1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tot vandaag heeft Feyenoord ook helemaal niet zoveel kansen nodig om te scoren. (zie Psv en Man U oa).

Ik geloof niet dat die trend nu ineens in is gezet en dat dat ons de punten gaat kosten omdat het vandaag zo was.

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik wil niet arrogant overkomen. Maar voor mijn gevoel kan Feyenoord niet beter dan dit. En Ajax wel...

Dus ik zie ze nog wel punten verspelen tegen kleine ploegen. Ik vind Feyenoord de afgelopen weken voetballend ook steeds minder. Het spel dat Feyenoord wil spelen, gaat op en duur te veel energie en kracht kosten... en dat gaat jongens als El Ahmadi opbreken over een aantal maandjes.

Jammer van het gelijkspel . Meer hadden we ook niet verdient.

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    :')

Als Ajax zo blijft spelen en elke wedstrijd ingaat als vandaag kan Feyenoord zich nog wel wat puntenverlies permitteren om kampioen te worden.

Feyenoord heeft sowieso minder kwaliteit dan een Ajax, niet vreemd ook kijkende naar financiele plaatje. Bij Ajax ontbreekt echter elke vorm van passie.

Zoals Erasmus al aangeeft trouwens heeft Feyenoord dit seizoen juist erg weinig kansen nodig om te winnen. Vandaag was dat niet het geval maar dat maakt het nog geen trend.

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Een dramatische kutwedstrijd spelen en dan toch zo hoog van de toren blazen, ik vind het knap.

Feyenoord verdiende de zege vandaag en had het volledig aan zichzelf te wijten dat het niet won.

Ik heb veel sterke Ajax teams in De Kuip gezien maar nog nooit 1 die vanaf minuut 65 al tijd rekt.

De opmerkingen dat Feyenoord instort snap ik ook niet. Het zou kunnen, maar het lijkt me geen zekerheid. Ajax kan met dit voetbal ook nog zat averij oplopen lijkt me.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die kuyt he? Zegt elk interview hetzelfde...

Ajax kan voetballend veel beter dan dit. Zou je zelf ook wel weten als je daar een keertje naar zou kijken. Dat was echter niet het strijdplan vandaag.

Mallakai vindt dit leuk.
  6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik zeg nergens dat Ajax niet beter kan? En ik zie Ajax regelmatig. Voetballend vaak sterk, zeker dit jaar na wat opstartproblemen. Daarom viel dit zo uit de toon.

Feyenoord viel me juist qua goals maken tegen. We krijgen weinig tegen en creeren geen bergen kansen maar het percentage dat we vervolgens scoren ligt vrij hoog denk ik.

En vergelijk me aub niet met Kuyt. Supporters van andere clubs doen net alsof wij Kuyt als halfgod zien, terwijl er bergen kritiek is op Dirk. Maar dat lezen ze dan weer niet. Ik vind hem langzaam, veel balverlies lijdend en 9 van de 10 keer niets toevoegen.

Het enige wat me verder nog wel positief opvalt aan Feyenoord is dat ze erg fit zijn, ook aan het einde van een pot

Laatst bewerkt: 23 okt 2016
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe haal jij dat in godsnaam uit mijn bericht :')?

8. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Lekker discussieren met jou op deze manier. Heb je daar vaker last van? 1 Ding eruit pikken en de rest negeren?

Hoe haal ik dat eruit? Waarom dan de opmerking over Kuyt aan het begin van de reactie op mijn verhaal?

Maar het is wel weer goed. Goed gesprek geweest.

Tyrant en RaouLioo vinden dit leuk.
  9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Volgens mij was:
    Gewoon een losse opmerking over Kuyt, geen reactie op jou.

Je zei toch niks over Kuyt? #mindfucked

Ajax mentaliteit.. :+

Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kuyt reageert in elk interview hetzelfde. Aangezien je het had over hoog van de toren blazen na een kutwedstrijg. Dáár ging mijn bericht over. Nergens noem ik jou.

En ja ik haal 1 onderdeel eruit, omdat ik niet begrijp hoe jij denkt dat het over jezelf gaat.. De rest had niet zoveel zin om verder op in te gaan. Ik zie ook nergens een discussie ontstaan, maargoed..

11. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Tijd om Cerny op rechtsbuiten neer te gaan zetten.

12. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Het gaat gewoon nog een erg leuke strijd worden denk ik. Gisteren speelde we verre van goed, maar dat kan gebeuren in De Kuip. Verder zijn we met Ajax de laatste weken goed op weg vind ik. Waar het met Feyenoord juist allemaal al wat moeizamer lijkt te gaan. Ze winnen wel, maar voor hoelang?

Het gaat mij alleen nog wel te ver om al zeker te zijn dat Ajax kampioen gaat worden.

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453

Het winnende doelpunt door Morata en Ronaldo zijn eerste reactie is vragen om buitenspel. :lol:

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617

Haha wtf doen ze?

RaouLioo vindt dit leuk.
  15. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Met z'n allen drie punten vieren zoals het hoort.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    En dan een granaatinslag faken ofzo?

Mascherano is nog wel de mooiste clown :D
    Naja allemaal vervelende mannetjes.

Zou leuk zijn als Atleti gewoon eens kampioen wordt.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je weet wel, water flesje vol lood :+

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Alleen Suarez blijft een baas de rest van Barca echt de meest misselijkmakende voetballers van de wereld.
    Inclusief Messi met z'n geforceerde coole boy imago die hij dit seizoen heeft.
    Alleen daarom ben ik al pro Real/Ronaldo.
    Vind Atletico ook maar kut, met die speed verslaafde trainer langs de lijn.... En kut voetbal.

Killamonkey vindt dit leuk.
  19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Hahahahahaha. Nou ben ik wel benieuwd naar je reden.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Suarez een baas? Die kerel zet overal z'n tanden in, toen was ik ook niet meer echt fan.

Enige baas bij Barca is Iniesta. Al verneukte hij wel weer ons WK. Teringlijer :D

RaouLioo en L.A. vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina