De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.052
    Ja echt kak.
    Ga je tegen een Utrecht met 4 middenvelders met Kappelhof (verdediger), Tibbling (lopende middenvelder) en De Leeuw (spits/schaduwspits) op het middenveld spelen en Maduro (verdedigende middenvelder) in de verdediging, dat kan natuurlijk alleen maar fout gaan...

Zat totaal geen voetbal in, Sorloth moet ook gewoon een lading aan ballen krijgen wat zo'n spits is ie maar hij moest alles zo'n beetje zelf doen.

VD Looi is een prima coach, maar hij speelt altijd enorm verdedigend lijkt het en gaat altijd voor het gelijkspel als er meer uit te halen is, zorgt voor heel saai voetbal.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heb nog even Feyenoord - PSV teruggekeken. Die frustratie van Elia is zo puur, zo mooi.

Heerlijke wedstrijd overigens. Spanning, geen geweldig voetbal, smerig op momenten, maar op twee momenten na geen enkele moment het gevoel gehad dat Feyenoord iets kon.

3. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Dat is wel de kracht van PSV hoor dit seizoen. In topwedstrijden spelen ze echt heel solide en effectief. Het zijn de mindere wedstrijden die ze dit seizoen de das om doen.
    Al denk ik wel dat zondag de 'gelukkigste' heeft gewonnen. Moreno had daar natuurlijk nooit zo vrij mogen staan. En die 0-2 is natuurlijk een logisch gevolg van een steeds moeier wordend Feyenoord, heel knap gecounterd.

Heb wel echt zin in het restant van de competitie. Zou echt niet weten waar ik m'n geld op moet inzettem

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zeker! Het zijn de wedstrijden met veel spanning, grote druk en goede atmosfeer waar we presteren. Tegen de kleinere elftallen hebben we te veel punten verloren. Dat moet beter. Komt ook omdat we dan tegen een muur komen te staan en we echt creativiteit missen met Lestienne en Willems.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Brr..dat hoor ik De Boer ook zovaak zeggen. Altijd dat geklaag over spelen tegen een muur, maar dat vind ik er nou gewoon echt bij horen als je een topclub bent.

Mallakai vindt dit leuk.
  6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Even voorafgaand aan mijn post: De Boer is volledig de realiteit kwijt met zijn starre uitspraken en interviews keer op keer. Zou ik me kapot aan ergeren als supporter.

Ik klaag dan ook niet over puur het feit dat tegenstanders veel verdedigen / een muur opstellen. Tenminste, dat was niet mijn bedoeling. Ik bedoelde te klagen over het missen van onze creatieve linkerflank (Lestienne & Willems), wat van grote invloed is bij een topclub zoals PSV waar tegenstanders het vaak compact houden achterin. Daarbij klaag ik niet over de verdedigende instelling van veel tegenstanders (want dat is logisch), maar over het gebrek aan creativiteit die het moeilijk maakt in dergelijke partijen, terwijl datzelfde gebrek aan creativiteit helemaal niet zo'n stempel drukt op grotere wedstrijden. :)

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Was ook niet bedoeld als kritiek op jou, moest gewoon gelijk aan Frank denken.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Was ook niet bedoeld als kritiek op jou, moest gewoon gelijk aan Frank denken.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jorrie en RemcoM vinden dit leuk.
  10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hahaha, thanks.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
  12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Lekker begin :+

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hoe kom ik erbij dat we pas om 20:45 beginnen? =( Nouja, hoe speelt Ajax?

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Niets weggeven en krachten sparen. Vitesse slappe hap hoor. Dat is wel eens anders geweest.

Killamonkey vindt dit leuk.
  15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Eens. En Dijks is een baas.

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.052
    Wat een vent, weggeplukt bij een of ander engels clubje uit de 3de divisie en nu al een van de grootste talenten van de PL, zo niet van de wereld.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dijks speelde echt geweldig.

Killamonkey vindt dit leuk.
  19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    AZ :D Lekker volhouden, jongens!

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Goede verdediging van Feyenoord..
    Van Beek is toch een grap van een verdediger, Karsdorp is ook te aanvallend.

Deel Deze Pagina