1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nederlanders die voor Arsenal zijn :emo:

Sent from my Willem9000

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mensen die zich druk maken over welk team iemand anders support :emo:

Arsenal moet ook een paar van die types Matic kopen, daar heb je wat aan in de PL

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wat is daar zo gek aan?

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Bergkamp, Overmars en van Bronkhorst hebben er gespeeld. En ik was fan door Fifa 99 toen ik altijd met Arsenal ging door Bergkamp. En het voetbal is veel mooier om te zien.

En btw, ik denk: voor een Nederlandse club supporteren :'-( Dat voetbal is toch niet om aan te zien.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ben blij dat jij nog kunt genieten van leuk voetbal tegen de kleintjes, afgemaakt worden tegen de topploegen en al acht jaar voor lul staan. Als ik daar fan van was had ik die Wenger er allang uitgewild.

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Je bent toch supporter of niet? Heel de Serie A is ook meestal graftakken voetbal waar je om moet kotsen. Neemt niet weg dat jij het kijkt.

7. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Lol en Inter dan, sinds 2010 drama :lol:

Arsenal speelt tenminste nog mooi voetbal. En Arsenal was de afgelopen jaren minder omdat ze een stadion moesten aflossen. Constant je beste spelers verkopen en hopen dat de jonkies uitgroeien tot beesten. Pas vanaf dit seizoen moet het steeds beter gaan. Ramsey, Oxelade, Walcott zijn jongens die voor de lange termijn getekend hebben. En een Ozil is gewoon een wereldspeler.

Arsenal heeft dit seizoen ook wel degelijk wedstrijden tegen de grote gewonnen. Dortmund, Napoli (compleet kapot gemaakt zelfs), Liverpool, drie keer van Tottenham gewonnen.

Met de blessures van dit moment is het logisch dat ze niet op zijn sterkst zijn. Bijna het gehele middenveld is geblesseerd. Maarja vandaag was het wel heel slecht. Als Arsenal een slechte dag heeft, is het ook meteen drama.

Maar bereid je maar voor met je Italiaanse saaie kutploegen, want die gaan de komende acht jaar collectief voor lul staan. :lol: (o nee dat is al begonnen)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat een doelpunten vanmiddag in Engeland , zit nu de samenvattingen te kijken maar het lijken wel handbaluitslagen :+

9. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Probleem van Arsenal, eerste 11 zijn goed, de rest is matig.. Ze hebben nog 2 topspelers en een stuk of 4 extra teamspelers nodig, die moeiteloos in kunnen vallen en af en toe zelfs wat extra kunnen brengen.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mickey Mouse competitie.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat heeft Inter of de Serie A hier mee te maken? Mag je alleen kritiek hebben op andere ploegen als je eigen ploeg het beter doet? Dan zijn we snel uitgepraat natuurlijk.

Wij constateren dat Arsenal dramatisch is en stippen aan waarom. Jij zegt dat we blijkbaar niet vaak kijken. Jij vindt dat wanbeleid blijkbaar fantastisch, want in plaats van te beamen dat het niet werkt ga je het verdedigen en de aandacht verleggen.

En om even terug te komen op Inter: die hebben ook jaren wanbeleid gevoerd en daar kots ik dan ook op. Jij schiet in de blaren omdat er kritiek wordt geleverd op je clubje, niet ik.

Ik zeg toch niks over z'n supporterschap? Ik vraag er nota bene naar. Ook meteen weer wijzen naar de Serie A. Wat een kleuter joh.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2014
  12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Arsenal's beste 11 (in vorm) kan zich meten met de top van de top, dat is al jaren zo, alleen zijn er altijd spelers geblesseerd, en dat kunnen ze niet opvangen8)

Paar jaar geleden met song, fabregas, wilshere, nasri, van persie, wallcott had je ook een top middenveld + aanval. Maar vallen er 1 of 2 weg heb je geen vervangers.

Arsenal heeft gewoon 1 of 2 beesten nodig op het middenveld, ala Toure, William, Vieira. Plus nog 1 of 2 topaanvallers om echt mee te doen.

Gek genoeg is de verdediging met uitzondering van de topwedstrijden het sterke punt dit seizoen (in ieder geval in het begin van het seizoen….).

13. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Zivkovic wut 8).
    Hij is nou toch al naar Ajax dus jas er nog maar twee in zou ik zeggen :+.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Je kijkt blijkbaar geen serie A, anders zou je zo'n domme uitspraak niet doen. Maar goed, Arsenal zo zien worden afgedroogd is qua entertainment ook moeilijk te overtreffen.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niemand die het hier heeft over de wereldgoal van Rooney?

16. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Jij komt met zon aanvallend bericht op basis van die 5 wedstrijdjes per jaar die je waarschijnlijk ziet. Logisch dat ik dan zo reageer.

En ik vind dat er geen wanbeleid gevoerd wordt. Met beperkte financiële middelen (die ze afgelopen jaren hadden) nog elke keer top vier halen. De komende jaren moeten ze wel echt gaan presteren, geen excuses meer.

17. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar kom op he, wat doet die keeper dan 8)

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Goal van rooney is trouwens waanzinnig knap. :)

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
  20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lekker Grunn, das 3 _O_

Deel Deze Pagina