1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    FUCK YES

Saaslijer, Killamonkey en Mallakai vinden dit leuk.
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is net guidetti, meer met zichzelf bezig dan met het team. Nooit begrepen waarom hij bij Ajax kwam, want het is verre van een Ajax speler.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.921
    Gudelj uit de selectie gezet?

Killamonkey vindt dit leuk.
  4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Gudelj out
    Nouri in

Mooie dag man

Wat een droeftoeter trouwens.... speelt bij een topclub in Nederland, verdient bijna een miljoen per jaar. Zit hij een aantal wedstrijden op de bank, krijg je dit.

Met zo'n mentaliteit ga je het niet redden in de voetballerij. Die zijn we over 2 jaartjes weer bij AZ ofzo

Hopelijk is er in de winterstop een club gek genoeg om hem over te nemen.

Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.804
    Om ook maar even in te haken op de Gudelj discussie:

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Terugkomend op gister avond; dit seizoen gaat heel lang en pijnlijk worden. Helaas. Mede door het niet doorselecteren van Brands en slechte (onverklaarbare) vorm van het elftal voorin.

8. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Het rare van PSV is dat ik jullie niet eens zo slecht vind voetballen ofzo.

Met Ramselaar, Propper en Guardado staat er ook gewoon een goed middenveld.

De voorste linie is het probleem. Luuk is hopeloos uit vorm, Bergwijn heeft potentie maar dat gaat hem dit seizoen nog niet worden.

Pereiro doet het goed de laatste weken maar ik vind hem niet echt een vleugelspits.

Als ik het goed heb is Locadia weer bijna fit. Als Cocu ballen heeft laat hij Locadia meteen starten als nummer 9 en niet als linkerspits

Luuk op de bank

Siemenn vindt dit leuk.
  9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het middenveld is inderdaad goed, maar ook flink uit vorm. Guardado was het eerste seizoen heer en meester, vorig seizoen al minder en nu nog minder. Pröpper heeft vorig seizoen een top eerste seizoen gehad, daardoor liggen verwachtingen hoog die hij nu niet kan voldoen. Ramselaar doet het heel goed, goeie aankoop.

Voorin is het om te huilen. Luuk is dramatisch uit vorm en verdient een wissel, maar we hebben weinig alternatieven. Lammers is nog maar een menneke en Locadia geblesseerd. Pereiro blijft teveel zweven, maar maakt stapjes. Hij hoort achter de spits maar die positie hebben we niet. Bergwijn veel talent maar hoort te groeien achter een top linksbuiten alla Memphis bij Mertens. Narsingh is momenteel de beste flankspeler, terwijl die al jaren doorgeselecteerd moet worden..

Zinchenko viel leuk in, maar dat is weer zo'n multifunctionele speler die geen flankspeler is maar ook te aanvallend voor het middenveld. mwah.

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik las juist dat Guardado dit seizoen op zowat elke statistiek het beter doet en toch lees en hoor je van psv'ers dat hij dit seizoen uit vorm is. Hoe dan :+?

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat verdedigen.... mijn hemel

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het lijkt wel of die mongool van een Veltman een ziekte heeft die overgaat op andere Verdedigers, Sanchez begint ook heel raar te voetballen.
    Lekkere slappe instelling ook weer van Ajax.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Je clubje staat met 1-0 achter en meteen zulke reacties. Typerend.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Als je wat vaker mijn reacties had gelezen dan weet je ook dat ik vaker Veltman bekritiseer.
    Zeker niet gezien?

Begrijp eerlijk gezegd je probleem niet echt.

15. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Leuk en aardig dat Veltman aanvallend meer brengt dan Tete..

Maar als je niet kan verdedigen heb er weinig aan. Geef Tete maar weer een kans

Jammer dat Cerny geblesseerd is.. want die Younes komt weer geen pepernoot voorbij.

Kijk wie Bosz gaat brengen na rust.... Nouri ?

Maddmonkey en Mallakai vinden dit leuk.
  16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ajax trapt gewoon weer in dat zogenaamd druk zetten van een tegenstander, er hoeft er maar een in paniek te raken (ALTIJD Veltman) en alles is een chaos.
    Ik denk dat als Tete gewoon een tijdje mag spelen, dat de rust in de verdediging weer terug keert.

Veltman (en ook Viergever) zijn echt grote stoorzenders, en zijn zo onzeker.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet zoveel van aantrekken. Veltman heeft dit seizoen nog geen een wedstrijd goed gespeeld en is aanvallend nog wel kutter dan tete, want hij durft alleen wat als niemand hem lastig valt. Bal naar Veltman> einde aanval. Als je dan verdedigend ook nog zo weinig brengt, snap ik het vertrouwen van Bosz echt niet

Mallakai vindt dit leuk.
  18. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Ik denkt dat Sanchez zich dood ergert. Die moet gewoon alles in zijn ééntje doen... en gaat daardoor zelf ook kinderlijke fouten maken.

Hoop dat Matthijs zich snel ontwikkeld.

Toch zie ik Ajax nog wel winnen... volgens mij heeft AZ al 3 gele kaarten ? En dit voetbal gaan ze geen hele wedstrijd volhouden.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Veltman kan toch prima centaaal naast sanchez.en anders Riedewald daar, al zie ik die liever op 6.
    Wel pijnlijk duidelijk dat onze backs geen backs zijn.

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Puike goal, dacht dat die over ging.

Deel Deze Pagina