1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :') wat ben jij een zuur mannetje zeg. Bah.

Klopt dit was echt 100%!!!! Onterecht. Wat. Een. Swalbe! Dat die scheids dat niet zag.

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Is toch gewoon zo... In die paar wedstrijden van Sanogo bij Jong Ajax en Ajax 1 heeft hij letter niets laten zien.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Scheids was sowieso niet al te best dus dit kan er idd ook nog wel bij

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik was sarcastisch. Keep was gewoon te laat en raakt de bal niet. Wat is daar een schwalbe aan? Waarom hebben sommige mensen een enorme plaat voor hun kop als het spel niet goed is? Was gewoon een penalty

5. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Waarom gaat Twente tijdrekken ze kunnen ook gewoon nog winnen

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Was een schwalbe omdat hij eerder op sprong voor het contact kwam maar als hij doorliep had hij hem sowieso gekregen

7. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Ik ben blij dat we niet verloren hebben.

Maar dit Ajax is toch best overrated hoor.

Milik heeft een linker been om u tegen te zeggen, maar voor de rest laat hij ook bar weinig zijn. Je zou uit wanhoop bijna Sanogo een basisplek willen geven.

We hebben maar 1 échte vleugelspits. WTF doen we als El Ghazi geblesseerd is ?

En waarom speelt er een middenvelder op de flanken ? Als je zo graag 4-3-3 wil spelen geef Cerny dan gewoon een échte kans.

Verdedigend staat het wel iets beter dan vorig seizoen. Daarnaast gaan Riedewald en Tete alleen maar beter worden. Hopelijk is Dijks snel fit.

Maar voor de rest hebben we best een middelmatige selectie voor een ploeg als Ajax.

Kampioen zie ik ons nog wel worden. Maar dat zegt meer iets over de Eredivisie dan over Ajax.

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    3 punten in Calderon!

9. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Echt kut dat Fox Sports geen Spaans voetbal heeft. Never nooit dat ik sport 1 ga nemen voor €15 p/m alleen om Barca en Real te zien.

10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152

Killamonkey en AntraXxX vinden dit leuk.
  11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha ik wist dat die ging komen. Fucking boss dat het is!

s4nd3r vindt dit leuk.
  12. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja maar echt! :+ Eerder in de wedstrijd hadden ze al ruzie en wilde hij hem volgens mij al een klap verkopen, maar gelukkig hield 'ie zich in.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Gaat lekker daar in Leeuwarden. 3e forse nederlaag op rij en een behoorlijk slechter doelsaldo dan de Graafschap. 8)

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik snap dat je sarcastisch was alleen niet waarom.Was toch gewoon 100% een schwalbe? Dat als hij als hij gewoon was doorgelopen ook wel was neergehaald en dan terecht een penalty had ontvangen doet er dan niet echt toe wat mij betreft

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dus was gewoon een terechte penalty? Dat noem ik geen swalbe.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tuurlijk is dat een schwalbe. Als hij opspringt en een beweging maakt alsof hij wordt geraakt terwijl er geen contact is, dan is dat toch theater? Maar ik weet 100% zeker dat wanneer hij was doorgelopen en dat niet had gedaan dan had Drommel hem wel geraakt en dan kreeg hij alsnog een penalty mee.

17. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    En maar weer zeg ik het: Voetbal moet hardere spelregels krijgen!
    Als aanvaller ren je nu tegen de arm van een keeper en je krijgt al een strafshop. :F: (moet je als keeper dan maar in je 5 meter gebied blijven staan met je handen op de rug?)

Zal wel dat die voetballers allemaal niet meer kunnen voetballen tegenwoordig, ze trainen enkel nog op schwalbes en theater maken! :+

18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Het deed opnieuw pijn aan de ogen maar gelukkig weer gewonnen. Kansen zat, maar scoren ho maar. Karsdorp was erg goed en Elia maakt een mooie goal. Als Van Bronckhorst nou even het volgende gaat doen:

Toornstra <> Vilhena
    Kuyt <> Elia

Schiet het al een stuk op, alleen gaat dat nooit gebeuren.

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Utrecht weer gewonnen met uitstekend voetbal, Ten Hag en De Jong zijn daar goed bezig.

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Elia pakt net rood bij de beloften wegens praten. Wat een simpele ziel.

Deel Deze Pagina