1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Geweldig om oud spelers als Seedorf, Raul , Figo, Tahamata, R. Carlos en Butragueno etc te zien voetballen.
    Jammer dat Ajax niet nog grotere sterren heeft weten mee te krijgen.

Saaslijer vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967

RemcoM en Mallakai vinden dit leuk.
  3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb serieus nooit begrepen waarom hij dat doet, dan ben je een van de beste voetballers ter wereld en een van de beste aller tijde en dan doe je zo debiel..
    Ach misschien het lot van de eeuwige nummer 2 als voetballer :+

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik snap de link van goede voetballer en debiel doen niet echt? Zijn persoonlijkheid buiten het veld heeft toch niets met het kunnen op het veld te maken?

Ach denk dat Ronaldo er wel mee kan leven als hij als nr 2 achter Pelé wordt gezien zo lang hij maar boven Messi staat :+

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nice nieuwe berichttoon.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik wil het je wel uitleggen hoor.
    Zijn persoonlijkheid buiten het veld is dat namelijk ook op het veld, hij heeft ook op het veld van die nare trekjes.

Bijvoorbeeld het niet juichten maar balen dat zijn medespelers scoren, dat bedoel ik met het debiele gedrag, dat heeft hij echt niet nodig, vorig jaar dat geschreeuw van een aap en nu weer, waarom doe je zoiets?
    Daarom ook mijn 2de zin, misschien verklaart het ook zijn gedrag waarom hij binnen en buiten het veld zo nu en dan raar doet, de frustraties dat er op de velden nog een andere speler rondloopt die gewoon weg beter is.

Laatst bewerkt: 5 jun 2016
    Saaslijer en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Lol. Met je debiel gedrag :')

Jullie zijn echt altijd zo gefixeerd op de tweestrijd tussen Messi en Ronaldo dat er altijd 1tje anders moet zijn. De een is absoluut beter. De een is een toffe peer en de ander dus automatisch een debiel.

Als je gewoon objectief kijkt, is Ronaldo een fantastische voetballer, maar ook een fantastisch mens. Hij doneert aan goede doelen etc.
    Maar nee, hij heeft een maniertje van juichen en is gelijk een staatsmongool. Sorry hoor.
    Neem nu Zlatan. Ook een fantastische voetballer, maar waarschijnlijk nog veel arroganter dan Ronaldo. Serieus, hij laat interviewers een masker van hem dragen, noemt zichzelf notabene een legende maar dat vinden jullie weer wel een eindbaas? Wat als Ronaldo zoiets flikt? Dan is de wereld weer te klein want dan komen jullie weer massaal achter jullie toetsenbordjes klagen over Ronaldo.

Wat als Ronaldo nu in de rechtbank zat vanwege belastingontduiking? Zelfde verhaal. Nee, Ronaldo doneert miljoenen aan goede doelen.

Uiteindelijk zijn die gasten allemaal miljonair geworden op zeer jonge leeftijd. Als ik zie hoe Ronaldo zich gedraagt heb ik daar gewoon respect voor. Ik kan zo 10 mensen opnoemen die niet met het geld en de roem konden omgaan en écht debiel werden.
    Het is een persoonlijkheid, ik vind dat wel vet in het voetbal. Zelfvertrouwen is toch gewoon tof? Maar nee, jullie zien liever alleen maar bescheiden grijze muisjes ofzo. Typisch Nederlands gok ik.

PS ben geen Ronaldo fanboy ofzo.

Killamonkey, Daz en GillesD12 vinden dit leuk.
  8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Wel een leuke thumbnail :+

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nukem als kind?

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is iemand met een winnaarsmentaliteit. Of je hem wel of niet uit kan staan, kan je moeilijk ontkennen dat hij wel zijn carrière heeft gemaakt door hard te blijven werken.

Ik stoor mij persoonlijk meer aan een promes die Straight money aan het blowen is in Rusland.

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Er is ook een groot verschil tussen de 2 spelers, ik denk dat als Ronaldo zich gewoon normaal gedroeg dat ik hem veel meer kon waarderen.
    Neemt niet weg dat hij een fantastische voetballer is wat ik ook al gezegd heb.
    Overigens is het absoluut niet zo dat er een een toffe peer moet zijn, de ander automatisch een debiel is, in dit geval zorgt Ronaldo er zelf voor.

Ronaldo (de braziliaan) was ook een normale voetballer, net als Cruijff en net als Pele.. het lijkt wel een soort van schreeuwen (lol) om aandacht bij Cristiano.

Hartstikke leuk dat Ronaldo aan goede doelen geeft (doen andere voetballers ook, ja ook Lionel ) en denk je dat daar niet een marketing team achter zit?
    Laat ik maar niet beginnen over zijn goede doel van zijn eigen museum in zijn geboorte plaats.

Zoals ik al zei is het niet alleen het juichen, het is een combinatie van verschillende voorgevallen incidenten waaronder het niet kunnen hebben dat een team genoot scoort (tot 2x toe)
    2 jaar geleden toen Ramos volgens mij de 1-2 scoorde in de CL finale, iedereen liep richting Ramos, en Ronaldo liep balend naar de middenlijn..
    Terwijl toen hij de 1-4 scoorde was alles weer koek en ei...

Dat soort dingetjes vind ik gewoon irritant en vervelend.

Zlatan is een geval apart, die kerel is al gek toen hij nog bij Malmo speelde, deed ook raar bij Ajax en ik ken hem niet anders dan dat hij van dat soort rare dingen doet en zichzelf de beste vind.
    Zlatan is een top voetballer maar komt uiteraard niet in de buurt van Messi en Ronaldo.

En als Messi schuldig is dan krijgt hij daar ook zijn straf voor, nogmaals andere voetballers doneren ook aan goede doelen.

Top! fijn dat jij er 10 op kunt noemen die echt debiel werden door de roem en het geld.
    Maar dit gaat over Ronaldo waarin ik ook niet aangeef dat geld en roem hem debiel maakte.

Uiteraard is het een persoonlijkheid, waarin je hem mag of niet mag, jij mag hem wel en ik mag hem niet.
    Zelfvertrouwen heeft hij absoluut maar de maniertjes die hij heeft dat vind ik gewoon zelf vervelend, jij niet (maar dat wist ik al)

Overigens je laatste zin is raar.. "jullie zien liever alleen bescheiden grijze muisjes", maar in je tekst eerder geef je aan met de volgende zin "Neem nu Zlatan. Ook een fantastische voetballer, maar waarschijnlijk nog veel arroganter dan Ronaldo. Serieus, hij laat interviewers een masker van hem dragen, noemt zichzelf notabene een legende maar dat vinden jullie weer wel een eindbaas?"

je spreekt jezelf tegen in je tekst, als wij van grijze muisjes houden dan hebben wij ook toch niet van een Zlatan? 8)

Nogmaals Ronaldo qua voetbalkwaliteiten( en dan heb ik het niet over zijn gedrag) is geweldig, zwaar respect voor de prijzen die hij heeft gepakt en de doelpunten die hij heeft gemaakt.

Laatst bewerkt: 6 jun 2016
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.967
  13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Door jou is de hele shit begonnen!:+

Tim en AnubisNefer vinden dit leuk.
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik vind dat wel mooi. Ronaldo is een winnaar en is zo fanatiek als de pest. Die kerel kan niet tegen z'n verlies :D

Anyway, discussie waar we toch niet uitkomen. Jammer dat mensen niet gewoon goede voetballers kunnen waarderen.

Tim en Mallakai vinden dit leuk.
  15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Waar ik @Mallakai gelijk in moet geven is het niet vieren / chagrijnig doen als een teammaat heeft gescoord bv niet goed is.Dat hoort niet bij een voetballer. Voor de rest mag iemand zich buiten het veld gedragen hoe hij wil

Mallakai vindt dit leuk.
  16. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Alleen Ronaldo fanboys uit 2010 denken nog dat er een tweestrijd is met Messi.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Gezien hij in 2014 nog Ballon d'Or won is de FIFA er blijkbaar ook nog niet uit.
    Maar bedankt voor je objectieve bijdrage.

Daz vindt dit leuk.
  18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.967
    Jezus tyrant doe nou s een x aardig man lullo

AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Vermeer gaat verlengen tot 2020. Uitstekend nieuws.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Alleen de Fiscus denkt dat er nog een tweestrijd is met Messi.

Deel Deze Pagina