Inderdaad vooral sinds die Rus zijn ze echt een koopclub geworden. Ik ben zelf eigenlijk wel fan van Chelsea, maar dat komt eigenlijk doordat toendertijd onze Ed de Goeij daar keeper werd. Trouwens in die tijd speelde er ook geen misselijke spelers met Zola,Vialli,Gullit. (zal allemaal wel niet in 1 seizoen geweest zijn, ik kan mij niet alles herinneren en heb geen zin om het op te zoeken)
Ik hoop dus dat Chelsea wint, zoiezo omdat ze een paar jaar geleden de finale verloren na penalties tegen Man United.
Edit: lees net de discussie van de laatste 2 pagina's.
Ik wil me er niet teveel on mengen, maar tegen Sammy wil ik wel zeggen dat je leven niet stopt na je 30e. Ook voor jou zal gelden dat je tegen die tijd grotendeels nog steeds dezelfde hobbies zal hebben, naar dezelfde muzieksoort luisterd, en af en toe nog steeds uit de ban springt (mits je daar van houdt) Het enige verschil met 10,15 jaar geleden is dat je nu wel geld heb, maar wel minder tijd door werk en kinderen. Maar je moet niet denken dat je dan niet meer op een internetforum kan.
Laatst bewerkt: 26 apr 2012