1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond Breuer echt niet tegenvallen tegen Lens, al waren mijn verwachtingen misschien ook niet heeel erg hoog :+

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :lol: triest ventje

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, bij ons iets soortgelijks twee jaar terug :+ Was 's avonds, dus met z'n allen 's middags naar Gossip. Paar kleine incidenten waardoor vorig jaar de vrij vervoer-regeling ingetrokken werd :mad: Gelukkig nu weer vrij vervoer \o/

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    En dan was er laatst nog iemand die mij belachelijk maakte omdat ik zei dat Barca misschien toch nog kampioen kan worden. :+

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, dan hebben jullie geluk. Wij hebben geen vrij vervoer meer. Autocombi nu al een aantal jaar. Toch kut als je je kaart weer ergens moet inwisselen.

Dit jaar gaf een vriend van me een duwtje tegen een andere vriend. Raakte daarbij een steward en werden beide in de cel gezet. Die steward zei dat z'n arm gebroken was. Daarna hebben ze beelden bekeken en was er niks aan de hand eb mochten ze dus weer weg. Had maar de helft van de wedstrijd gezien.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Populaire jongen, kom hier niet de held uithangen omdat Vitesse weer een keer wat weet te winnen. Duurde het lang voordat je eindelijk een goed plaatje had gevonden voor je avatar?

Het is zowat overal bekend dat Barcelona overal wel eens voorgetrokken word. Word ook steeds duidelijker in wedstrijden en al helemaal in de Champions League. Maar dat geeft niks hoor stopnaald...

Ach, wie probeer ik wat duidelijk te maken? Denk dat een conversatie met een stoeptegel nog meer oplevert dan met jou.

EDIT
    Verdomme! Trap ik er weer in :+

Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
  7. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah ik vond hem weer de zwakste schakel in het elftal. En in het hele seizoen is nogmaals gewoon gebleken dat hij niet Heerenveen waardig is. Leuk voor een club van het kaliber Excelsior/de Graafschap maar meer ook niet.

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    True *)

Nee was eigenlijk op zoek naar een stoer transformers plaatje maar toen zag ik dat iemand anders dat al had :'-(

:lol: triest ventje

Ik wil best een conversatie met een stoeptegel voor je regelen hoor :)

9. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ajax vorig jaar was bij mijn weten uitverkocht, net als Feyenoord.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Wij komen gewoon weer met 1250 man dit jaar hoor :)

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Yes, en daarna snel door naar de Coolsingel!

:cool:

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was op Ajax - Twente na de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor Ajax. Kan me echt niet voorstellen dat het niet was uitverkocht. Of de oorzaak moet buiten de supporters hebben gelegen.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kon geen kaarten meer halen voor de Hveen vakken maar t uitvak zat volgens mij bij lange na niet vol. Kan me vergissen hoor maar de enige keren die me bijstaan dat het echt propvol zat was Trabsonspor en uiteraard Groningen

edit:// en wat is Gossip?

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan je uit ervaring vertellen dat wat Feyenoord betreft het elk jaar uitverkocht is.

Gossip is een club(je) in Heerenveen, gooit de deuren altijd open voor Feyenoord (en blijkbaar ook ADO :+) supporters.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ah, dat ken ik wel. Wist niet dat daar de uitsupporters altijd heen gingen

Da's btw mooi kut dan, want volgens mij is die dicht

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Uiterst volwassen hoor :)

Ben trots op je! Dat krijg je er ook van hé? Op een Landbouwschool word je heel volwassen en leren ze je ook hoe je inhoudelijk in moet gaan op een discussie.

*mompelt wat* Nee, Barca word geen kampioen. Gewoon niet. :mad:

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het nu op de site inderdaad, jammer. Dan maar ander kroegje pakken. Of misschien gooit die jongerenclub die het nu is de deuren ook wel open :+

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je kan veel zeggen over Feyenoord maar die supporters zijn wel loyaal. Stadion zit nagenoeg ( geloof ik ) bijna altijd vol. Nu heeft NAC niet het grootste uitvak ... maar als Feyenoord op bezoek komt maken ze genoeg lawaai! Zoals het hoort!

19. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ben daar nog eens geweest, saaie meuk:F:

20. Seh

Seh Guest

Feyenoord heeft ook veruit het grootste aantal uit bezoekers ieder jaar. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina