1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ach vergeleken met de andere titelkandidaten mag Ajax best een penalty eens meekrijgen *).

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Alleen op die 2 feiten is het lucky? En als Groningen die goal maakte een paar minuten ervoor was het zeker een goede overwinning?

Er zit trouwens ook een reden achter dat Ajax in het laatste gedeelte van de wedstrijd scoort. Fysiek de beste ploeg mede door die constante participatie in Europa en lang meedoen met de beker. Het is een kutspel dat Ajax speelt, zeker als supporter van een andere ploeg. Alleen lucky is niet de juiste benaming ;)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.669
    Ja waar zeg ik dat dan? 8)

Ik vind het gewoon grappig dat jij bij winst zegt dat Ajax pech had en vervolgens andere mensen beticht van een PSV bril. Alsof je zelf niet subjectief bent ofzo :D.

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat was een aanname van mij. En ik zeg dat beide teams veel pech hadden ;) zowel Groningen als Ajax hadden deze wedstrijd kunnen winnen. Ajax heeft alleen denk ik wel een vast strijdplan waar de tegenstanders vooral na de 75ste minuut vaak kapot aan gaan wat vooral komt door een betere fysiek bij Ajax. Ooh ik ben zelf ook niet objectief, zou onzinnig zijn om dat uberhaupt te beweren. Alleen is het in mijn ogen gewoon niet lucky en krijg ik zelf de indruk dat mensen die dat beweren vooral naar de score kijken ipv een gespeelde wedstrijd (ook weer een aanname, maar wel het gevoel dat ik erbij krijg).

Daarnaast geef ik veel zaken aan waar ik het mee eens ben, waaronder de penalty etc dus wat dat betreft vind ik niet dat ik hier nou als een of andere mafklapper sta te blèren.

Prima verder als je denkt dat Ajax lucky is op deze manier, maar ik zie dat zeker niet zo. Uiteraard gaat Ajax met deze manier van voetballen wel kampioen worden. Zeker als de concurrentie het vaak af laat weten.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ajax speelde redelijk tot goed voetbal en hoorde eigenlijk in de rust met 4-1 voor moeten staan.
    2de helft was erg slordig en onnodig ook, de overwinning is in mijn ogen wel terecht maar een aantal spelers moeten zich wel even afvragen of Ajax niet een stap te hoog is.

Van Rhijn bijvoorbeeld..|:-

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    als ik het zo lees was het een beetje als Roda Feyenoord dinsdag? Overheersend 1e helft, belabberde 2e helft?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa overheersende eerste helft viel ook nog wel mee. Eerste paar minuten was Ajax scherp begonnen, maar ze speelde eigenlijk echt alleen overheersend tussen de 2 goals in.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gunstig voor Ajax dit! Einduitslag Vitesse 0 - 0 ADO.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.916
    Lekker hoor, Vitesse. :D

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Balen dit, Vitesse mocht die punten wel pakken. Morgen maar punten pakken tegen AZ, zou lekker zijn!

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nu hopen dat Twente nog wat liggen tegen Groningen en PSV

En natuurlijk zelf nog punten halen in Zwolle

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Lekker begin van het weekend dit :D Zwolle uit gaat nog een hele kluif worden ben ik bang alleen...

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.803
    Nee man, Ajax heeft nu wel weer genoeg kampioenschappen gehad. :cool:

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan moeten andere ploegen maar beter gaan presteren ;)

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wel weer blij met een punt. Maar het blijft zo'n ongelovelijk raar team. Volgende week krijg je vast weer op je klote van roda. Elk leuk resultaat voor daarna teniet gedaan tegen de mindere goden.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.803
    True, want naast Twente en Vitesse, speelt de rest echt veel te wisselvallig. Heerenveen is soms net zo triest bezig als ADO bijvoorbeeld, maar ook andere clubs doen mee met de grote stoelendans, ook in hun spel.

En wat ik trouwens wel tof vond aan ADO, was het commentaar van de voorzitter van de club aan het adres van de spelers, na het ontslag van de trainer. Soms zou je wensen dat je een heel elftal kon ontslaan, want het is ook vaak genoeg niet de schuld van de trainer. De voorzitter heeft gezegd dat de spelers van ADO ook belabberd speelden en er een potje van hebben gemaakt, want hij wilde zich niet alleen afkeren van de trainer. Vond dat erg netjes van de voorzitter om dat zo te lezen. Is eens een keer een andere wending in het ontslag van de een trainer. :thumbs:

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Twee goals van Skrtel binnen de eerste tien minuten van Liverpool - Arsenal. 8)

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Fuck de OS, wat een epische vertoning van Liverpool _O_
    Binnen 13 minuten 2 goals, 1 gemiste 1op1 kans van Sturridge en een schitterende volley van Suarez op de paal.

Deel Deze Pagina