De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja tering echt geweldig, zó jammer dat die er niet inging.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Rekik en Bruma speelde sterk inderdaad. Ik vond Willems en Park slecht spelen. Tweede helft was Ajax inderdaad sterker maar in de eerste helft had PSV minimaal 1 tot 2 keer moeten scoren.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ajax was de tweede helft oppermachtig. Totdat ze weer de touwtjes lieten vieren in de 75ste minuut. Wat dat betreft houdt Ajax echt steeds beter en beter het hoofd koel en geeft het zelf gas, dan voetbalt het zowat elke tegenstander weg. Jammer dat het dan maar bij 1-0 blijft, want 1 doelpunt kan altijd vallen nog. Toch denk ik dat precies om deze reden Ajax weer kampioen gaat worden. Ajax raakt niet in paniek, blijft kalm en weet dat het een keer voor het doel gaat komen.

Eerste helft was super slordig, van beide kanten eigenlijk (want PSV liet veels te veel liggen daar met al die kansen, gelukkig :9)

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Betrouwbare journalist, NERA? Dat ze van Depay afblijven! Rekik krijgen ze toch niet :+.

Mooi moment wel bij AC Milan na goal van Balotelli:

:D

Laatst bewerkt: 19 jan 2014
  5. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Seedorf lijkt mij wel iemand die meekan met de petje-koptelefoon generatie, in tegenstelling tot andere trainers van rond zijn leeftijd.

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Stam naar Milan. =(

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  9. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Meerdere bronnen melden het:

De beheersing _O_

Laatst bewerkt: 19 jan 2014
  10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ajax zal wel een flinke afkoopsom vragen.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Dat zal voor een (assistent) trainer denk ik ook niet meer dan een paar 100k zijn dus je gaat financieel sowieso geen grote klapper maken

12. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, was echt een goede wedstrijd, pas na de 2-4 nam de druk wat af, utrecht komt 2x gevaarlijk voor de goal en gaan er allebei in (wel klasse van toornstra natuurlijk) Feyenoord had er ook 10 kunnen maken... Ruiter krijgt er 4 tegen maar vond ik alsnog 1 van de besten van het veld. Maar als Feyenoord woensdag weer zo slap verdedigd gaan we er aan, 2 tegengoals woensdag dan is t klaar..

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof Stam zo belangrijk is voor Ajax?! 8)

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik bedoel dit absoluut niet lullig; laat ik dat vantevoren even zeggen. Want het is niet bedoeld om je uit de tent te lokken.

Je kunt niet van PSV (zelfs met Ruiz) verwachten dat ze opeens de sterren van de hemel spelen na de winterstop. Daarvoor was het spel voor de winterstop veel te grillig.
    PSV speelde overigens in de eerste helft inderdaad best een prima pot, dat moet wel gezegd worden. In de tweede helft zag je dat door het dominantere spel van Ajax, PSV zich liet terugzakken (letterlijk) in de vorm van voor de winterstop. Dan zijn ze opeens bang en is alle durf weg. Bruma vind ik overigens een prutser eerste klas. Dan heb ik daar veel liever Veltman staan. Die maakt misschien nog wat foutjes ín balbezit, maar is puur mandekkend bijna niet te stoppen.

Klaassen is dan ook Bergkamp 2. :+ Het zijn vast de blonde lokken die het 'm doen. :D Die ophemeling van iedereen over Klaassen vind ik iets te ver gaan, dat moge duidelijk zijn, maar Klaassen doet het nu gewoon heel goed. :)
    Klaassen is een ander type speler dan Maher, maar laat op dit moment gewoon veel beter voetbal zien. Maher speelt een beetje emotieloos en gevoelloos. Je zou bijna denken dat zijn hart niet bij PSV ligt.

Ik vind persoonlijk Depay echt een toffe speler. Heel explosief en heel doelgericht. Gaat superveel dreiging van uit. Alhoewel Van Rijn 'm gisteren, op één duel na, goed in bedwang had. Mag ook wel eens gezegd worden over Ricardo.

En tja, Blind is gewoon uberbaas. Die gaat zo gewoon mee naar het WK als linksback én CVM. Won al zijn duels, had weer al het overzicht, creëerde ruimte voor zichzelf en zijn teamgenoten en brengt boven alles zoveel rust op die positie mee. Dat is cruciaal om druk op de tegenstander te houden.

Laatst bewerkt: 20 jan 2014
  15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Tuurlijk wel, hij is zeker een aanwinst als individuele trainer, Veltman en Denswill kunnen heel veel leren van Stam.
    De verdediging was de laatste jaren nou ook niet bepaald een zekerheidje (dit seizoen lijkt het veel beter te zijn)

Ik zou het erg jammer vinden als hij weg zou gaan.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.892
  17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat inderdaad niet, maar ik vind het een beetje triest van hem.

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
  19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
  20. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40