1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet niet zo goed wat ik met Barca moet. Ik houd van hun voetbal, er is nog nooit een team geweest dat zo kan voetballen. Op die snelheid en in deze tijd, dat is echt bizar knap. Ik kijk regelmatig naar hun wedstrijden, niet alleen de CL, maar ook de Primera Division en ik ben eigenlijk altijd op zoek naar het moment dat ze gaan verliezen.

Wanneer Barca op stoom is, dan vernietigen ze iedere ploeg in de wereld. Maar als het niet lukt, op dat moment ga ik een hekel aan ze krijgen. En daar zit ik stiekem altijd op de wachten en te hopen. Ik hoop ook oprecht dat de finale van de CL Real - Barca zal zijn en dat Real wint. En dat is echt alleen maar omdat ik de reactie van de Barca spelers wil zien op het moment dat ze doorhebben dat het niet gaat lukken. Dat moment is onbetaalbaar.

Neem Messi, onbetwist de beste speler die de wereld ooit heeft gezien (nee, daar is geen wereldtitel voor nodig, individueel is er nimmer een betere geweest), ik geniet van zijn acties, hij is echt bijna de perfecte speler. En toch, toch kan ik niet echt binding met hem voelen. Dat komt denk ik omdat ik niet zoveel meer heb met het huidige Barca.

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Messi is fenomenaal, maar zo'n onuitgesproken speler. Er is niets wat hem persoonlijk uniek maakt.

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ronaldinho bij Barcelona staat bij mij nog bovenaan.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is dan puur gebasseerd op gevoel mag ik aannemen?

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dus als je fan bent van Inter mag je de Spaanse competitie geen Mickey Mouse competitie noemen? Dat bedoel ik dus: je redeneert als een kleuter, en je teentjes zijn veel te lang.

Jij was juist degene die begon met op de man spelen door Inter bij het verhaal te betrekken, lekkere gimp van me.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Dat was echt een bazen finale. Eto'o. _O_

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik gun het Barça altijd van harte, maar ik had het Bergkamp toen nog veel harder gegund om die beker op z'n lijstje te mogen zetten...

8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja absoluut, qua statistiek is Messi natuurlijk de betere, maar voor mij is Ronaldinho gewoon puur genot om naar te kijken. Niet de meest efficiënte maar puur qua voetbal heb ik niemand nog in zijn buurt zien komen.

Misschien dat ik het ook een beetje romantiseer en niet alles meer objectief zie. O-)

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mochten mensen zich het schompes vervelen vanavond, of het gewoon leuk vinden: de halve finale van de next-gen series (baby CL) tussen Inter en Marseille is vanaf 8 uur hier te volgen: http://fcinternews.tv/

In de eindstrijd wacht zoals iedereen waarschijnlijk wel weet Ajax. Dus ik zie nog liever dan anders Inter doorstoten *)

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ben ik dan de enige die vanwege Tello (oké, Messi natuurlijk ook) naar Barca kijkt? :+

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Graafschap 1-0 voor tegen twente :D

12. Seh

Seh Guest

Heus. \o/

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha lekker, Twente pakt ze toch wel hoor :+

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Weet je wat voor grafmat daar ligt :emo:
    AZ kon ook geen vuist maken daar. Gaat goed komen :)

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    KUT... dat is te vroeg

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een groot fan van het soort voetbal dat ze spelen, alleen heb ik een hekel aan de club en alles eromheen. Ik kan dus nooit blij zijn voor ze. De enige keren dat ik echt van ze geniet is als ze in een grote wedstrijd de tegenstander compleet wegvagen, zoals toen tegen Real en in de finale tegen Man U.

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :) ook al heb ik niks met die trieste fusieclub die nog jonger is dan de ouders van de forummers hiero (althans, dat mag ik hopen).

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb het al een keer of 2/3 verteld hier. Ben al fan (en later supporter) sinds groep 7/8 van de basisschool (jaar of 11/12 geleden). Nu niet een periode waarin het allemaal zo geweldig ging bij Barça. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je het vast wel kunnen vinden. :)

Jij hebt op geen enkel moment in deze discussie ook maar 1 argument genoemd waarom La Liga een Mickey Mouse competitie is. Inhoudsloze blaakskaak ben je. En dan ga je nog zeuren dat mijn argumentatie in jouw ogen niet goed genoeg is, terwijl ik tenminste nog meerdere argumenten aandraag (waarvan een met een komische noot). Hypocriete draak. Verder haal ik alleen de club aan, niet jou als persoon. Dat doe jij wel veelvuldig omdat je vat aan argumenten helemaal leeg is. Met jouw beredenatie kun je het aanhalen van de Spaanse competitie ook op de man spelen noemen, daar je wist dat je mij als persoon ermee ging irriteren. Je laat je nu wel erg kennen jochie.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
  20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ga even een nagelschaartje kopen aub. Als je al opgefokt raakt van een niet al te serieuze 'Mickey Mouse competiie' opmerking, tja...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina