Er is ook een groot verschil tussen de 2 spelers, ik denk dat als Ronaldo zich gewoon normaal gedroeg dat ik hem veel meer kon waarderen.
Neemt niet weg dat hij een fantastische voetballer is wat ik ook al gezegd heb.
Overigens is het absoluut niet zo dat er een een toffe peer moet zijn, de ander automatisch een debiel is, in dit geval zorgt Ronaldo er zelf voor.
Ronaldo (de braziliaan) was ook een normale voetballer, net als Cruijff en net als Pele.. het lijkt wel een soort van schreeuwen (lol) om aandacht bij Cristiano.
Hartstikke leuk dat Ronaldo aan goede doelen geeft (doen andere voetballers ook, ja ook Lionel ) en denk je dat daar niet een marketing team achter zit?
Laat ik maar niet beginnen over zijn goede doel van zijn eigen museum in zijn geboorte plaats.
Zoals ik al zei is het niet alleen het juichen, het is een combinatie van verschillende voorgevallen incidenten waaronder het niet kunnen hebben dat een team genoot scoort (tot 2x toe)
2 jaar geleden toen Ramos volgens mij de 1-2 scoorde in de CL finale, iedereen liep richting Ramos, en Ronaldo liep balend naar de middenlijn..
Terwijl toen hij de 1-4 scoorde was alles weer koek en ei...
Dat soort dingetjes vind ik gewoon irritant en vervelend.
Zlatan is een geval apart, die kerel is al gek toen hij nog bij Malmo speelde, deed ook raar bij Ajax en ik ken hem niet anders dan dat hij van dat soort rare dingen doet en zichzelf de beste vind.
Zlatan is een top voetballer maar komt uiteraard niet in de buurt van Messi en Ronaldo.
En als Messi schuldig is dan krijgt hij daar ook zijn straf voor, nogmaals andere voetballers doneren ook aan goede doelen.
Top! fijn dat jij er 10 op kunt noemen die echt debiel werden door de roem en het geld.
Maar dit gaat over Ronaldo waarin ik ook niet aangeef dat geld en roem hem debiel maakte.
Uiteraard is het een persoonlijkheid, waarin je hem mag of niet mag, jij mag hem wel en ik mag hem niet.
Zelfvertrouwen heeft hij absoluut maar de maniertjes die hij heeft dat vind ik gewoon zelf vervelend, jij niet (maar dat wist ik al)
Overigens je laatste zin is raar.. "jullie zien liever alleen bescheiden grijze muisjes", maar in je tekst eerder geef je aan met de volgende zin "Neem nu Zlatan. Ook een fantastische voetballer, maar waarschijnlijk nog veel arroganter dan Ronaldo. Serieus, hij laat interviewers een masker van hem dragen, noemt zichzelf notabene een legende maar dat vinden jullie weer wel een eindbaas?"
je spreekt jezelf tegen in je tekst, als wij van grijze muisjes houden dan hebben wij ook toch niet van een Zlatan?
Nogmaals Ronaldo qua voetbalkwaliteiten( en dan heb ik het niet over zijn gedrag) is geweldig, zwaar respect voor de prijzen die hij heeft gepakt en de doelpunten die hij heeft gemaakt.
Laatst bewerkt: 6 jun 2016
AnubisNefer vindt dit leuk.