1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou toch een uur meedoen?

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
  3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik hoorde dat ook inderdaad, dat hij vandaag 60 min zou spelen. Mag hopen dat hij geen last heeft.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je wil toch kampioen worden? Moet je vooral Mr. Twitter opstellen...

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Vind het een beetje kinderachtig om hem mr. Twitter te noemen, tegenwoordig Twittert Vertonghen of Eriksen net zo veel als Van der Wiel.

Haha, aan al die reacties te zien, zie je echt hoe bang iedereen nog is voor een terugslag.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  6. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind wel dat Van Rhijn veel frisser oogt dan Van der Wiel voor zijn blessure. Was voor zijn blessure redelijk laks en oogte niet altijd even scherp, waar Van Rhijn echt bijna niet op fouten is te betrappen.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij krijgt die naam omdat hij het natuurlijk heeft uitgevonden bij Ajax.

Van Rhijn speelde ook een prima wedstrijd tegen PSV. Drieske had geen schijn van kans. Gregs laatste goede wedstrijd was op het WK...

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Vind ik niet. Van der Wiel begon voor zijn blessure net weer goed te voetballen. Herinner je die goal tegen AZ nog, voordat de wedstrijd werd afgelast door die krankzinnige supporter?

9. Seh

Seh Guest

Willem van Hanegem: "Als ik door Amsterdam rij en bij de Arena kom, denk ik: daar staat een snelkookpan." _O_

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hopelijk heeft Van Hanegem Mulder nog een droge klap gegeven na de aflevering, wat een zeurpiet... *):9

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hij kan nog steeds niet verdedigen. Van Rhijn wel... Van Rhijn is nu al beter. Kan zowel aanvallen als verdedigen en is veel nuchterder in z'n kop dan dat irritante dwarrelhoofd van een Wiel.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een beleid zeg bij Inter, ga eerst je selectie renoveren. Een nieuwe trainer is geen oplossing.

13. Seh

Seh Guest

Die Van der Wiel die een WK finale tegen Spanje gewoon prima stand hield? Net als de rest van het WK?

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad, diezelfde ja.

15. Seh

Seh Guest

Dus jij denkt dat Van Rhijn dat ook al kan nu?

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het eens met Nera. Van Rhijn ontwikkelt zich goed en verdedigt ook veel beter. Bij van der Wiel is het verdedigend erg matig.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat Van Rhijn structureel op hoger niveau kan spelen dan Vd Wiel deed. En ik denk dat Van Rhijn dat op den duur ook kan, ja.

Los daarvan is het een loos argument om een paar potjes aan te halen. Bovendien heeft Vd Wiel de helft van het WK geen reet te doen gehad op verdedigend vlak. Geen graadmeter.

18. Seh

Seh Guest

Van Rhijn heeft net pas een paar potjes gespeeld.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tien wedstrijden is een derde van een seizoen. En daarin heeft ie al laten zien erg volwassen te zijn en prima te kunnen verdedigen, en dat in een matig draaiende ploeg.

Enige argument is natuurlijk wel dat ook hij kan terugvallen, maar in de basis is hij gewoon een completere speler met een minder slaperig overkomen.

20. Seh

Seh Guest

Ik zou ten alle tijden een topfitte Van der Wiel verkiezen boven Van Rhijn op dit moment. Mits Van der Wiel topfit is zal De Boer dat ook wel doen denk ik. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina