De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als hier geen optie tot koop of huur voor langer dan half seizoen achter zit, vind ik het volkomen onlogisch. Óf het moet voor PSV zeker zijn dat Toivonen vertrekt en Gini nog wekenlang niet kan spelen (ze denken 6 weken, wat een kut rugblessure zeg). Maar met het lange termijn beleid kan ik zo'n korte termijn oplossing niet snappen, zeker niet in zo'n tussenseizoen.

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hij moet geloof ik erg veel geld kosten om te kopen dus een optie tot koop lijkt me niet?

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nog een aanvaller, dat beleid blijft lachwekkend in Eindhoven.

Goede voetballer natuurlijk, maar dat wordt de 6e man die op rechts kan spelen, just wow..

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind het ook niet in het lange termijn beleid passen. Het is een tussenseizoen, vaak gezegd door de staf, dus dan moet je niet voor een half seizoen een kwaliteitsimpuls binnenhalen. EL haal je waarschijnlijk toch wel en CL nooit. Lekker zo laten dus en posities versterken met aankopen, zodat je volgend jaar weer om prijzen kan meedraaien.

Is ook geen typische speler die we nodig hebben. Geen creatieve spits, linksback, CV of all-round middenvelder.

Laatst bewerkt: 11 jan 2014
  6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zolang die 't in de Eredivisie niet doet vind ik 't prima. :+

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Wie zei dat dan? Link?

Marcel Brands zei afgelopen zomer dit nog.

http://psv.netwerk.to/nieuws/artike...n overgangsjaar, maar Cocu krijgt de tijd.php

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Vind het eigenlijk wel leuk dat er zo'n speler weer in Nederland komt spelen, vond het toch altijd een goede speler en doet het in het Nederlandse ook goed.

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
  10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als PSV nog voor het kampioenschap zou gaan zou ik deze zet nog misschien begrijpen, maar in deze situatie is het onredelijk. Is Bakkali alweer afgeschreven dan?

Daarnaast was Ruiz bij Twente een goede voetballer, maar wat hij de laatste twee seizoenen heeft laten zien is ook niet echt indrukwekkend.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Aan Ruiz hebben ze helemaal niks. Wat dat betreft ben ik blij met de keuze van FdB om Kishna een kans te geven, want John hadden ze sowieso niet kunnen kopen (4 miljoen jaarsalaris). Dan kun je beter niemand huren en gewoon de jeugd een kans blijven geven, zoals FdB al 3 seizoenen doet.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ruiz kan in NL makkelijk mee en het zou me niks verbazen als hij binnen no time er weer met kop en schouders boven uit steekt

maar als er geen enkele optie tot koop ofzo is.. en je hebt al wel opties genoeg voor die plek.. tsja

Aan de andere kant, het blijft een mickey mouse competitie dus wie weet wat er nog kan als je genoeg kwaliteit erbij haalt in de winter

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Met één speler ga je niet opeens méér dan 11 punten goed maken. Ik vind het een volkomen onlogische huur.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mua, Cuenca flikte het vorig toch ook? :+

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wijnaldum komt ook weer terug. Denk die ook wel erg belangrijk is want speelde erg goed voor zn blessure. Geloof alleen ook niet dat ze 1e worden maar bij de top3 kunnen ze wel gaan eindigen!

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Milan geeft even in 10 minuten een 0-2 voorsprong weg bij sassuolo, en ik maar denken dat serie A saai is

Edit:// 3-2 zuivere hattrick van Benardi

Laatst bewerkt: 12 jan 2014
  17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Berardi. Groot talent van Juve. Heerlijk :D

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die is al van Juve? Dat doen ze goed dan. Die 2e was echt een wereldgoal, puur op instinct

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, wordt verhuurd aan Sassuolo.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En dat is 4, misschien moet juve hem er maar bij halen :+

Deel Deze Pagina