De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Die Engelsman :D Held.

2. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Enigste wat je hoorde was:" fuck fuck fuck" 8)

3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Robben ligt de hele tijd op de grond, vandaar kut Robben. Maar die klotescheids had natuurlijk nooit rood moeten geven. Het was een penalty ja, maar geen rode kaart.

Ik heb er vrede mee als je overklast wordt door Liverpool, maar niet als zo genaaid wordt door de scheids. Dag twee dat de scheids de wedstrijd om zeep helpt.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Waarom zou het geen rood zijn? Is ontnemen van een 100% kans dus gewoon volgens de regels

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Ach van mij mag Bayern de CL wel winnen.

Al is dit meer een enorme saaie wedstrijd. CL is niet echt enterainment zo...

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Tegenwoordig bepaalt de toneelfactor of het een strafschop is of niet?

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Milan speelt zowaar eens best goed en dan zie je dat ze onterecht de 0-1 tegen krijgen. Diego Costa. Nice.

8. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Er is ook zoiets als de wedstrijd aanvoelen, anders had Boateng ook al rood moeten hebben:F:

En daarnaast had Robben die bal nooit meer kunnen halen, dus als we echt koffiedik gaan kijken....

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Milan achter :)

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lekker voor ze

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vanwaar die haat hier?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    De wedstrijd goed aanvoelen is wat anders als niet volgens het boekje fluiten.
    Robben had die bal nog wel kunnen hebben... En dan nog, als iemand de bal wegspeelt mag ik hem ook geen doodschop geven onder het mom 'hij kan de bal nooit meer halen'. Dat is gewoon onzin.

En dat Boateng rood had moeten hebben is een hele andere discussie.

Is dit serieus? 8)

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Milan had gewoon moeten winnen. Knuppels. Hoewel Atletico natuurlijk een kleine honderd miljard keer sympathieker is. Dat dan weer wel.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vraag je dat serieus siemen?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk door de uitschakeling in de CL. Maar als je het overgrote deel van een wedstrijd tegen 10 man staat en daar niet eens goed en effectief voetbal op de mat weet te leggen, moet je dat eerder jezelf kwalijk nemen. Dat ze lelijk voetbal spelen, oké. Maar om ze daardoor (en vanwege jaloezie/haat dat ze jullie hebben uitgeschakeld) zo te hekelen, vind ik een beetje dommig.

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Als dit tegen PSV was gebeurd zou je hetzelfde hebben geroepen. ;)

De manier waarop ze het resultaat toen pakte was zo smerig dat ik er ook niks meer mee heb vooral met die Balotelli die 15x op de grond lag..

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ergerde me ook aan Balotelli tegen Ajax en PSV. Maar vind het wel een fenomenaal goede voetballer en hoe hij die vrije trappen continu uitlokt haalt het bloed onder je nagels vandaan. Is gewoon een klasbak in wat hij doet. Speelt een Nederlandse ploeg tegen hem, frustreert hij me ook. Maar bij een neutrale pot kan ik er van genieten. Net zoals ik kan genieten van Kaka, De Jong (baas als CVM) en Taarabt. Net zoals ik heb genoten van Kroos vanavond. Dat Bayern (volgens geruchten) moeilijk zou doen bij zijn contractverlenging, zeg.. _O_

Laatst bewerkt: 19 feb 2014
  18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  19. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Helemaal geen andere discussie, als je aan de ene kant volgens het boekje fluit, doe dat dan ook aan de andere kant. Nu naai je één ploeg dubbel zo hard door inconsequent te zijn.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Je snapt het niet.

De discussie is of het rood was bij Robben of niet. Jij gaat nu beweren dat het inconsequent is. Daar kan je best gelijk in hebben, maar het blijft gewoon een terechte rode kaart.

Eerdere beslissing hebben geen invloed op de beslissing zelf, enkel of het consequent was. Ook al was die eerdere beslissing wellicht fout.

Deel Deze Pagina