1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ik zie ze dus ook geen inzinking meer krijgen, helaas. Terwijl de Feyenoord-vrienden in mijn vriendengroep die inzinking dus nog wel verwachten. Beginnend met de wedstrijd Feyenoord - PSV, gevolgd door een lastige maand maart met Sparta en Heerenveen uit, afgesloten met de kraker Ajax - Feyenoord op 2 april is gewoon een hele interessante reeks wedstrijden. Wanneer ze deze periode goed doorkomen, zie ik het rooskleurig in voor Feyenoord.

Ajax heeft in die periode alleen Vitesse uit als lastige horde op papier. Het zou tijdens De Klassieker zomaar eens heel dicht bij elkaar kunnen staan. Ik heb er zin in!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612

Serieus, het hele stadion verwacht zo'n inzinking. Dat is ook vrij logisch gezien die inzinking er de laatste 17 jaar altijd wel was. Het is gewoon bijna niet voor te stellen dat het nu zou lukken...

Maakt wel elke goal die wordt gemaakt 1 grote opluchting.

3. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.984
    Ik ben wel bang dat ze Rotterdam weer opnieuw moeten opbouwen dan

Reckuuza en RemcoM vinden dit leuk.
  4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dit.

We verwachten iedere week, bij iedere tegenstander dat dat het moment gaat zijn dat we het weggeven. Op de tribunes is totaal niks van euforie of blijdschap te merken omdat de angst voor die instorting blijft hangen.

Zelfs als we tegen Heracles (laatste wedstrijd) 10 punten los staan zijn we nog bang dat het mis gaat :D

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou Feyenoord heeft wel het geluk van een kampioen dit seizoen. Toegegeven is daar ook wel veel van afgedwongen, maar ook dit weekend waren het twee slechte momenten van Twente waarop Feyenoord het net weet te vinden. Blijft gewoon kut dat Ajax niet de wedstrijd tegen PSV over de streep trok, dat zijn misschien wel 2 hele dure punten geweest.

6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Feyenoord is inderdaad wel erg attent en efficient bij fouten van de tegenstander dit jaar.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    13 wedstrijden te gaan.

PSV komt nog op bezoek in de Kuip en Feyenoord mag nog een keertje langs gaan bij Ajax.
    Niets is zeker.

Ze mogen 1 wedstrijd verliezen. De wedstrijden met PSV en Ajax kunnen zomaar eens doorslaggevend zijn :) Als ze winnen in Amsterdam (wat ik ze niet zie doen) dan zou het zomaar eens gebeurd kunnen zijn. Toch wel leuk voor de Rotterdammers hierzo... elke wedstrijd met een six-pack op je reet zitten omdat je weet dat er gescoord moet worden :+

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Joh wat dacht je van Feyenoord - Ajax :D
    Wij waren zoveel beter gvd.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    True, maar ik bedoelde meer met de lange reeks aan overwinningen de laatste 2 maanden. Ajax was goed in het spoor van Feyenoord gebleven als die wedstrijd gewonnen was met maar 3 punten achterstand.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ah ok nou in dat geval heeft Feyenoord godverdomme verloren van GAE :'-(

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Of Utrecht - Ajax..
    Utrecht verdiende die pot zoveel meer. Die overwinning kan aan het einde van het seizoen nog wel eens het verschil gaan maken.
    5 Punten met 13 wedstrijden is gezien het programma dat nog gaat komen echt niets. Ik juig pas als ze kampioen zijn.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ver in het begin van het seizoen was dat toch al? Ik doelde echt op de lange reeks overwinningen die de topploegen nu hebben behaald, daarin was het gelijkspel van PSV en Ajax eigenlijk alleen voor Feyenoord ontzettend gunstig.

Laten we hier maar niet op verder gaan ;) Alsof Feyenoord elke punt verdient die het nu heeft..

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Haha nou het leek me niet echt gepast om Utrecht uit te nemen gezien onze eigen wedstrijd daar... :+

Haha maar ik snap jouw punt nou ook niet echt aangezien je zelf over die wedstrijd specifiek begon waar Ajax 2 punten verloor. :+

14. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Feyenoord had tegen Utrecht ook dik kunnen verliezen (aangezien Utrecht op alle fronten beter was)

Tegen Ajax was een gelijkspel beter op zijn plaats geweest. Uiteindelijk win je dan toch met wat geluk door een wonderschone goal van Schöne.

Maar ik zie Feyenoord dit helaas niet meer weggeven.

Ben niet zo onder de indruk van dit Feyenoord. Maar ze staan wel dik verdient bovenaan.

Als PSV én Ajax beide van Feyenoord winnen kan het wel weer leuk gaan worden.

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Daz en ExquisiteSteez vinden dit leuk.
  16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Careltje Eiting :D

Eerste 2 goals tegen Almere City, nu een wereldgoal tegen Juve.

Daz vindt dit leuk.
  17. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Weer de 0, en ondanks de uitslag van maar 2-0 werd een handbal groningen aardig dronken gespeeld met als hoogtepunt de assist van Van der Heijden, die met een hakje de bal bezorgde bij Toornstra.

Wat ik wel jammer vind is het gepiep van Kuyt na de wedstrijd dat hij het tegen vond vallen dat hij niet speelde. Zeg dan gewoon: niet interessant, gaat om de winst.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kuyt is de grootste hypocriet die er is. Oprechte engerd.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Eerste NSB'er mocht Duitsland het nog een keer proberen.

Mallakai en Dyonko vinden dit leuk.
  20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha

Deel Deze Pagina