1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dat soort streken zie ik iedere week bij Ramos, Ronaldo en Pepe.

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dan krijgen we daar óók kriebels van..

Club als barca hebben dit toch niet nodig? Het is bijna lachwekkend als je weer zo'n rood broekje op de grond ziet liggen huilen.
    Zouden een keer een weekendje rugby moeten spelen.

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Het stoort mij ook, maar dit is nou eenmaal hoe het gaat in Spanje, Zuid-Amerika en vrijwel alle andere topcompetities. Ik kan er dan ook echt niet tegen dat er zo vaak wordt geroepen dat het altijd Barcelona is dat duikt. Bovendien zijn het allemaal clasicos in dat filmpje, als je daar iemand mogelijk een kaart kan aannaaien dan doe je dat gewoon. :+

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Voetbal is een mannensport, dit kriebelt ook bij spelers van Real of Milan of De Graafschap. Maarja, dat mannensport is er wel vanaf tegenwoordig.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Het komt gewoon omdat het loont. Scheidsrechters zijn te bang om overtredingen niet te zien en fluiten daarom teveel. Helemaal als je grote clubs fluit.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lol, ik wist gewoon dat je met een Real Madrid voorbeeld kwam, misschien handig om ook even voor geschiedenis te weten, Real Madrid was lange tijd ook een heerlijke schopploeg, je weet wel van dat mannelijk voetbal.

Waarom laat je dit niet zien dan?

of dit bijvoorbeeld.

nogmaals jouw filmpje heeft een reden waarom spelers dit doen, spelers worden tegenwoordig te weinig beschermd, net als bijvoorbeeld gisteren dit.

Het verrotte in Spanje is dat ze niet bestraft kunnen worden achteraf als het niet op het formulier staat dus ook niet op basis van de beelden.

Een club als Barcelona heeft dit inderdaad niet nodig, maar als je constant geschopt wordt dan krijg je dit soort reacties als de blinde scheidsrechters in Spanje niets doen?
    Ik begrijp ook niet waarom je rugby erbij haalt, een totaal andere sport.

Laatst bewerkt: 7 jan 2016
    Nukem 007 vindt dit leuk.
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zucht.

Tim, s4nd3r en Tyrant vinden dit leuk.
  8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Zelf constant geschopt worden is geen argument voor zo'n grote club om dan maar zomaar op te grond te gaan liggen. Be the bigger man.
    Voor de duidelijkheid ik heb niks over barca gezegd; het boeit me niet welke club het doet ik vind het sowieso triest om theater te spelen. Kan me ook erg aan robben ergeren.

Ik haal rugy erbij omdat die niet zo huilie doen:
    (dat het een andere sport is heeft toch niks met het zomaar gaan liggen te maken.. net zo min als het gaan liggen met voetbal te maken heeft)

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Onzin, als je constant geschopt wordt en er wordt niets tegen gedaan dan (zeker ook omdat er achteraf niet gestraft kan worden) je hele team kan uit de wedstrijd geschopt worden.
    In Europa heeft Barcelona ( ik weet dat je Barca niet per se bedoelde) eigenlijk helemaal niet meer van dat soort "fratsen" betere scheidsrechters en geen debielen die je onderuit trappen. (puur om te blesseren)

Rugby andere regels, nogmaals totaal niet met voetbal te vergelijken, spelers zijn ook getraind om behoorlijk wat te incasseren, voetballers dien je puur op de bal af te stoppen en hem niet te blesseren. (dat zijn simpel weg gewoon de regels)
    Rugby beuk je tegen elkaar in om de bal af te bakken, bij voetbal is dat niet zo.

Niet tegen jou maar ik kom constant van dit soort huil verhalen tegen dat de mannelijkheid eraf gaat, jezus alsof ze in het veld staan om te kijken wie het mannelijkste in het veld is.

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Zie nog steeds geen enkel argument vóór het op de grond gaan liggen als er niets gebeurt?

Het is kut als je geschopt wordt ja.. dan schop je toch terug? Ik zou liever een gele kaart pakken dan doen alsof ik geslagen wordt als de scheidsrechter kijkt.

Mannelijk of niet.. heeft niets meer met voetbal te maken.

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Je hebt het net over the bigger man en dan heb je het over terugschoppen?

Het heeft niets met voetbal te maken inderdaad dat geschop, net als het theater spel, maarja zolang het geschop er is zal er theater spel er zijn.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Beetje omgekeerde wereld. Je wordt geschopt.. doet niks.. denkt fak man die scheids fluit niet.. en vervolgens ga je wanneer er niks gebeurt liggen huilen op de grond.

Ga dan liggen als je geschopt wordt 8)

Ik vind het gewoon heel jammer zeker als grote clubs het doen.. voetbal wordt er minder leuk door.
    Vrouwenvoetbal is ook kut, maar ze gaan daar tenminste niet zomaar liggen.

Mallakai vindt dit leuk.
  13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zoals ik al eerder zei, het ene heeft het andere veroorzaakt, je zult zien als clubs minder gaan schoppen en minder vuil spelen dan zul je ook zien dat het theater veel minder wordt.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat we eruit komen met de discussie ;)

14. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Ik vind die rugby-vergelijking ook echt belachelijk. Het is niet goed te praten, maar doen of je geraakt bent kan bij voetbal heel veel voordeel opleveren. Bij rugby niet. Zucht

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Oh god.. ik vergelijk de sporten toch ook niet? Wel de spelers. Juist omdat het bij rugby niet kan en niet gedaan wordt zouden die huilies daar een voorbeeld aan kunnen nemen.

Het is heel vies imo om te doen alsof je veel pijn hebt om een ander iets aan te smeren. En voetbal is de enige sport die ik ken waarin dat gebeurt.

Ja ik denk niet dat het een het ander veroorzaakt. Vuil spel (ik denk aan een oranje - portugal/spanje. ) resulteert over algemeen in veel kaarten. Niet elke wedstrijd waarin theater wordt gespeeld ging hard spel aan vooraf . Sterker nog ik denk vrij weinig. Dat een grote club die sterk speelt het ook doet om een ander wat aan te naaien vind ik een zwaktebod.

Laatst bewerkt: 7 jan 2016
  16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    De eredivisie moet maar nodig beginnen. Wat een gezeur zeg :+

Nouja, dan gaat het gezeur over Ajax :+

17. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Tja sorry ik zie het nog steeds niet echt. Dat ligt volgens mij nog steeds aan het voordeel wat je kunt behalen. Vooropgesteld, de cultuur van rugby is idd heel anders en de meesten kunnen ook wat meer hebben lijkt me. Maar zet een aantal rugbyers in de primera division en binnen de kortste keren rollen er ook een paar over het veld. Blijft natuurlijk belachelijk, en er zou wel een cultuuromslaggie mogen plaatsvinden ja.

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Je denkt serieus dat rugbyers als ze zouden voetballen theater zouden maken en doen alosf ze geschopt worden?

Er zijn meer sporten waarin je voordeel kunt behalen door te doen alsof de ander een overtreding maakt maar daar gebeurt het niet. Voetbal is wel populairder, gaat meer geld in om..en most importantly je kunt ermee wegkomen. En al zou je eerst een keer geschopt zijn zonder bestraffing maakt theater niet minder onsportief.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jongens hou maar op met de Rugby vergelijkingen die ging echt nergens over, theater voetbal en schopploegen zijn nu eenmaal part of the game en ik blijf erbij dat (en zeker bij Barca) het een reactie is op het schoppen (sterker nog ik weet het zeker).

Ik keur het allebei niet goed, maar buiten Spanje zie je het maar weinig.

Garrett vindt dit leuk.
  20. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Ja, dat denk ik. Dus hier stopt de discussie dan ook denk ik hoor :). Niet allemaal, zoals ook niet elke voetballer het doet. Maar als die jongens meer opgroeien met voetbal doen sommigen het ook gewoon. Altijd dat ophemelen van die rugby-spelers alsof ze halfgoden zijn, kom es op. Ik ken genoeg voetballers die net zo 'tough' zijn.

Rest ben ik gewoon met je eens ja. Uiterst onsportief en ik haat het.

Mallakai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina