1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mickey Mouse competitie is al een te groot woord.. Vind het meer een troetelberen competitie, man man man wat een zielig zooitje..

En kampioen gaan we worden, we zijn Ajax en gaan in 6 wedstrijden NOOIT 7 punten verspelen.. Maar daarna moet er in de zomer wel wat gaan gebeuren.. De Sa kan weg, van Rhijn kan weg, Siggi kan weg... En er zijn genoeg twijfelgevallen die ook te weinig overtuigen..

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is ook niet zo gek dat Toptalenten naar het buitenland gaan.. zie een Kongolo, groot gelijk dat hij naar City gaat.

In Nederland wordt je gewoon geen topvoetballer meer.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nouja, 4 punten verspelen in 2 wedstrijden, dus zeg nooit nooit... :emo:

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het gaat erom dat "de concurrentie" exact hetzelfde doet als wij, namelijk veel te veel punten verliezen. Zodoende denk ik dat we gewoon de titel gaan pakken, en hopelijk ook de beker.

Elk seizoen denk ik dat het niet slechter kan. Telkens word ik teleur gesteld. Dit seizoen hebben we misschien 8 wedstrijden o.i.d fatsoenlijk voetbal op de mat gelegd. Deze competitie verdient geen winnaar. Iedereen, en dan vooral de supporters, zijn verliezers van deze dramatische competitie.

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Zo'n slechte wedstrijd heb ik nog nooit gezien

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Arsenal van Tottenham gewonnen*)
    De top 4 lijkt me nu eigenlijk zal zeker. Maar die strijd om die titel_O_
    Liverpool, Chelsea, City en Arsenal nog altijd binnen een paar punten.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik begin er zowaar in te geloven dat Liverpool kampioen wordt. :cool:

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Frankie, Co, Pierre en Jan aan tafel bij Studio Voetbal.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind beide broertjes De Boer altijd heel interessant bij Studio Voetbal, fijn om eens wat mensen te horen die wél wat te zeggen hebben. Wel beetje jammer dat 45 minuten over Ajax gingen, 2 minuten over blunders van scheidsrechters en verder niets over dé topper van het weekend: Vitesse - PSV. Vind het altijd wel tof om een dag/avond later nog wat analyses te horen vanuit andere mensen. Beetje matig ook dat ze alleen die elleboog van Ibarra laten zien en dat Co zich dan geroepen voelt om te zeggen dat Depay eruitziet als een travestiet. Niveau was hoog vanavond. :'-(

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Onderin is het zo godse spannend. Eagles vandaag weer niet dat puntje gepakt waar ze recht op hadden. Kan nog wel treurig aflopen, al weet je het nooit hier...

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Van Basten en de commentator waren het eens over die rode kaart. :cool:
    Sloeg ook nergens op, zelfs de scheidsrechter vond dat. :emo:

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
  13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Maar het blijft gewoon een regel en dus gewoon correct uitgevoerd door de scheids.

Vind eigenlijk dat bij een doorgebroken speler buiten het strafschop gebied je rood moet geven en binnen geel+penalty

14. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Was inderdaad wel humor. Die blik van Vink 'Ja, je hebt ook gelijk, vind ik ook, maarja, dat is de regel Marco...' Zuur, maar aan de andere kant hadden De Roon en die rechtsback ook wel 2 keer geel 'moeten' (van mij niet, wedstrijd was al gespeeld) hebben. Denk dat Vink gewoon een goed wedstrijd heeft gefloten.

Pirlo <3

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Marzo had er al een keer of drie afgekund inderdaad, dus als Heerenveen supporter kun je niet TE ontevreden zijn over Vink gister

het was qua voetbal gewoon waardeloos, dat ze dan ook nog kaarten gaan sparen met zijn allen is eigen schuld. En als Vink echt was gaan miereneuken hadden het er nog wel wat meer kunnen zijn.

Als had de Vrij er van mij ook wel 1 mogen hebben voor de sliding waar hij zijn been omhoog vielt, dat leek ook nergens op

al met al gewoon drama weer

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik vond het zelfs fijn dat er een keer een kritische houding was tegenover de tafelgast, nu was de timing ook wel perfect voor het programma aangezien Ajax al een geruime tijd beroerd speelt. Hoe F de Boer reageerde vond ik alleen wel schrijnend, iets te lomp, maar het past wel bij zijn karakter. Volgens mij durfde hij het gewoon niet aan om te zeggen dat zijn selectie simpelweg niet goed genoeg is om tegen elke tegenstander goed pressie te zetten.

Wat mij betreft mogen er vaker trainers aanschuiven die dan ook kritische vragen voorgesteld krijgen. Meestal blijven ze hangen in teveel positief gelul zodat de gast terug blijft komen.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2014
  17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Steunbetuigingen van de Romaselectie:

:)

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Onwerkelijk hoe populair die gozer is. Mooie actie.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, in Italië doen ze dit wel vaker als een teamgenoot zwaar geblesseerd raakt. Ook als de status iets minder is.

Neemt niet weg dat ie zeer gewaardeerd wordt, en terecht.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dag Galatasaray

Deel Deze Pagina