1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Die spelen niet in de eredivisie.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De teller staat op 29 nu qua arrestaties en het is nog maar 21.50.

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Die omhaal van Aduriz had er wel in mogen gaan ja. :eek:

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Van der Hoorn zit inmiddels wel dicht tegen een basisplaats aan als je de verdediging kijkt van Ajax. :p

5. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben niet de enige dus die zich dood ergerde aan die commentator.. alsof we naar een WK finale aant kijken zijn! t is de Hollandse bekerfinale maar

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    PEC supporters die bij hun allereerste beker winst als eerste Eagles toezingt. :emo:

Jammer, dat ik alleen de laatste vijf minuten gezien heb. :9

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Barca Barca Barca =(

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dramaaaa :mad:

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Messi =( Messi in vorm had die er allebei ingeschoten...

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Eindelijk weer een doelpunt voor hem!

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit commentaar op FB:
    8):lol:

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Kijken of volgende week ook heel Nederland lacht. :thumbs:

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dit is echt niet iedereen binnen een week vergeten en het kampieonschap heeft toch verder niets met deze wan prestatie te maken?

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lol, met 6 punten voorsprong en nog maar 2 wedstrijden te gaan kan het haast niet mis gaan. Overigens zou het nog wel een veel grotere vernedering zijn. 8)

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En niet voor de andere ploegen in de eredivisie ;)? Toch zielig dat de nummer 1 weggespeeld is door een rechterrij ploegje.. Dan kan beter niemand lachen en elke supporter stil in een hoekje gaan zitten wat betreft onze competitie.

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nou Ajax kan het vizier weer zetten op het kampioenschap, zou dit ze dan wel lukken? waarschijnlijk weer met pijn en moeite.

Ik vraag me af wat er grotendeels met de selectie gaat gebeuren, gaat er dan eindelijk in gesneden worden?
    Los het AUB niet alleen maar op met jeugd, het is de laatste jaren maar matig gesteld met de jeugd.
    De echte toptalenten voetballen in de B (Nouri, Cerny, Mensah)

Maar met enkel talent red je het gewoonweg niet, kijk naar een Kishna met het huidige elftal zal hij nooit top worden.
    Even een blik op de jeugd, aankopen en mijn mening over deze spelers.

Klaassen - Een van de weinige voetballers die een redelijke voldoende scoort in dit Ajax, zou een rol kunnen betekenen in een goed Ajax. (behouden)
    Denswil - Een zeer matige verdediger, geen concentratie laat zijn mannetje simpel lopen en zijn voetballende kwaliteiten zijn niet des Ajax, vraag me af hoe het kan dat hij zover is gekomen in de jeugd bij Ajax. (verkopen)
    Veltman - Mits het de Veltman is voor de winterstop kan ook hij van waarde zijn in een goed Ajax, heeft juiste wel voetballende kwaliteiten voor een verdediger, kan een man simpel uitschakelen maar moet ook nog veel leren.(Behouden)
    Vermeer - Ik geef hem absoluut niet de schuld van de 5 tegendoelpunten maar heeft niet de kwaliteiten van een topkeeper, is te klein, onrustig en straalt helemaal niets uit. (verkopen)
    Van Rhijn - Een mindere versie van van der Wiel, ondanks zijn knappe goal gister is het een hele matige verdediger wat misschien nog wel slechter is dan zijn verdedigende kwaliteiten zijn z'n voorzetten.
    In een een tegen een situatie verliest Ricardo vaak zijn duels, dit valt minder op bij een bijvoorbeeld Ajax dit omdat het een aanvallend team is, had hem bij pak hem beet RKC gezet dan had je daadwerkelijk gezien hoe hij echt is. (verkopen)
    Blind - Twijfel, dit omdat hij tegen tegenstanders die geen druk zet prima speelt, speel je tegen een team ala Salzburg, Vitesse of evt Zwolle wat constant druk zet dan zie je dan Blind verzuipt, raakt snel in paniek.
    Tuurlijk ben je als team verantwoordelijk voor zo een blamage maar juist de plek van Blind is dan cruciaal, aangezien zijn plek eigenlijk het begin is van een aanval en hij het tempo bepaalt.
    De Jong - Voorbeeld van een matige jeugd de afgelopen jaren, en ja ik weet dat Siem heel belangrijk is geweest in wedstrijd zoals Twente toen der tijd.
    Maar kom op, dit is een speler die alle kwaliteiten mist van een Ajax middenvelder, Frank weet ook niet meer wat hij met Siem aan moet, hij zet hem in de spits omdat hij bal vast is maar zijn rendement qua kansen/goals is gewoon niet goed en voor het middenveld is hij te traag qua handelen. (verkopen)

Spelers als Boilesen, Kishna en Serrero voorzie ik nog wel van een toekomst bij Ajax maar het team heeft wel een kwaliteitsinjectie nodig, we kunnen niet alles met eigen jeugd oplossen.

Dan moet je dus niet denken aan aankopen als Van der Hoorn, dit is typisch geval van slecht scouten.(zelfde geld als Sigtorsson)
    Schone is dan weer een speler die als breedte aankoop gewoon prima is maar is ook een voorbeeld dat een Top Schone de ondergrens moet zijn waar Ajax naar streeft.
    Moisander en Cillessen zijn prima aankopen geweest.

Verder moet je bedenken (en ik had het er gisteren al over) of Ajax wel door moet gaan met F. de Boer.
    Tuurlijk je wordt 4x kampioen (laten we er even vanuit gaan dat hij zondag kampioen wordt) , maar dit is wel het team wat hij heeft samengesteld.
    Spelers zijn nauwelijks beter geworden onder hem, en het spel lijkt wel met de jaren slechter te worden.
    Ik twijfel ook zwaar of dit beter zal worden, ik ben in tegenstelling tot misschien andere Ajacieden niet zomaar tevreden met een kampioenschap.
    Je moet uitstralen dat je de kampioen ben, en dit ook graag wilt worden en dat mis ik gewoon bij Ajax.

Het meeste qua voetbal geniet ik nog van Twente en misschien nog erger bij Feyenoord(ook al zijn deze goede wedstrijden ook maar op 2 handen te tellen)

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nouja, 2 keer zo verliezen en Feyenoord is kampioen. :+

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Tav denswil en veltman; vergeten hoe vertonghen speelde? Die speelde volgens mij op die leeftijd bij RKC om te rijpen ;) Ik vind het niet vreemd dat Denswil en Veltman nu in een mindere periode zitten.

Geen dubbel, so be it, leuk voor PEC en Jans, want ze leggen al het hele seizoen prima voetbal op de mat.

Volgende week een eigen feestje.

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Van Rhijn verkopen is te riskant voor Ajax, nee? Moet er wel een club interesse in hem hebben en ik denk niet dat hij er zin in heeft omdat hij weet dat het niet zo goed gaat.

Sigi, Siem, Vermeer, Sana (en Blind) moeten allemaal verkocht worden. En dan moet Ajax zelf maar kijken wie of wat ze gaan aankopen.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Van Rhijn gaat juist zijn contract verlengen binnenkort. Waarom zou je Blind overigens willen verkopen? Heeft het toch uitstekend gedaan de laatste tijd? Sigthorsson, De Jong, Vermeer, Sana, De Sa en Lukoki mogen van mij allen weg.

Deel Deze Pagina