1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.958
    Wat een heerlijke avond

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Huilen van de start van Inter en zich afvragen waar ie in hemelsnaam aan is begonnen.....

Mallakai vindt dit leuk.
  3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Zak in de stront fruitvlieg. Ga lekker magicarps vangen ofzo...

Zumpelvelder, Reckuuza en Mallakai vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.958
    Hahaha sorry man.

WinterBase, AnubisNefer en Killamonkey vinden dit leuk.
  5. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Nee, maar ff serieus: dit is toch fucking schandalig 8) Tegen fucking FC Rostov! Ajax is diep, diep, diep gevallen...

6. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ging bij 1-0 de douch in, kom ik terug staat het 4-0

Dacht eerst dat het een fout van Veronica was. :+

WTF is er met deze ploeg aan de hand :eek:

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.958
    Ik zie al tijden geen positieve noot over Ajax hiero, vind dat gewoon mooi als ze spelen jullie allemaal puur op ze lopen te k*nkeren. Terecht ook hoor, daar niet van.

8. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ondersteboven blind met je voeten Dark Soul 3 spelen geeft volgens mij meer voldoening dan Ajax kijken... Wat een godvergeten alles bedroevende fucking treunis!

Sent from my A0001 using Tapatalk

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Omdat je dan tenminste nog iemand moeite ziet doen ;)

Ik vind verliezen op kwaliteit of karakter zo nu en dan echt niet erg. Waar ik al jaren schijtziek van word ( en waarom ik bij de 2-0 ook zei dat het eerder 4-0 zou worden dan 2-1, waar ik helaas nog gelijk in kreeg) is zo'n ontiegelijk trieste inzet. Je krijgt per uur meer betaald dan de gemiddelde medewerker in het land en je loopt erbij alsof je net een hap stront naar binnen hebt moeten werken. Wat mij betreft mogen zij zich echt de ogen uit hun kop schamen, maar dat is het hem nou juist. Het interesseert hen niks. Die smerige servier blokt liever iedereen die kritiek heeft op zijn twitter (zie Mallakai) en Bazoer loopt elke keer maar te zeuren en te doen. Vervolgens staat Klaassen voor de camera "Ja, het ging niet bepaald best". NO SJHIT SHERLOCK. DOE ER GODVERDOMME WAT AAN! Ik zou op mijn werk aan moeten komen met dat halfbakken gedrag. 1 week en ik ben ontslagen. Man man man... Misschien eerst elk kutjong dat talent heeft maar eens laten werken in een fabriek oid voordat ze in een jeugdteam komen?

AnubisNefer, Reckuuza en Killamonkey vinden dit leuk.
  10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.958
    dienstplicht weer invoeren

Maddmonkey vindt dit leuk.
  11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Zo lachen ze weer hoor... Oordopjes... Mobiel in hand... In een dikke Benz rijden.. Het kan allemaal!

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Salarissen bijstellen.... ;-)

Ze verdienen gewoon teveel en worden van hun 17e ongeveer al besmet met geld.

Ik verlang naar het voetbal wat ik op tv zag nog vóór het Bosman arrest.

13. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Gewoon drie wedstrijden op rij boycotten en niet komen als supporters. Dit verdient geen enkele vorm van aanmoediging. Ik kan die kut Kaaskop van een Klaassen ook niet meer uitstaan met zijn doelloze oneliners... Ga presteren uit de kluiten gewassen rot stuk brie! Kan je van vrijwel iedereen zeggen bij Ajax helaas...

Edit: Ok, peukje gerookt en enigszins tot bezinning gekomen. Ik gun Bosz absoluut nog een kans, maar het zou zomaar kunnen dat we over 20 wedstrijden schreeuwen om Frankie. Miss zag hij het toch goed met zijn betonvoetbal van de laatste jaren. Individueel lijkt het heel wat qua spelers als je het sec bekijkt, maar als team staat er niks...

Laatst bewerkt: 24 aug 2016
  14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat waren ze al toen ze 76 minuten lang niet op voorsprong konden komen in de beker tegen O.N.S. Sneek een paar jaar geleden. :+

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Wat ben ik blij dat ik gisteren op tijd naar bed ben gegaan. Anders was ik nu helemaal chagrijnig en ook nog eens moe.

Was de tweede helft nog schandaliger dan de eerste? Zo zie je maar weer wat een toptrainer Frank was. Hij kon dit overbetaalde, ongemotiveerde stelletje zoutzakken tenminste nog enigszins richting succes brengen. M'n oma zou serieus mee kunnen draaien in dit Ajax. Verliezen is tot daar aan toe, maar de manier waarop is schandalig. De enige die ik gemotiveerd zag jagen en rennen was Traore en hier en daar Younes.

Gelukkig zal Ajax volgend seizoen niet stuntelen in Europa, want als het zo door gaat wordt Europees voetbal niet eens behaald.

16. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ajax is nog kutter als normaal, dat is waar maar dat er dan mensen roepen dat ze met Ajax stoppen vind ik heel vreemd. Volgens mij kun je het Ajax gevoel en de liefde niet uitzetten hoe kut het ook is. Ik had ook zwaar de pleuris in gehad met zo'n team terwijl je bakken met geld op de bank hebt voor kwaliteitsimpulsen, maar opgeven? Nooit

Het kan altijd vervelender, ik weet nieteens meer hoe de schaal er in het echt uitziet.

Klaassen is overigens wel de Dirk Kuyt van Ajax voor de microfoon zeg, man man.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tsja, Kuyt is dan wel een beetje op zijn retour, maar zo'n iemand kan Ajax wel hard gebruiken. Een aanjager, iemand die overal aanwezig is en je een schop onder de kont zou geven als je een kut pass geeft of een blunder maakt omdat je met je hoofd bij Neymar en Messi zit.

Overigens moet ik wel zeggen dat het Kuyt ook niet altijd lukte, zeker niet bij het Nederlands elftal, om een team succesvol aan te jagen. Het Nederlands elftal is helaas Ajax 1.5 a.t.m. imo. :)

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :') komt El lapzwans ook weer met een geweldige analyse. Ooit aan gedacht om gezellig aan te schuiven bij Derksen?

19. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Zeg Gijpie, als je de zin leest staat er nog voor de microfoon achter. Dat wil zeggen dat hij nogal als een publiek pleasende dominee overkomt.

20. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik denk dat dit Ajax gewoon niet zo goed is als we denken.

Te veel spelers die niet Ajax waardig zijn

Daarnaast wil Bosz een systeem spelen die niet bij zijn spelersgroep past. Ajax heeft te weinig kwaliteiten om het systeem van Bosz te spelen.

Bosz wil ook liever met Gudelj - Klaassen - Bazoer speler, omdat dit jongens zijn die het vuile werk kunnen opknappen en het loopvermogen hebben om constant druk te zetten. Alleen zijn ze aan de bal alle 3 ontzettend zwak. Dus uiteindelijk heb je er weinig aan. Ik heb sinds Traore er is, nog geeneen middenvelder een geile steekpass zien geven op onze spits. Het is steeds maar weer balletjes terug en breed. 70-80% balbezit zonder goede kansen.. en als de tegenstander even aanzet...worden we met de feiten op de neus gedrukt.

En wij maar klagen over FdB, die was tenminste realistisch... en maakte ons 4x kampioen met een matige selectie.

Bosz is er 2 maanden en je verlangt nu al naar volgend seizoen.

PSV gaat de Eredivisie zwaar ownen dit seizoen, hebben met kop en schouders de beste selectie. En Feyenoord lijkt op het eerste gezicht ook sterker dan vorig seizoen. Ik denk dat het voor Ajax nog een lang seizoen kan gaan worden.

Deel Deze Pagina