1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik zou eigenlijks een krat bier moeten inzetten hiervoor. Hoeveel wedstrijden hebben we nog te gaan man? 8)

2. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Its on!
    Ik pass jou een kratje Amstel bij een godsgruwelijk wonder en jij passt mij een kratje Bavaria bij the inevitable...?
    Deal? :D

Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    4 six packs Heiniken oud Bruin aub. Amstel halen ze uit de gracht, das niet te zuipen slootwater.

Nee, best, deze deal is on. Ik pass jouw ook een normaal krat bier, dus als je Bavaria wil best. :thumbs:

4. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Dan ben je zo zeker van een Kampioenschap, en dan ga je spelen om Bavaria.........:F:

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Messi, Neymar én Suárez in je team. En dan toch verliezen

Lekkere kop in nrc.next :')

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is ook niet zo raar toch. Inieseta, Xavi, Busquets, Mascherano, Alves zijn allemaal niet meer zo top als ze waren. En ze hebben Puyol eigenlijk helemaal niet goed vervangen.

En die Mathieu vind ik ook geen Barcelona waardige verdediger.

Gaat ze nog wel vaker opbreken dat ze eigenlijk alleen de voorhoede op wereld niveau hebben gehouden. Rakitic is wel een goede speler maar je kan niet verwachten dat je die driehoek Xavi, Iniesta, Busquets zo even vervangt

Moet zeggen dat ik ook wel een beetje verbaasd ben dat het Real middenveld Modric, Kroos, Isco gewoon goed werkt. Je zou verwachten dat je altijd wel een type Khedira/Alsonso nodig gaat hebben in grote wedstrijden. Maar ik vond tegen Barca dat dat eigenlijk prima ging

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    1) We krijgen sowieso weer een aantal blessures.
    2) Wacht eerst maar af tot aan de winterstop.
    :cool: Wacht de tweede seizoenshelft maar af, die is de afgelopen jaren altijd waardeloos geweest. Zelfs bij 10 punten voorsprong in de winter.

Dus nee, doe maar niet. Ook al is de concurrentie matig dit jaar en moet dit het jaar zijn dat we gaan knallen (wat we tot nu toe prima doen overigens).

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Na vorig seizoen was het toch al vrij duidelijk dat er een grote verandering nodig was en wat is er nou daadwerkelijk veranderd als je kijkt naar afgelopen zaterdag: Mathieu vervangt Alba. En dan geven ze het meeste geld uit aan Suarez, terwijl het voor die positie het minst nodig was. Dan moet je dus wel genoegen nemen met mindere kwaliteit spelers als Mathieu, Rakitic, een geblesseerde Vermaelen (:F:) en Douglas (:'-(). Voor die twee verdedigers had je ook gewoon een Benatia kunnen hebben en als je twee jaar terug vol voor Isco was gegaan (of Thiago niet had laten vertrekken) had je ook al een sterker middenveld gehad. Gewoon een erg dom transferbeleid de laatste jaren en dat ga je nu merken.
    En Mascherano is juist een held, zonder hem was het zaterdag zeker 5-1 geworden (ook al was het mede zijn schuld van die 3-1). Ook wel verontrustend dat een 30 jaar oude Argentijn (samen met Neymar) de meeste inzet en vechtlust toont. Ik zeg geef hem die aanvoerdersband en zet hem op het middenveld. :thumbs:

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Mathieu is inderdaad wel de meest overpriced verdediger ooit. Wow hé.

Nou dat van Thiago pakt wel lekker uit toch? ;)

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dat komt ook vooral door slecht uitgevoerde operaties, maar inderdaad beter dat zoiets niet bij Barça gebeurt. :rolleyes:

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klinkt alsof Barca een nieuwe TD nodig heeft. Ik ken nog wel een technische directeur met een Barca verleden..:D

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Haha, die PSV hype.

Wel mooi dat er weer een traditionele top drie is!

13. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Is het PSV bier dus vond het wel gepast. Siemenn ik snap je punt en Ajax zal vast de goed gevulde spaarkas opentrekken bij een grote achterstand in de winterstop maar dit PSV begint als een echt team te spelen op alle fronten. De spelers zelf zeggen het ook in interviews en dat is iets wat lang weg is geweest. Ajax kan kopen wat ze willen maar dit PSV gaat (zieke blessures daargelaten) gewoon heel het seizoen punten blijven pakken en ik zie ze niet 10 punten nog weggeven net als in andere seizoenen. Maher begint weer op AZ niveau te komen Jetro laat weer zien waarom hij in Zuid-afrika mee mocht doen. Sterk middenveld dit seizoen goed werkende achterhoede. De Jong die als aanspeelpunt heel psv 5x dynamischer maakt. Depay die gaat uitgroeien tot niveautje robben. Ik kan blijven doorgaan man... De selectie van Ajax is op schone en milik na gewoon heel middelmatig of zelfs slecht. Die hebben dit seizoen nodig om te groeien. Feyenoord is niet verkeerd maar die kopen alleen maar spelers die 50 kansen op goal nodig hebben. Immers, kazim, toornstra en manu als voorbeelden daarvan. Get used to it folks. Platte kar in eindhoven dit jaar!

PSV!

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Het Barcelona van 2009 en 2010 gaat voorlopig niet meer overtroffen worden. Wat een genot was dat destijds. Blij dat ik toen een keer een wedstrijd bezocht van Barcelona. In het stadion ziet het er allemaal nog sneller en flexibeler uit! Ze hadden Yaya nooit weg mogen doen. Veel meer klasse dan Busquets en heeft nog een extra aanvallende impuls. Die verdediging was destijds ook veel sterker en laten we hopen dat Piqué z.s.m. eruit komt te liggen, wat een kluns is dat!

Verder vind ik het tof dat Suarez naar Barcelona is gekomen, maar voor zoveel geld? Nee! Dan had je beter je geld kunnen spenderen aan talentvolle verdedigers!

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Leuk dat optimisme :+ PSV heeft toch al jaren de betere selectie op papier? Ik vond het tegen Heerenveen zonder de Jong en Depay niet geweldig, denk dat ze nog steeds kwetsbaar zijn en onnodige punten gaan verspelen. Ze eindigen ongetwijfeld met het beste doelsaldo maar ik weet niet of ze al constant genoeg zijn om ook de met de meeste punten te eindigen

16. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Haha dat weet ik, ik vind het zelf alleen niet te zuipen..

Overigens wil ik me nu ook wel mengen in jouw euforie (of waanzin) dat je nu al roept dat jullie kampioen gaan worden.
    Toegegeven, jullie spelen absoluut goed voetbal, maar afgelopen donderdag was het tegen Panathinaikos wel echt 10x ruk. Dus een constante lijn is in de ploeg nog ver te zoeken.
    En de selectie van Ajax heel middelmatig/slecht noemen, dat slaat nergens op. Tegen PSG, een van de duurste selecties van de wereld, hebben we de 2e helft zeer goed gevoetbald. Ajax heeft de laatste jaren altijd een dip, zeker in het begin van de competitie, en dat is ook niet zo gek als er elk jaar bepalende spelers vertrekken.. zoiets heeft tijd nodig om weer als een geoliede machine te laten lopen, maar Frank de Boer heeft wel bewezen dat hij dat kan.. En ik verwacht ook dat het met deze selectie kan..

17. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    1 wedstrijd als collectief goed spelen tegen een dure selectie die overigens in de eigen competitie ook hapert vind ik voor een ploeg als ajax nou niet dat je zegt toppie. Psv speelde 1 helft slecht tegen de grieken en dan willen die jongens nog welles de 1-1 maken. Ajax heeft simpelweg teveel goeds weg laten gaan de agelopen jaren en er weinig voor teruggehaald. Milik ben ik jaloers op en schone blijft iedereen verbazen maar heel veel jongens zijn er echt nog niet bij Ajax. El ghazi, serrero, boilessen enz... Vind het wel mooi trouwens hoe je 1 goeie helft van Ajax moet uitlichten en 1 hele slechte helft van PSV om je punt te maken. Laat de verhouding dit seizoen wel zien denk ik. Na 4 seizoenen Ajax is het ook wel weer even goed geweest :D Ik gun jullie de beker wel weer is een keer :) Ook mooi!

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Echt onder de indruk ben ik niet van Feyenoord. Wat ze tegen Ajax lieten zien was goed maar hoe ze gisteren speelden is weer wat anders.

Ik zie pas over 2-3 jaar echt meestrijden om de titel wanneer enkele spelers ouder zijn geworden, gouden (?) jeugd doorbreekt en er enkele mooie aankopen worden gedaan. En dan moeten Ajax en PSV echt gaan oppassen.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik vind dit Bayern nog beter eigenlijk.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk niet dat Ajax de komende jaren echt moet gaan oppassen, helemaal als je ziet wat er dit jaar in de jeugd rond loopt. De verhoudingen zullen de komende jaren wel hetzelfde blijven en het gaat er meer om wie de meeste spelers vast kan houden. Dat laatste lukt Ajax best aardig de laatste paar jaar. Natuurlijk verliezen we veel spelers maar er vertrekt bijna niemand meer te vroeg. Bij de spelers die vertrekken is het duidelijk dat ze klaar zijn voor de volgende stap, ditzelfde geldt voor de spelers van Feyenoord die dit seizoen weg zijn gegaan.

PSV zie ik sowieso de komende jaren nog geen kampioen worden.

Deel Deze Pagina