1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Kramer!

Sent from my iPad using Tapatalk

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik ga zo genieten tijdens EK 2016. Geen gestress en onnodige verliezen in halve finales of finales.
    Gewoon lekker voetbal kijken naar andere teams als wij allang zijn uitgeschakeld in de groepsfase..

Cookie vindt dit leuk.
  3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    stelletje negatievelingen, wij kwalificeren ons gewoon met lelijk voetbal met de hakken over de sloot en verpletteren vervolgens alle tegenstand in de groep des dood met minstens 3-0 en verliezen daarna onverdiend van Portugal

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Rekik :emo:

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, het WK in Zuid Korea en Japan was oprecht 1 van de leukste WKs die ik heb gezien :)

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Guus :emo:

Zeven PSV'ers slaat gewoonweg nergens op en vergroot voor ons alleen maar de kans op overbelasting en blessures. Kijk, Depay en Willems zijn volkomen terecht. Wijnaldum, Luuk de Jong en Bruma hebben een best prima seizoen en dus kan ik daar ook nog wel inkomen. Maar Rekik en Narsingh zijn gewoonweg belachelijk. Die spelen echt zo oer- en oerslecht dit seizoen, by far de slechtste PSV'ers tot nu toe.

Anderzijds: hij gaat toch banken. Andere opties zijn Douglas, Van Dijk, Kongolo en Van Beek ofzo? Douglas is poep en die laat je niet overvliegen vanuit Rusland voor een plek op de bank tegen Letland, Van Dijk heeft - ondanks al dat ophemelen door supporters die hem nooit zien voetballen en slechts mediamannetjes napraten - alleen nog maar bewezen te kunnen spelen op het niveau van de Jupiler League, Van Beek vind ik maar een domme oelewapper en Kongolo ben ik ook niet van onder de indruk. Dustja, kiezen tussen de blinde en de lamme.

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Heel raar, ik heb juist het idee dat Rekik beter speelt dan een Bruma. Die blijft echt hangen in hele domme kaarten en overtredingen.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    No offence, maar kijk je samenvattingen of hele wedstrijden? Want ik kan het compleet begrijpen dat mensen die alleen samenvattingen kijken denken dat Bruma slechter speelt dan Rekik. ;) Bruma komt gewoon vaker slecht 'in het nieuws' dit seizoen met twee rode kaarten waarvan één belachelijk domme tegen Panathinaikos en één domme herstel-fout door wegglijden op ons zaadveld wat nu vernieuwd wordt. Rekik doet geen gekke dingen, maar is héél erg matig begonnen aan het seizoen. Staat heel vaak heel matig te dekken en grijpt half of gewoon helemaal niet in. Bruma doet het (eerlijk) best prima dit seizoen, zeer zeker in de eerste wedstrijden tot aan zijn rode kaart na dat wegglijden. Het is zonde alleen dat de fouten die hij maakt dit seizoen - een stuk minder dan vorig jaar - direct leiden tot een goal of rode kaart, daar waar Rekik's pseudoverdedigen niet echt opvalt als je er niet geïrriteerd op gaat letten :+.

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Dat had ik nu al met het WK. Jij niet dan? :p

Daarom was het zo geweldig dat ze zo ver geraakten.

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Klopt! Ik vond afgelopen WK misschien wel het leukste WK wat ik heb meegemaakt. Maar vooral ook omdat de verwachtingen erg laag waren.. en de teamspirit geweldig was. (bijna) Alles klopte.

Nu is dat, net als het EK na de verloren WK finale tegen spanje waar oranje niet door de groepsfase kwam, weer helemaal ingezakt.
    Alleen wel op zo'n punt dat we zelfs van ijsland verliezen en het echt dramatisch is.
    Het EK interesseert me eerlijk gezegd ook wel een stuk minder dan een WK..maar nu mijn verwachtingen echt tot het vriespunt zijn gedaald kan het ook juist leuk zijn om er een feest van te maken en te focussen op andere landen.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb alleen de wedstrijd tegen FC Utrecht live gezien, de rest maar half door te zappen of bij de samenvattingen. Maar ik geloof je best hoor :+

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Jaapie en Frank in het centrum, dat was lekker.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    De grote Robben show

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    Nu blijft die lapswans van een Hiddink.
    Begeleidt de trainingen in een rolstoel tijdens EK 2016

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat een sfeer in het stadion. Waves, klappertjes en heel weinig bier. Het voetbal was wel oké.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Basis!

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Fuck Yeah! Sigi wss tegen psg helaas...

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    De Premier League dit seizoen... :'-(

RemcoM vindt dit leuk.
  19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    +1.
    Laatste 20 minuten van Arsenal - ManU was nog wel even retespannend :D.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734

Deel Deze Pagina