De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    In totaal 19 miljard dollar...

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Bij een hoek kiezen heb je, vreemd maar waar, vaker kans om een bal te redden. Puur omdat een schot van elf meter zo ongelooflijk veel reactievermogen van je vergt. Vaak ben je dan, ondanks je dan de goede hoek kiest, te laat om die bal te redden. Slecht ingeschoten of niet. Alleen met een bal door het midden of nèt naast je heb je hem altijd.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Daar kun je ons landje wel mee dicht timmeren tot de benodigde 3% :+

4. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Inderdaad vooral sinds die Rus zijn ze echt een koopclub geworden. Ik ben zelf eigenlijk wel fan van Chelsea, maar dat komt eigenlijk doordat toendertijd onze Ed de Goeij daar keeper werd. Trouwens in die tijd speelde er ook geen misselijke spelers met Zola,Vialli,Gullit. (zal allemaal wel niet in 1 seizoen geweest zijn, ik kan mij niet alles herinneren en heb geen zin om het op te zoeken)

Ik hoop dus dat Chelsea wint, zoiezo omdat ze een paar jaar geleden de finale verloren na penalties tegen Man United.

Edit: lees net de discussie van de laatste 2 pagina's.

Ik wil me er niet teveel on mengen, maar tegen Sammy wil ik wel zeggen dat je leven niet stopt na je 30e. Ook voor jou zal gelden dat je tegen die tijd grotendeels nog steeds dezelfde hobbies zal hebben, naar dezelfde muzieksoort luisterd, en af en toe nog steeds uit de ban springt (mits je daar van houdt) Het enige verschil met 10,15 jaar geleden is dat je nu wel geld heb, maar wel minder tijd door werk en kinderen. Maar je moet niet denken dat je dan niet meer op een internetforum kan.

Laatst bewerkt: 26 apr 2012
  5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat Ed De Goeij daar speelde maakte Chelsea voor mij juist een lachertje. En dat is eigenlijk nooit meer over gegaan.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Waarom heeft niemand het over baas Hasselbaink?

7. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ed de Goeij was toen een topkeeper en pas net door een blessure in het Nederlands elftal vervangen als eerste keeper voor vd Sar. Een lachertje was het zeker niet.

@mtthz: Hasselbaink was zeker een baas. Mislukt in de eerste divisie, en daarna via Portugal? naar de top. In het Nederlands elftal viel die jammer genoeg steevast tegen.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb zijn moeder van hem bij stage gehad :cool: Was wel apart

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee niet:

En dan hebben we 'm nog niet eens horen praten.

10. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dus? Je vind Flappie wel een lekker ding? Ik heb het over zijn kwaliteiten in het doel. En die stonden buiten kijf. Het was niet voor niets dat Chelsea hem overnam van Feyenoord.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat heeft 'Flappie' te maken met ons gesprek?

Ed De Goeij is dusdanig lelijk dat ik hem niet serieus kan nemen.

12. Seh

Seh Guest

WTF. :emo:

13. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Lol. Ok, laten we bij deze aannemen dat het belangrijk is voor een voetballer/keeper om er goed uit te zien om serieus genomen te worden. En dat jij door het uiterlijk van de Goeij en zijn transfer naar Chelsea, Chelsea een kutclub vindt.

Mag ik je dan een wedervraag stellen?
    Wat vind jij met jouw redenering van "een speler die je serieus neemt" van voetballers als van der Sar,Huntelaar?

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zeg nergens dat het belangrijk is om er goed uit te zien. Ik zeg alleen dat ik Ed De Goeij dusdanig lelijk vind dat ik hem niet serieus kan benaderen. Hij heeft zo'n hersenloze tronie, daar is gewoon met geen mogelijkheid een objectieve voetbalanalyse op los te laten.

Vergeleken met 'Edje' zijn 'Flappie' en KJH (opvallend trouwens dat je twee Ajacieden noemt!) Adonissen van de bovenste plank.

15. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je kan lullen als brugman, maar als je een voetballer niet serieus neemt vanwege zijn uiterlijk dan impliceer je daarmee dat het uiterlijk belangrijk is.

Dat je vervolgens een club een lachertje vindt omdat die club zo'n iemand koopt zegt of heel veel over jou persoon of heel veel over het non-argument wat je nu tegen beter weten in probeert te verdedigen. Ik schat in dat het dat laatste is.

16. Seh

Seh Guest

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.960
    Haha, ging helemaal stuk tijdens die penalty. :lol:
    Heerlijke pot verder.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    8)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol De Goeij een topper, je vergeet dat Chelsea toen zelf nog weinig voorstelde.

20. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zuur voor hem, mist hij toch wel de belangrijkste fase.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina