1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Spel van PSV was destijds echt wel beter dan het spel van Ajax op dit moment (over langere periode)

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.751
    Op het feit na dat je naar Oekraine moet, wat natuurlijk niet fijn is, is dit wel een van de betere lotingen die je kunt hebben.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hopelijk vliegen we niet met Malaysia Airlines..

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Onze trainer weg, die van jullie blijft. Blij mee?

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Dat Frank blijft sowieso :D ondanks dat de laatste tijd wat vreemde keuzes gemaakt zijn

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Als Frank weg is begint het gedonder weer met coaches die er niks van bakken.. van Basten/Blind/Adriaanse etc was allemaal een groot drama.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kaartjes Ajax - Dnipro zijn ~20 euro. Gelijk bestellen dus zodra dat kan. :thumbs:

Mallakai en Killamonkey vinden dit leuk.
  8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik ben geen fan van de Boer, het spel is alleen maar slechter geworden en de spelers groeien nauwelijks onder de boer, ook heb ik het idee dat de talent te veel opdrachten het veld mee in krijgen waardoor ze fouten gaan maken.
    Ook de aankopen onder de Boer zijn echt dramatisch slecht.
    Het TH vind ik wel goed, dat is iets wat absoluut bewaakt moet worden, maar een nieuwe trainer met een betere kijk op het spelletje dan de Boer moedig ik absoluut aan.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou dat niet te hard roepen, voor de Boer was het allemaal immers ook maar drama. Hele rits met trainers de reveu gepasseerd die en geen resultaten haalden en waar het spel ook niet over naar huis te schrijven was

4 van de 5 kampioenschappen in 5 jaar is voor de Boer nog steeds niet slecht. Het is ook roeien met de riemen die ze hebben qua spelers de laatste paar jaar

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Normaal gesproken zou ik zeggen je hebt helemaal gelijk in deze situatie over de vorige trainer, echter er zit nu een Technisch Hart wat een deel moet bewaken dat trainers alles los en vast kopen.
    Er zal dan ook aangegeven worden dat de jeugd het belangrijkste is en dat aankopen niet het eerste is waar aan gedacht wordt.

Als je puur naar het resultaat kijk dan heeft Frank de Boer het gewoon uitstekend gedaan maar zoals ik in Destiny tegen je zei :+ resultaat is ook niet het allerbelangrijkste het oog wilt ook wat en dat is iets wat bij Ajax sinds de boer erg saai is geworden.

Het begin van de Boer was veelbelovend het spel werd echt beter maar op een of andere manier na zijn 1ste kampioenschap is het allemaal minder geworden, geen een kampioenschap is overtuigend gewonnen, het zijn allemaal kampioenschappen geweest waar Ajax in de winterstop op achterstand stond en de concurrentie stond te klooien.

Overigens ben ik het niet eens met je laatste zin van dat hij moet roeien met de riemen die ze hebben de laatste paar jaar.
    Er zijn veel spelers gehaald op aanvraag van de Boer, hij kon zijn eigen team samenstellen maar de meeste aankopen waren gewoonweg dramatisch, de talenten die door moesten breken zijn ook allemaal niet veel beter geworden.

Een goed voorbeeld van een trainer die spelers echt beter maakt is Ron Jans, bijna al die gasten bij Zwolle kunnen echt veel beter voetballen sinds hij er is en dat is veel minder materiaal dan wat er bij Ajax rondloopt.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Punt is alleen dat er bij Zwolle geen druk achter zit. Zij hoeven niet hoog te eindigen, dus sta je als trainer ook heel anders voor een groep

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, des te knapper ik het eigenlijk vind ondanks de weinig druk die Jans heeft dat hij wel optimaal de talenten van zijn spelers benut, Jans hoeft niet maar haalt wel even Europees voetbal haalt, geeft Ajax voetballes en wint de KNVB beker en ook nog de Johan Cruijff schaal.
    En het belangrijkste heel zijn elftal voetbalt gewoon vele malen beter ondanks (nogmaals) het mindere materiaal dan Ajax.

Ik geef ook niet aan dat Jans van mij coach hoeft te worden, maar er zijn in Nederland wel betere trainers dan de Boer, er zijn gewoon veel Ajacieden waarbij alles vergeten wordt na een kampioenschap.
    Als je verder kijkt dan is het allemaal niet zo rooskleurig.

Ik ben stiekem ook eigenlijk wel bang dat de Boer nog trainer is als Nouri, Van de Beek, Cerny, El Azzouzi doorbreken bij Ajax.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    En vergeet niet dat Jans en zijn team vorig jaar ook voldaan hebben aan de strenge correctie van der Sar tegenover de Ajax aanhang. Gaan we helemaal naar de klote, waren een paar van zijn laatste woorden. Nou, 5-1 tegen PEC, zeker weten. Het is niet dat ik het nogmaals wil inwrijven, het is meer dat ik het ook prachtig vind dat als uitspraken van een groot Ajax man ook nog eens waarheid worden. Jans had inderdaad niets te verliezen daar, maar toegeven: De 1-0 was wel de mooiste die Ajax in dat hele jaar gemaakt heeft in de beker. ;) Ajax moet Boer inderdaad niet weg doen, maar ik vind wel dat de Boer zijn houding en verhaal tegenover de pers eens mag aanpassen. Dieptepunt was afgelopen weekend, het beste spel in weken, laat me niet lachen. 8) Willem II had het beste spel in weken ja. 8)

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waar is Saruman in dit verhaal?

Killamonkey vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat viel ook wel mee hoor. Een overwinning was van beide ploegen een 'gestolen' overwinning geweest.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Feyenoord nog interesse in Foeke?

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Zeefuik scoort even een hattrick binnen 4 minuten :cool:.
    Uitgeleend aan een schotse club uit de 2de divisie.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En jongens, hoeveel wordt het vandaag bij PSV - Ajax? Ik ga d'r in ieder geval goed voor zitten. Denk dat het een enorm spannende, open pot wordt. Ons voetbal dit seizoen is niet goed, jullie voetbal is niet goed. Bij moeten het hebben van de omschakeling, maar thuis gaan we vaker uit van eigen voetballende kwaliteiten. Hopelijk doet Cocu dat dit keer niet, want dan gaan we af.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ajax heeft het altijd lastig uit bij PSV, zal deze keer niet anders zijn denk ik. Denk dat PSV de punten gewoon in Eindhoven houd

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Zie Ajax niet van PSV winnen vandaag. Gelijkspel misschien. Hoop wel op een open aantrekkelijke pot.

Deel Deze Pagina