1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kramer is gewoon een lamme zak op het veld. Leuk dat hij dan z'n doelpuntje meepikt ... maar laten we eerlijk zijn; zo juichen slaat als 'n tiet op een aambeeld. Als die jongen nou gewoon meer inzet toont gedurende zo'n wedstrijd ... dan hoor je mij niet klagen.

Voor de rest prima dat Feyenoord in de finale staat en gun 010 toch wel een troost prijs :+

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Je kijkt niet veel Feyenoord? Kramer werkt zich helemaal de pleuris de laatste potten.

En met de beloning van de poulefase EL is de beker niet bepaald een troostprijs meer. En de JC schaal spelen, kom op :+

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Hoe kan een team 8x niet winnen en alsnog derde staan?

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Eerste seizoenshelft samen met Ajax en PSV punten halen als een idioot: voorsprong op de rest groot
    Tweede seizoenshelft: Geen punten halen in tegenstelling tot iedereen: 3e met Ajax en PSV een straatlengte voor en de rest vlak achter je.

5. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Timo Letschert opgenomen in de voorselectie van Oranje.

Zeg het maar....

6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Wie? Het wordt echt steeds makkelijker om in Oranje te komen. Het is dat ik motorisch gestoord ben, anders had ik ook al 65 interlands achter m'n naam.

Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Letschert speelt gewoon prima bij Utrecht de laatste weken, nu zegt dat in de eredivisie niet zoveel maar goed we spelen toch nergens meer om dus dat maakt dus ook niet veel uit.
    Helaas hebben we verdedigend gewoon geen echte toppers.

8. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Hij draait een goed seizoen inderdaad, maar om dan meteen opgeroepen te worden bij Oranje.. Ik begreep laatst dat Wesley Hoedt nu ook prima draait bij Lazio.. In de Italiaanse competitie, goed doen als verdediger, dat zegt wel wat..

Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Vlaar en Van Dijk zijn de beste opties centraal als ze fit zijn, wat mij betreft.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bruma dit seizoen verdient sowieso een basisplaats. Haalt het niveau van Alex uit 2005.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Hij kan het nog!

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
  13. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Nu morgen eerst zelf maar eens zien te winnen. En geen onnodige kaarten oplopen. Volgens mij staat het heel middenveld op scherp.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Graag gedaan, maar we hadden het punt dan ook nodig. Die 1-1 was totaal onnodig, net als de 1-0 eigenlijks, maar ben blij dat de 2-1 niet gevallen is en er eindelijk eens een beetje fatsoenlijke verdediging stond.

Het probleem van Heerenveen is bijna hetzelfde als bij PSV: Goed presteren bij de grotere ploegen, maar het laten liggen bij de kleinere. Wat betreft de wedstrijden van Heerenveen tegen grote ploegen is Ajax dit jaar een uitzondering, maar daar moeten we volgens mij ook nog tegen. Even die 5-1 rechtzetten voor ze die kale van Willem II als hoofdtrainer aantrekken.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Milik. :D

Edit: Oh god...

16. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Kan je de koppositie overnemen, speel je zo een trage zaadwedstrijd

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kijk jij pas sinds het eind van de winterstop? Snelheid ligt echt 3x hoger dan voor de winter.

Mag nog een tandje bij hoor, maar wat tempo betreft voel ik me bijna verwend.

Killamonkey vindt dit leuk.
  18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Dat zat er wel aan te komen...

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Wat een kansloos gedoe.

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zat er helemaal niet aan te komen. Fucking onnodig dit. Nou heel rap die 3-2

Deel Deze Pagina