Lekker resultaat hoor, Atléti! En dat zonder DC. Hopen dat ie er in de return wel weer bij is, maar dat lijkt me stug. United ook nog niet kansloos.
Gewoon zes verdedigers, een middenvelder met een redelijke pass en voorin Chicharito, Valencia en Young opstellen en counteren maar.
Mijn god wat speelde die iniesta een wedstrijd Als Zidane in z'n beste tijd. Telkens 3, 4 man voorbij en een beslissende pass geven.
Inderdaad, maar kan er af en toe de lol nog wel van in zien. Ik kan ook gewoon Cambuur zeggen, zonder een kwaal te ontwikkelen voor de uitspraak.
Haha nee was ook niet vervelend bedoeld tegen jou Maar het valt me altijd op bij me werk dat nooit iemand Ajax noemt maar 010 omdat het stoer is... Zal in het noorden daar niet anders zijn met DKV. Al vraag ik me af, is de rivaliteit vergelijkbaar van Heerenveen - Cambuur en Feyenoord - Ajax?
Ja, dat is die zeker. Trust me, paar jaar geleden dikke knokpartij in Leeuwarden tussen supporters & agenten over iets wat uit zijn verband was gerukt. Was totaal onschuldig, maar dronken supporters moesten dat weer verzieken. X aantal agenten behoorlijk verwond naar het ziekenhuis afgevoerd. Meer dan 46 man bij betrokken. 3 maal raden waar die knokpartij plaatsvond: Juist, de Doelesteeg. En dan hebben we het nog niet eens over al die kleinere incidenten. Geef deze club aub geen Kuip achtig stadion, dan stellen zelfs de Feyenoorders geen reet voor op knokgebied.
Met het aantal mensen wat dan naar het stadion komt. Cambuur supporters knokken nogal graag i.t.t. tot wat ik gezien heb van Feyenoord supporters, of ik moet iets niet weten.
Tyrant je zou dat even in Almelo moeten vertellen: https://twitter.com/bpakkert/status/451374398025768960/photo/1 ID controles en alles wat niet uit de buurt van Almelo komt word weggestuurd.