1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Sierd geeft weer een showtje weg!

2. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, dat is Hansie hansie :+

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Siggy in de selectie van zondag. :)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Deze wedstrijd wel. Soms speelt hij gewoon goed. Al is het verschil tussen wedstrijden wel erg groot...

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Goed nieuws! Gun hem het laatste kwartier indien nodig. Ik hoop dat hij een helft kan spelen tegen Heerenveen.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als hij nu weer een terugslag krijgt dan ga ik echt iemand van de medische staf staan.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laatste training wel op elkaars ruggen klimmen enzo :) Komt goed Dyonko ;)

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Trouwens, wat is die Bielsa toch een geweldige trainer. Ik weet nog wel dat ik hem bij Ajax wilde zien toen Jol zou vertrekken.

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Starten zal hij tegen Heracles niet en ik denk dat, als de wedstrijd het qua tussenstand toelaat, hij ook niet speelt. Laat hem tegen Heerenveen maar weer 60 minuten meeblazen. _O_

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is de kans op terugslag bij de blessure van Siggy niet aanwezig, echter moet hij nog wedstrijdfit worden.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gewaagde uitspraak. Terugslag is bij onze medische staf altijd mogelijk.

Ik zou hem onder geen beding mee laten doen tegen Heracles. Eerst in Jong Ajax 60 minuten, dan in Jong Ajax een volledige wedstrijd en dan pas naar het eerste gaan kijken. Mits er in die tussentijd nog geen terugslag is geweest.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Denk dat het inderdaad wel meevalt. Ze nemen/namen met de blessures van Derk, Siggy en Greg gewoon geen risico. Siem kreeg ook ruimschoots de tijd om te revalideren en die heeft ook geen terugslag gehad. Zelfde geldt voor Alderweireld.

Volgens mij hebben ze wel geleerd van de blessuregolf.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik denk nog steeds aan Boilesen.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En Derk dan, daar hoor je ook geen reet meer van. Eerst was ie aan het meetrainen maar over wedstrijden spelen hoor je niets. Zo raar.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Die valt telkens terug met zijn blessure. Echt ongelovelijk en ik vind het echt jammer voor hem.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat komt volgens mij ook door de blessure zelf en niet door de manier waarop hij behandelt wordt en het traject dat hij doorloopt. Juist het feit dat je wisselvallige berichten hoort is een signaal dat ze echt geen enkel risico nemen.

Ik benader het (maar) positief. ;)

Edit: Bij Derk hebben ze toch ook aangegeven dat speeltijd voor hem in het lopende seizoen heel lastig ging worden? Ook al hoorde je berichten over meetrainen? Hij traint overigens gewoon mee inmiddels, toch?

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Derk heeft wel gisteren met het eerste getraind net als vdwiel en Siggy. Die laatste twee voelen zich erg goed. Derk weet ik niet.

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Oftewel Siggy toch niet in de wedstrijdselectie.... Derkie gaat schijnbaar toch wel goed, aangezien hij ook maandag zal spelen met jong Ajax.

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk erbij tegen Heerenveen.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Laatste puntje over Ricardo van Rhijn: 'Van Rhijn maakt reuzestappen. Het contract is zo goed als rond. Alleen zijn handtekening moet er nog onder.' De Boer verwacht dat het wel goed zit. Top!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina