1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben ik het helemaal mee eens, het is jammer hoe het spel nu is maar als je een kampioenschap haalt dan vergeten blijkbaar de meeste mensen hoe dit tot stand is gekomen.
    Het gaat bij sommige enkel om het kampioenschap (ik bedoel niet gelijk de personen hier) maar hij bouwt er wel krediet mee op bij het Ajax volk.

Ik kan er gewoon niet met mijn kop bij dat als je de jeugd ziet voetballen dat het 3x sneller gaat (handelingssnelheid vele malen groter) en als ik dan Ajax 1 kijk dit zo een gebrei is, balletje breed, balletje terug, een simpele bal over 3 meter die totaal ergens anders terechtkomt.

Ik weet ook wel dat ik kritischer ben dan Maddmonkey, maar het vervelende is dat ik gezien heb in de jaren 90 hoe het wel kan en dat het ook weer mogelijk is.

Je hoort mij echt bijvoorbeeld niet "zeiken" als Ajax een tegenstander van de mat speelt en dat je een 0-0 speelt puur door pech, je weet dan dat het er in zit.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mij kan het gewoon niet meer zoveel boeien :) Daar heeft het inspiratieloze gedoe van de afgelopen jaren al voor gezorgd.

Ik haal mijn grammetje [​IMG] niet uit voetbal (of ajax zaken) meer.

Mallakai vindt dit leuk.
  3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik meen het, ik wou dat ik dat ook kon, me er niet meer druk om maken..Lijkt me top.
    Vaak genoeg probeert, maar helaas het lukt me niet. :mad:

Niet meer zo boos doen he maddmonkey ;)

Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat jullie ontevreden zijn over Ajax, De Boer, Overmars en enkele spelers kan ik volledig begrijpen. Maar om nou direct te zeggen dat PSV kampioen wordt, gaat mij wat te ver. Misschien omdat ik (wel) alle wedstrijden van PSV kijk, want we spelen dit seizoen heel vaak erg matig. Echt overtuigend hebben we maar heel weinig kleinere wedstrijden gewonnen. Meestal komt het aan op momenten van individuele klasse en als die uitblijven: puntverlies. Punt is dat we veel teveel goals tegen krijgen, bijna altijd wel één. Als we kampioen willen worden, is eht belangrijk dat er drie dingen gebeuren:
    1) Het moet beter georganiseerd staan achterin. Brenet, Moreno, Bruma en Arias zijn individueel hele prima verdedigers (de één beter dan de ander), maar er ligt nog te veel ruimte op momenten. Individueel ben ik eigenlijk over alle vier erg tevreden, vreemd.
    2) Het is hopen dat Lestienne en Willems vlug fit raken. Die linkerflank is véél gevaarlijker/beter dan Brenet en Locadia, alhoewel Brenet het nog prima doet.
    3 ) Luuk (en Pereiro) moet uit zijn vormdip komen, die mist nu teveel grote kansen.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Feyenoord. :lol::lol::lol:

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Wat de fuck gebeurt daar allemaal idd 8) Vier keer op rij verliezen, en dan nog niet eens van geweldige teams (op PSV na). Ik lach me een breuk.

Sent from my A0001 using Tapatalk

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Heerenveen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!! @Reckuuza : 010 verloren van de Friezen.

Dit had ik echt even nodig na de afgelopen weken. _O__O_

8. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Roda *bam bam bam*, Roda *bam bam bam* !! :p

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Jij houdt wel van random taggen he? Of alleen maar Reckuuza taggen.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nog eeeeeeeeeeen keertje dan;

... en nog steeds valt m'n bek open van verbazing :+

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  12. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    O ja, wij zijn gewoon derde geworden op dit WK, nog geen twee jaar geleden. Nu doen we niet eens mee met het EK. Ongelooflijk hoe ver we zijn afgezakt.

Mallakai vindt dit leuk.
  13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Tsja, 4 jaar geleden met het EK was het ook een en al ellende, dan kan je je maar beter niet plaatsen.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    In 2018 zie ik een halve finale tegen Duitsland en een finale tegen Rusland wel zitten. Mooi jubileumjaar! :D

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
  17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hoe is Ajax? Kan helaas niet kijken. Zit cocktails te zuipen in een restaurant :+

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Het is dikke drama, zoals gewoonlijk. Milik achter El Gahzi komt niet uit de verf. Creeeren niets. Scoren uit een corner (Milik kan tussen 5 Roda spelers vrij inkoppen :lol:) en El Ghazi scoort doordat Roda de bal zo in zijn voeten voeten speelt. Moet wel gezegd worden dat dat een prima goals is en dat Milik die bal niet had binnengeschoten.

Daarbij baart het zorgen dat we achterin de boel niet dicht houden. Roda krijgt gewoon kansen en deze wedstrijd is nog verre van gewonnen

Laatst bewerkt: 31 jan 2016
    Killamonkey vindt dit leuk.
  19. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Gaat weer helemaal nergens over.

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is de korte samenvatting :D