1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ben ook helemaal klaar met De Boer

Toch heb ik ook wel respect dat hij met slecht voetbal 4x kampioen is geworden in 6 jaar. Maar geef mij maar een nieuwe coach met frisse ideeën.

Hopelijk wordt er ook kritisch gekeken naar de selectie. Kijk bijv naar een Klaassen. Wat zijn nou echt zijn pluspunten ? Waar blinkt hij echt in uit ? Die gast is overrated as hell. En ik snap echt niet hoe Ajax een bod van 20 miljoen op hem heeft geweigerd. Als je echt ballen hebt verkoop je hem voor 20 miljoen. Haal je Ziyech voor 10 miljoen en heb je nog 10 miljoen over.
    Dat heet nou slim zakendoen.

Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren bij Ajax.

Die halen voor 10 mil liever 3 middelmatige spelers dan 1 topper.

Ajax hoeft geen miljoenen uit te geven.... want jongens als Nouri, vd Beek, Cerny en Muric komen eraan (lees dat steeds vaker). We leven niet in de 90s... zelfs toen hadden we een Frankie Rijkaard en Danny Blind nodig. Met deze peuter elftal gaat Ajax geen successen behalen. We leven in 2016, dus als we succes willen moeten we spelers aantrekken die ons daarbij kunnen helpen.

En zolang Overmars en De Boer bij Ajax zitten gaan we never nooit 10 mil uitgeven aan 1 speler.

Wahlberg en Killamonkey vinden dit leuk.
  2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het lag ook deels aan de eredivisie, geen enkel seizoen waarin Frank coach was is er dominant voetbal gespeeld, andere clubs die begonnen ineens heel raar te voetballen.
    Klaassen is zoals eerder gezegd de ideale schoonzoon van de Boer, die zou zelfs met een gebroken been nog in het veld staan.

Dit Ajax is een beetje vergane glorie, tuurlijk vind het leuk als ze winnen maar er is bij mij eigenlijk totaal geen teleurstelling, ik kan ook gewoon de schaal uitreiking zien van PSV het doet mij eigenlijk vrij weinig.
    Ik gun PSV absoluut de schaal op basis van het spel.

Het is nu wachten op het verlossende bericht dat Frank weggaat.

3. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Schaal uitreiking meekijken gaat te ver. Ik ben er kapot van, maar ben ook realistisch genoeg om te weten dat PSV het toch meer verdient heeft.

Afgezien van de CL finale hoef ik de komende tijd ook geen voetbal te zien.

Gelukkig komt Uncharted 4 dinsdag uit. Vergeet je dit ook weer even. :D

Killamonkey en Mallakai vinden dit leuk.
  4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hear hear!

Overigens Bosz geruchten wordt steeds sterker, nu in de studio ook vaak de naam genoemd en Ronald lacht hier een beetje om, geeft ook aan dat John van de Brom lekker bij AZ moet blijven.

CL finale ga ik ook niet kijken, geen Barca dus geen party! :+

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ongeacht het hele seizoen ishier gewoon het kampioenschap verspeeld. Snap niet echt dat een fan kan zeggen 'care'. Is toch gewoon kut dit?

Verdienen telt ook niet. Raar argument.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik zit mezelf te bezuipen op een terras.... De tering... Helpt niet dat mijn schoonbroer PSV'er is. Niettemin gefeliciteerd aan alle PSV'ers hier. Over het hele seizoen genomen een verdiende landstitel.

Reckuuza en Maddmonkey vinden dit leuk.
  7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is het hele seizoen al verspeeld..ik ga me echt niet druk maken om een team wat totaal niet des Ajax speelt, ik gunde Cruijff een kampioenschap.. meer niet.
    Ik vind het niet kut..

Zag een mooie zin staan op een ander forum:
    Ajax is Ajax niet meer, mijn liefde voor Ajax was voornamelijk voor Cruijff en zijn filosofie, maar dat is nergens meer te bekennen.

Maar... met Bosz zou ik er nog heel klein beetje geloof erin hebben.

Killamonkey vindt dit leuk.
  8. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    We hebben van NEC gewonnen, hoppa

ArtificialFaith en Tyrant vinden dit leuk.
  9. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Het voetbal is wat voorop staat. En het zo jammer dat Ajax al jaren voetballend zo teleurstelt.

Kijk naar Twente van een paar jaar terug of AZ toen ze het goed deden onder Co Adriaans. Lekker fris aanvallend voetbal. Dat is wat we bij Ajax weer willen zien.

Maar het is zo passieloos, slaapverwekkend, matig, resultaatgericht.

Snap dat de druk immens groot is bij een club als Ajax. Maar come op... het heeft ook gewoon met kwaliteit te maken.

Daarom hoop ik dat er een nieuwe coach komt en dat er kritisch naar de selectie wordt gekeken. Ik snap best dat kampioen worden het belangrijkste is. Maar het voetbal is ook al jaren niet om aan te zien. Maar daar hoor je ze bij Ajax nooit over praten.

10. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Gefeliciteerd!

Helaas betekent dat voor ons dus geen playoffs.

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Denk eerlijk gezegd en ook hier, dat er veel Ajax supporters het geen bal uitmaakt hoe ze kampioen worden als ze maar kampioen worden.
    Iedere zijn mening etc maar die hebben waarschijnlijk nooit echt Ajax goed zien voetballen.

12. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Het maakt mij ook weinig uit hoe we kampioen worden. Maar nu je het uiteindelijk niet ben geworden ga je toch wat kritischer kijken naar bepaalde dingen.
    Iedereen ziet en weet dat het voetbal bar slecht is. Maar goed, De Boer is toch 4 jaar op rij kampioen geworden. Dan kan je weinig fout doen. Vorig seizoen is PSV kampioen geworden. Dat kan gebeuren (er is immers nog nooit een ploeg in NL 5x kampioen op rij geweest).

Maar na het mislopen van deze titel hoop ik toch echt op drastische veranderingen. Deels denk ik, Frank donder op met je bagger voetbal. Maar misschien is het ook wel realistisch voetbal. Wij Ajax kunnen niet meer de beste voetballers van de Eredivisie halen. Twente heeft gewoon een Ziyech lopen op het middenveld. PSV gaat v Ginkel waarschijnlijk overnemen van Chelsea. En wij moeten het maar doen met een Davy Klaassen.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben zo ellendig dat ik niet eens meer wil drinken. Jezus tering christus wat is dit kut. Fucking pissig.

Reckuuza en Killamonkey vinden dit leuk.
  14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Echt, wat een grafzooi... Volledig verdiende nederlaag. Fucking Ajax. De Boer is nu echt klaar wat mij betreft. Milik wisselen als je moet scoren? Really? Jammer dat het PSV moet zijn maar Ajax verdiende echt niks dit seizoen... Ajax kijken is alsof je een halfontdooide frikadel met een liter katerzaad naar binnen moet werken. Allejezus :'-(

ExquisiteSteez en Mallakai vinden dit leuk.
  16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    AAAJAAAXXX

Sorry jongens. Mooie dag vndaag.

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ai ai aijax!

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    lekker voor je

19. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    LOL.. I don't give a fuck.. NEC heeft toch niks in Europa te zoeken.

Dat we ons als promovendus voor de winterstop al veilig hebben gespeeld, was voor ons als supporters al meer dan prima.

Ondanks dat ik je teleurstelling heel goed begrijp (laat dat duidelijk zijn), laat je je wel heel erg kennen monk.
    Hopelijk slijt het een beetje de komende dagen.

Hier heb ik dat gevoel gehad tijdens de degradatie 2 seizoenen terug. Eerst gelijk spelen bij Ajax (laatste wedstrijd) tijdens de competitie waardoor we ter nauwer nood rechtstreeks degradatie ontliepen, maar vervolgens toch eruit gaan.
    Denken er te zijn, maar op het laatste moment mis grijpen.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet zo serieus nemen ;) nam die op de vorige pagina van jou ook niet serieus

CrazY vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina