1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    *kijkt naar forum avatar*
    ... Arsenal

Je weet dat, als een Nederlandse club succes boekt in de Champions League dat goed uitpakt voor elk andere Nederlandse club he? Heeft denk ik geen kut te maken met welke club je support maar meer hopen op wat succes. Iets wat broodnodig is gezien de huidige staat van het Nederlandse voetbal.

Bovendien floot de scheids echt tenenkrommend slecht. Overduidelijke schwalbe, overduidelijke handsbal en zo waren er meer dingen waar de scheids had moeten fluiten. Als er een speler met pijn aan het hoofd op de grond ligt moet de scheids ingrijpen en niet pas na een (tegen)doelpunt. De hand van God(in) was echt overduidelijk en wakkert de discussie van "waarom the fuck een zesde man daar" nogmaals aan.

FYI, mijn hart ligt bij NAC. De club die al jaren waardeloos voetbal op de mat legt en in financiƫle problemen zit. Als er echter een Nederlandse club in de Champions League of Europa League moet spelen juich ik daarvoor.

Denk dat jij er stiekem wel van geniet dat PSV gisteren gewoon genaaid werd (afgezien van het goedmakertje). Behalve als dat bij jou club gebeurd. Mag hopen dat dat niet Arsenal is trouwens ... heb medelijden met elke fan van die club.

Siemenn vindt dit leuk.
  2. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Hou eens op met de belangen van het Nederlands voetbal. Dat is al 10 jaar te laat, dat gat gaan wij never nooit meer dichten. Hetzelfde PSV heeft het in de Europa League de laatste jaren flink laten afweten, moet ik dan nu ineens gaan juichen voor die club uit Eindhoven omdat wij dat zo hard nodig hebben? Wees gewoon realistisch. In de Champions League hebben we geen drol te zoeken. Dan 10 keer liever succes in de Europa League, waarvan ik van overtuigd ben dat een Nederlandse club dat zou moeten kunnen halen.

Ik zeg niet dat de scheids goed was, maar ik heb me i.i.g. prima vermaakt dat het PSV een keer tegen zit. En daarbij, als je alles tegen elkaar weg streept gisteravond wat dubieus was, hebben ze allebei niets te klagen. Anyway, Dat wij met Ajax verliezen van Rostov heeft die boeren ook flink wat glimlachjes bezorgt, dus doe niet alsof ik uniek ben. En de desastreus verlopen wedstrijd van ons tegen Real Madrid een aantal jaar geleden, vonden die boertjes ook maar wat mooi.

Bedankt voor je medelijden 'vriend'. Ik ben fan geworden van het Arsenal na 2000. Een heerlijk elftal met wekelijks aantrekkelijk voetbal. Prijzen pakken ze helaas niet zo vaak. Maar jij zou als geen ander moeten weten dat dat niet het belangrijkste is, toch ;)

3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wie zegt dat wij dat gat moeten dichten dan? Als een Nederlandse club (Ajax, Feyenoord, PSV, AZ of whatever) succes boekt is dat alleen maar mooi. Toch? Dat de clubs niet op kunnen boksen tegen het financiele geweld van de grote clubs hoeft niet eens doorslaggevend te zijn. Zijn maar zat clubs die weten te verassen tegen selecties van een tig miljoen. Zie Ajax tegen Barcelona bijvoorbeeld...

Voor de rest zit er een naar ondertoontje in heel jou post. "Wij" als Ajax. Ja, prima. Ajax heeft ook vaak zat tegenvallers gehad maar dat was ook merendeel te verwijten aan het abominabele spel vind je niet? Er is niemand in dat team die de ballen heeft er wat van te zeggen op het moment dat het moet. Iets wat gisteren bij PSV wel duidelijk gebeurde. Een Luuk die Jong die aangeeft dat ze "rustig" moeten blijven en "rustig" moeten spelen. Wie doet dat bij Ajax? Kwa team is PSV verder en volwassener als bij Ajax. Vind, helaas, bij Ajax dat de kopjes snel gaan hangen als het ook maar even tegenzit. Je spreekt (waarschijnlijk) vanuit je club-hart (Ajax?) en de minimale haat die ik opmerk in je post is voelbaar :+

Neemt natuurlijk niet weg dat je blij moet zijn als de arbitrage in je voordeel fluit. Absoluut. Mooi meegenomen ... maar de dwalingen die gisteren plaatsvonden zijn gewoon echt schrikbarend ... en dat in de Champions League. Dat de penalty van Guardado gekeert word is dikke pech ... voor hetzelfde geld knal je de 1-1 binnen en, met een beetje geluk, mag je daarna nog een keer aanleggen na de duidelijke handsbal.

En tja, succes is voor mij inderdaad niet belangrijk nee. Ik ga echter al een poos niet meer na NAC. Reden? Als zo'n kerel met de pet rond komt om te vragen of je de club financieel wilt steunen ... sodemieter op gek. Staan 11 van die klootklappers op het veld die meer verdienen als wat ik ooit doe. Ga daar met je kut pet langs.

RaouLioo vindt dit leuk.
  4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Sneu voor Sporting

5. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Omdat het triest is als je zoveel voldoening kan halen uit andermans pech/pijn/verdriet. Wees blij voor je eigen club en kijk neutraal naar andere teams. Zou het fan gedeelte van de voetbalwereld veel goed doen. Dat misgunnen van anderen is in mijn ogen triest en onvolwassen.

Maddmonkey, Reckuuza, L.A. en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hou maar op met die beloften elftallen in de JL, belachelijke regeling. Cassiera die er even 4 in legt, okeeeeee dan. Slaat nergens op. Als je het dan doet, doe het op de Spaanse wijze. Niet dat een Siem de Jong of een Tim Krul ff wat ritme op kan doen en dan nooit meer in de JL speelt.

7. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Haha, wat ontzettend burgerlijk jongen. Ik ben voor Ajax, automatisch dus tegen PSV, iets met rivaliteit noemen ze dat geloof ik. Elkaar de hersens inslaan, dat gaat in mijn ogen te ver. Maar noem het a.u.b. niet triest en onvolwassen dat ik fel tegen PSV ben. Toch grappig hoe het merendeel altijd zo fanatiek aan het bashen is tegen Nukem.

8. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Belachelijke opzet, dat zeker. Nederland is helaas te klein om het op de Spaanse manier te doen. Neemt niet weg dat ik van Jong Ajax kan genieten als ze zo spelen als tegen Achilles. Een stuk frivoler dan de mannen in Ajax 1.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    @Nukem 007 is Barcelona-geil. Kan die jongen ook niets aan doen :+ Maakt af en toe echt achterlijke opmerkingen maar dat zijn we wel gewend. Nuken "haat" Real-Madrid ook en is na de laatste El Classico ook een week niet hier geweest geloof ik. Tja, je kan maar fanatiek zijn denk ik dan maar.

Haten op PSV (of elk andere Nederlandse club actief in Europa) is gewoon echt onzin. Ik heb me kostelijk vermaakt om de manier waarop Ajax door een Rostov werd weggespeeld. Niet omdat ik tegen Ajax ben ... maar omdat er absoluut (bij NIEMAND niet) een winnaars mentaliteit heerst. Wat dat betreft kan ik genieten van PSV die volwassen spelen en blijven spelen dan de huilie-huilie gezichten bij Ajax als 'et even tegen zit.

10. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Dit is ook maar een moment opname. Ik refereerde eerder al naar een paar jaar terug toen PSV in de Europa League speelde, waar toen echt geen winnaarsmentaliteit o.i.d. aanwezig was. Nu misschien wel, maar structureel is dit ook zeker niet bij PSV. Anyway, lekker belangrijk, ik heb me op mijn beurt nu kostelijk vermaakt dat het allemaal even tegenzat bij PSV afgelopen dinsdag. Over die huilie-huilie gezichten na afloop nog maar te zwijgen, slechte verliezers.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Jongens ik vond het ook hilarisch dat Ajax van Rostov verloor, dat is toch mooi man.

Als Mourinho en co Feyenoord morgen met 6-0 oprolt dan verwacht ik dat bepaalde mensen dat ook geniaal vinden. Hoort er bij.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.727
    Feyenoord. 8)

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    YYEEEHHEEEESSS

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Bazen

Sent from my A0001 using Tapatalk

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    YAAAASSSS

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.727
    Lekker gedaan van Feyenoord. Totaal onverwacht!

Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nice :) grats Feyenoorders

Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Heerlijke overwinning! Hier kan Ajax nog wat van leren!

Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heerlijk! Lekker voor die wandelende kuttekop Mourinho _O_

Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhh wat is er bij AZ gebeurd? 13 min blessuretijd?

Deel Deze Pagina