als groot PSV fan moet ik toch zeggen dat ik vandaag genoten heb. Natuurlijk helpen de drie puntjes hierbij, maar ik zag iig een PSV die strijdend was. Dit is heel vaak anders geweest. "Niet om aan te gluren" vind ik persoonlijk wat overdreven, alhoewel dit ook te maken kan hebben dat ik fan ben. De wedstrijd was heel leuk om te kijken (spannend, veel gele kaarten, veel strijd) al zeg ik het zelf. Overigens zeggen diverse media dit ook. Uiteraard geen voetbal op het hoogste niveau, maar wel redelijk denk ik voor Nederlandse begrippen. Voor mij iig een mooie wedstrijd! Nu hopen dat Feyenoord morgen punten laat liggen en dan doorstomen naar de tweede plaats.
@Siemenn. Niet helemaal eens met Willems. Vind hem de laatste weken redelijk spelen, maar niet goed genoeg voor NL elftal. Niet dat anderen zo veel beter zijn hoor. Wel met je eens dat Arias erg belangrijk is en dat Ruiz en Narsingh een stuk beter moet. Verbaast me daarentegen ook dat dit middenveld lekker loopt. Weinig creativeit, maar wel veel vastigheid en structuur. Zal wel eerlijk zijn en blij ben als Wijnaldum weer terug is. Wel hopen dat hij zijn 'normale' niveau haalt
Laatst bewerkt: 15 mrt 2014