1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Kijk om de x minuten even naar de stand, is PSV de betere of?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee

ze staan voor door een blunder van Velthuizen en een onterechte penalty

Maar ze doen genoeg om te voorkomen dat Vitesse echt heel gevaarlijk word, al zijn er in de tweede helft wel betere kansen voor Vitesse

Middenveld van PSV ontregeld het tot nu toe aardig

Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Jezus man, ADO - GRO is ook een zaaddodende wedstrijd.:{

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vitesse - PSV was ook wel erg pover hoor....

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb medelijden met mij want ik zit er. Wat een kut wedstrijd zeg. Klote anti voetbal van ado levert puntjes op maar vermaakt word je niet.

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Wat een inhaalrace van PSV, met het nodige geluk natuurlijk. Doen nog altijd mee om de 2de plaats en stel dat Ajax het op één of andere manier weet te verpesten zouden ze nog kampioen kunnen worden.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je hoort de laatste weken niet zoveel meer over PSV maar stiekem zijn ze gewoon best goed bezig

al die hoge verwachtingen en schijnwerpers aan het begin van het seizoen was blijkbaar teveel druk, nu de druk er af lijkt gaat het ineens beter

moet ook wel want op papier hebben ze misschien wel de beste selectie van de Eredivisie

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Mag toch hopen dat Ajax morgen wel wint. 9 puntjes met het beste doelsaldo zou erg lekker zijn. :D

9. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    1 - 0 ADO, rood voor Bottegin, geel voor Bizot penalty voor een overtreding die duidelijk buiten het strafschopgebied was:F:.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het is een competitie waarin iedereen van iedereen kan winnen en waar geen enkel team het onderscheid kan maken.

Heeft niet zoveel met druk aan het begin van het seizoen te maken. Vandaag was PSV ook niet om aan te zien. Niet veel beter/slechter dan andere wedstrijden die ik van ze gezien heb.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Wat een fucking retard is Pepe toch ook. :emo:

12. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Hotsjee, Zivkovic :D.
    Vieze jood :+

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Sierd weer over z'n restaurantjes. Je moet naar een goed tafeltje vragen, anders kom je bij de wc's te zitten. :lol:

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Blom floot weer een drama partij zeg. Nondeju. Kaart na kaart, maar dan zo'n elleboogstoot missen. Willems' val was geen penalty, maar ook geen schwalbe. Liet gewoon z'n been hangen (en maakte contact met de arm), het standaard trucje van aanvallers om overtredingen uit te lokken. Speelde overigens een prima pot. Hopen dat Louis keek. Speelt al drie weken ijzersterk. Vandaag alleen in de laatste minuten twee kleine foutjes.

Arias foutloos (die is zó belangrijk), Park en Hiljemark bazig bikkelend en goed, Locadia sterk en Zoet wederom foutloos. Is zo'n beetje de kern die het week in week uit goed doet. Depay normaal ook, maar het liep niet lekker. Bruma vandaag overigens ook prima.

Haal je Depay er (noodgedwongen) uit, blijf je met Narsingh en Ruiz. Stelletje lamme, slappe, inzetloze en explosiviteitsloze droeftoeters. Wat zijn die slecht.

15. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    als groot PSV fan moet ik toch zeggen dat ik vandaag genoten heb. Natuurlijk helpen de drie puntjes hierbij, maar ik zag iig een PSV die strijdend was. Dit is heel vaak anders geweest. "Niet om aan te gluren" vind ik persoonlijk wat overdreven, alhoewel dit ook te maken kan hebben dat ik fan ben. De wedstrijd was heel leuk om te kijken (spannend, veel gele kaarten, veel strijd) al zeg ik het zelf. Overigens zeggen diverse media dit ook. Uiteraard geen voetbal op het hoogste niveau, maar wel redelijk denk ik voor Nederlandse begrippen. Voor mij iig een mooie wedstrijd! Nu hopen dat Feyenoord morgen punten laat liggen en dan doorstomen naar de tweede plaats.

@Siemenn. Niet helemaal eens met Willems. Vind hem de laatste weken redelijk spelen, maar niet goed genoeg voor NL elftal. Niet dat anderen zo veel beter zijn hoor. Wel met je eens dat Arias erg belangrijk is en dat Ruiz en Narsingh een stuk beter moet. Verbaast me daarentegen ook dat dit middenveld lekker loopt. Weinig creativeit, maar wel veel vastigheid en structuur. Zal wel eerlijk zijn en blij ben als Wijnaldum weer terug is. Wel hopen dat hij zijn 'normale' niveau haalt

Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Geen swalbe... schei uit siemen. Dit was een robbentje hoor.

Ik moest wel lachen om die eerste goal :p. Gele kaarten waren meeste niet nodig van. Blom is dan ook gewoon een kutscheids.

17. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Blom heeft na de wedstrijd aangegeven dat Ibarra rood had moeten hebben en dat de penalty terecht was

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hebben we goddomme gewoon weer gewonnen in een lastige uitwedstrijd. 0-2 bij Verona! Al zes wedstrijden op rij ongeslagen _O_ Dat het voetbal kut is en dat Kovacic nog altijd verkracht wordt (die gaat vanaf komende zomer waarschijnlijk ergens anders de wereldtop bestieren :'-() moet ik maar proberen te vergeten.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dát is de reden. Wat leeft dit ventje in zijn eigen wereld zeg. Heeft gister op zijn goal na ook alleen maar kansloos op goal geschoten.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hehe ja, jochie is wel echt zo dom als hij eruit ziet. Overigens speelde hij gister ijzersterk in de eerste helft, by far de beste speler van Vitesse. Maar ja, als je denkt dat dat de reden is.. 8)

Deel Deze Pagina