1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja, want de boer zegt nooit waar het op staat.

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dat Zwolle is matig zeg. Weigeren gewoon 6-1 te maken.

3. Tijmen!

Tijmen! Love to code!

Leuk Bevonden:
    0
    *Zwaai* Ajax!

De keeper van Zwolle is wel echt een held! Hij heet toch ook de Boer?

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt he.. Dat is juist te prijzen aan de boer. Echt onvoorstelbaar hoe mensen alles en iedereen maar gaan noemen als er een wedstrijd als dit op de mat komt. Het is nog een enorme prestatie dat de boer met deze spelers ploeg kampioen gaat worden. Elk jaar wordt het minder.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Kan de Boer helaas niet betrappen op waarheden de laatste tijd.

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wie maakt er even zo'n gifje voor Zwolle? :+

7. Tijmen!

Tijmen! Love to code!

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:, stuur de filmpjes/afbeeldingen maar door..

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat is echt bs, de boer wordt zelfs naar als ze met 6-1 voor staan omdat ze dan weer een nutteloos tegendoelpunt hebben gehad. Als ze verliezen en als ze winnen dan is hij nooit te beroerd om de fouten van het team toe te geven voor de camera. Het is niet omdat ik Ajacied ben maar de Boer is, voor de camera sowieso, de meeste eerlijke coach van de eredivisie imo.

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Frank is toch verantwoordelijk voor dit elftal of niet? tuurlijk heeft hij (binnenkort dan 4x) het kampioenschap binnen gehaald maar dit is meer een gebrek aan dat de concurrentie waardeloos was.
    Niet omdat Ajax zo dominant was, het voetbal is al jaren waardeloos en de spelers zie ik niet beter worden onder hem.

Kom op Cookie, net als dat F. de Boer vandaag ook al weer zei dat ze hedendaags veel beter voetballen dan toen der tijd de thuiswedstrijd tegen Zwolle.
    Hij gaf dit echt aan maar Ajax voetbalt gewoon niet beter dan toen der tijd misschien zelfs slechter.

F. de Boer is niet een coach die zijn spelers niet afvalt, dat is hem te prijzen.

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Leuk voor Zwolle dit :)

En leuk voor de portemonnee ^^

11. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Het hele niveau vd eredivisie gaat omlaag. Dus ook het niveau van Ajax, dat is iets waar je niet veel aan kan doen omdat hier gewoon de salarissen van pak em beet Real Betis Sevilla nog niet betaald kunnen worden.

De Boer is volgens mij zo'n beetje de succesvolste coach ooit voor Ajax toch. Ik vind zijn realisme juist een van zijn sterktste punten. Nee, ik denk niet dat je veel op De Boer kan zeuren. Je kan hem op z'n hoogst vandaag verwijten dat ZIJN spelers niet scherp en felg enoeg waren... Dat zal ie 100% zeker straks ook voor de camera's gaan zeggen. Afgetroefd in de duels...

12. Tijmen!

Tijmen! Love to code!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok ook, alleen dan op Toto, alleen deze wedstrijd dan weer niet..

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Akkoord, het niveau is duidelijk omlaag gegaan maar als Ajax zijnde moet je dan zeker domineren dit omdat je het geld heb en de jeugd om dit te doen.

Ik neem dan ook niet Zwolle als voorbeeld maar de afgelopen maanden is Ajax al helemaal niet meer fel, zeker niet in het begin.
    Puur op resultaat is F. de Boer absoluut top, kijk je naar het voetbal is het gewoon zwaar matig.

14. Tijmen!

Tijmen! Love to code!

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens het WK gaat ook niks worden. Die verdediging met Blind daar achter in. Man man man, wat is die blind..

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ja. Van Rhijn is ook geen zuivere :+

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Kom je daar nu pas achter?

17. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Misschien wel, maar het verschil in salarissen wordt kleiner tussen de clubs als Ajax en Zwolle. Dat maakt automatisch ook dat het niveau dichter bij elkaar komt te liggen.

Het spel is er inderdaad niet beter op geworden. De jaren hiervoor ging Ajax steeds beter voetballen naar het einde toe, dit jaar zit dat er ook niet in...

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [yt]AL76UfnINYs[/yt]

Dat is snel. :+

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Kijk en dat spel is ook waarvoor ik naar Ajax kijkt, het is een beetje het PSV geworden van paar jaar geleden een zakelijk Ajax.
    Dat wil ik niet! maar goed je haalt er prijzen mee en volgende week viert iedereen die Ajacied is een feestje.|:- (ik niet iig)

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Gefeliciteerd Zwolle! Totaal verdiend!

Deel Deze Pagina