch zeg, niet gezond. 8)

En bij Feyenoord hebben we eindelijk weer een nieuwe 10. \o/ Die al meer heeft laten zien dan het vorige talent bij Feyenoord, Bruins.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eriksen voetbal wel leuk mee maar laat niet veel bijzonders zien inderdaad.

Vertonghen is niet meer te houden, die gaat minstens naar een Europese subtopper

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Die zit in een voetbaldip waar je u tegen zegt. Toch acht ik de kans vrij groot dat hij na de zomer vertrekt, zou zonde zijn want als hij in vorm is, is die voor elke tegenstander een verschrikking. Aan de andere kant zou zijn vertrek ook ruimte creëren voor Serero/Lodeiro en de jeugd. Financieel zou het ook niet verkeerd zijn denk ik :+

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk ik ook. Krijgen we die Fischer in het eerste elftal, ook niet verkeerd :+

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik let altijd op held Eriksen tijdens wedstrijden, maar wat viel hij gister tegen. Geen briljante pass gezien van zijn voet. Het is vooral veel rennen en non-productief kaatsen.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, het was maar een enkele wedstrijd, what's there to say.

Maarrrrrr, dat moet ik dan wel eerlijk zeggen, die gozer speelde een zeer goede pot. Ongelofelijk als je 17 bent en dan gewoon alle tijd neemt om een bal aan te nemen met 3 Eredivisie spelers in je rug. Die steekpassjes, gruwelijk hoor. Het leek wel een Ajax talent ;)

20. Seh

Seh Guest

Nee hoor, dan werden er nu al bedragen van tientallen miljoenen genoemd als verkoopprijs. :)
    Deze gozer heeft wat Wijnaldum niet heeft, overzicht/inzicht. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina