De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    RRRRRRRRRRRRRRRRIEdewaldddddddddddd :D:D:D:D:D Godsamme wat heerlijk!

Koekje van eigen deeg voor die danke, bitte moffen.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Who are ya, who are ya.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    _O_

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan voetbal geniaal zijn.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nu maar hopen dat PSV verliest. Zou voor Roda wel erg zuur zijn om op deze wijze de aansluiting met de concurrentie te verliezen

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Eriksen mag weer eens meedoen bij Spurs.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.891
    Is Eriksen dan alweer terug van zijn blessure? Ik dacht dat die er sowieso tot de winterstop uit lag.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Blijkbaar. Hij staat op het veld :+

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Riedewald!! Eindbaas zeg. Heerlijk debuut. Droeftoeter van een sightotsson ben ik helemaal klaar mee. Tering lul verprutst alle kansen

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Riedewald, fucking eindbaas! _O_

_0/ naar de rest

Fijne feestdagen :b:

11. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    :emo:
    Wat een klapmongool ben jij toch ook zeg.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lol.

Which part is it that hurts you the most? Tyfus? Lelijk? Lucky Ajax?

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ben je ook gewoon. Niet dat het erg is.

14. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Niets. Verbaas me alleen wat een zielig figuur jij wel niet bent.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van een droeftoeter als Maddmonkey (vorige username: drolletje14), wiens posts uitblinken van de hypocrisie en eencelligheid, horen dat je een klapmongool bent. Maakt me niet meer uit dat Ajax weer zo lelijk won. Nee, mijn weekend kan nu al niet meer stuk. _O_

Ik voel me ook erg zielig op dit moment. Vooral na die bevestiging van Maddmonkey over mijn gesteldheid.

Voetbal = passie en emotie, vandaar het woord tyfus. Ik sta voor PSV. PSV'ers (& de overige 16 clubs) haten Ajax en zijn supporters. Ajax wint voor de tweede keer op rij met enorm veel geluk. Ajax heeft de naam 'lucky Ajax'. Optelsom die leidt tot het uitkomst: ongelofelijk balen dat Ajax wint. Ik zal voortaan op mijn woordgebruik letten, witte havik.

Laatst bewerkt: 22 dec 2013
  16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Siemenn, hoezo heeft Ajax lelijk gewonnen? Ze zijn bezig geweest met goed positiespel tot op de laatste minuut, geen lange ballen, kansen creëren waar Roda de bal alleen maar weg trapt naar voren, tijd rekt en de ballenjongens ook ballen weigeren te geven. Alleen om dat Ajax 2x scoort in circa 2 minuten is het gelijk Lucky Ajax en lelijk gewonnen?

Baas. eigen jeugd

17. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    869
    En PSV wint nooit in de laatste minuut? :emo:

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik verbaas me er eigenlijk over dat Ajax tegenwoordig (lees: laatste aantal wedstrijden) steeds vaker de lange bal speelt dan voorheen. Ik heb vandaag alleen de tweede helft gezien, maar sinds Hoessen erin kwam zijn er best veel lange ballen gespeeld. Resultaat: niks. Hij verloor werkelijk waar ieder kopduel. Dan snap ik niet waar dat vandaan komt. Is dat iets vanuit De Boer? Cillessen schiet de laatste tijd ook steeds vaker de bal naar voren, daar waar totaal geen kopkracht is. Sigthorsson is de enige speler die het fysiek heeft om een duel te winnen, maar die bakt er (op het moment) al helemaal geen pepernoot van.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Snap best dat dit kut is voor aanhangers van andere ploegen, zou ik ook vinden. Laat ze dan ook lekker en wees gewoon blij met deze heerlijke overwinning.

En ja Cillessen heeft idd de neiging om veel naar voren te schieten. Denk echter niet dat het opdracht is. Duidelijk is wel dat Frank niet meer met Poulsen op 6 moet komen aankakken en dat Sigthorsson in geen enkel opzicht nog aanspraak maakt op een basisplaats.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Bij Milan gingen ze inderdaad uit de lange bal hanteren op Mike van der Hoorn in de laatste 10 minuten. Dat resulteerde in wat kansen maar ik had liever ook gezien dat ze het combinerend zouden oplossen. Dat er dan een keer gekozen wordt voor een lange bal vind ik prima, kan gebeuren. Als het tactisch zou moeten werken, waarom niet?

Dat het de laatste paar wedstrijden gebeurt valt wel mee, en dan nog gebeurt het niet vaak. Ajax blijft Ajax en zal blijven combineren en de bal zo snel mogelijk rond willen laten gaan. Dan kan er af en toe ook een keer een vroege voorzet of lange bal worden gehanteerd. Hoesen wint inderdaad weinig kopduels, vandaag ook maar geeft toch de assist voor de 1-1. Dat Cillissen vaak de lange bal gebruikt dat valt enorm mee hoor.

En je kunt wel nu een grap maken over Maddmonkey's oude username, maar deed jij je in het verleden niet voor als een meid? :+

Deel Deze Pagina