1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Was dat wel een pingel........

Hoeveel hebben jullie betaald aan Diks?

Laatst bewerkt: 19 apr 2016
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Komt Ajax goed weg dat we zo intens slordig en ineffectief zijn. Begin in herhaling te vallen: onze aanvallende vorm van de laatste weken breekt ons echt op. Vandaag handvol 100% kansen maar ze worden niet gescoord. Uiteindelijk een penalty daarvoor nodig en een zondagsschot van Pröpper (<3).

3. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Met een beetje meer mazzel en effectiviteit scoort Vitesse vandaag ook gewoon 3 keer, dus dat streept elkaar dan weer weg ;)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hoezo komt Ajax goed weg als jullie 3 punten halen met intens slordig voetbal?

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Doelsaldo, je weet.

6. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    De afgunst zit diep hé? Altijd en overal Ajax erbij halen. Psv supporters hebben daar echt een handje van. Minderwaardigheidscomplexje? Nergens voor nodig man.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is deze fase van het seizoen is het toch vrij normaal dat je de enige concurrent voor de titel er bij haalt?

8. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Dat je naar Ajax kijkt prima. Zeggen dat Ajax goed weg komt doordat psv de kansen niet afmaakt slaat nergens op. Ik word een beetje moe van dit soort teksten de laatste tijd. Alsof Ajax met geluk bovenaan staat. Ja afgelopen zondag hadden ze de scheids mee. Heeft psv dan geen gelukjes gehad dit seizoen? Zwolle? Cambuur? etc. Daar hoor je ze niet over. Als psv echt zo goed was hadden ze een paar weken geleden moeten winnen van Ajax. Dat gebeurde niet. Ajax bleef makkelijk overeind. Speelt Ajax sprankelend voetbal? Nee. Maar ga niet doen alsof psv wekelijks de sterren van de hemel speelt. Als dat zo was hadden ze nu wel dik bovenaan gestaan.

Wie aan het eind van het seizoen bovenaan staat is de terechte kampioen.

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Lol ja vreemde comment. Lijkt eerder of Santino er zelf last van heeft.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Gelukkig hoorde ik ook geen 1 Ajacied over het feit dat de pingel van PSV onterecht was...

Waar ik pas moe van word is elkaars supporters bekritiseren op gedrag wat elke supporter doet. Zo onwijs hypocriet.

11. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Hypocriet? Wie, voetbalsupporters? Meen je niet? Bij feyenoordsupporters vast en zeker geheel onbekend? :D

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Je snapt m'n punt dus niet. :)
    Mij zul je niet horen dat Ajax altijd zeikt op Feyenoord of andersom.

Jij ergert je blijkbaar aan het feit dat Siemenn over Ajax begint. Maar dat doet iedereen. Maak je er dan niet zo druk over.

13. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik snap je punt wel degelijk. Ik beaam het zelfs. Voetbalsupporters zijn inderdaad hypocriet.

Jij vindt mij hypocriet, omdat ik het gedrag van psv supporters bekritiseer. Mij zul je echter niet horen roepen dat psv goed wegkomt wanneer Ajax slecht speelt of kansen niet afmaakt. Ik reageerde op wat Siemenn zei en volgens mij is een forum daarvoor bedoeld.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Nee jou hoor je alleen over Ajax wou je zeggen? 8)
    Ajax en PSV zijn met elkaar in de race voor de titel met exact evenveel punten waardoor het dus wellicht op doelsaldo aankomt. Dan is het toch logisch dat Siemenn het jammer vindt dat er niet meer gescoord is of wat :p.

Wat een schitterende dooddoener/drogreden om te gebruiken in een discussie op een forum. En dan helemaal in dit geval :D
    Dit argument kan zowel Siemenn als ik gebruiken natuurlijk. Ik reageer toch ook op jou. Wat is je punt hiermee.

Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Jammer vinden dat psv er niet meer gescoord heeft of zeggen dat Ajax goed is weggekomen zijn twee verschillende dingen. Maar jij snapt mijn punt blijkbaar niet.

Als Ajax slecht speelt of te weinig scoort zeg ik dat over Ajax. Ik ga dan niet roepen dat psv geluk heeft gehad. Dat slaat gewoon helemaal nergens op. Voor de rest hoor je mij zeker over andere clubs. Dat psv ook vaak kut speelt bijvoorbeeld, maar dat mensen dat niet willen zien. In de CL hebben ze terecht de credits gekregen, maar in de Eredivisie spelen ze vaak ruk. Is dat dan ook weer het geluk van Ajax of ligt het misschien toch aan psv zelf?

Dooddoener, omdat ik inga op Siemenn? Ken je de betekenis van het woord wel? Jij geeft aan dat ik me niet druk moet maken, maw dat ik er niet op moet reageren. Dat is de dooddoener in dit geval.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dooddoener dat je zegt 'het is een forum'. Jij reageert op een post van iemand en ik reageer op jou. Dus snapte niet waarom je dit riep.

Maar soit.
    Op naar kampioenschap PSV zullen we maar zeggen ;)

17. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Wie weet. :+

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Iemand goeie stream Ajax?

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP