1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Kuipers heeft zich in het verleden in ieder geval genoeg bewezen om als de grote baas rond te lopen. Wil niet zeggen dat ik hem de laatste tijd top vind, maar goed. De rest is echt om te janken.

Overigens maakte Alfons Groenendijk wel een terechte opmerking gisteren. Het is een schande dat maar in een select aantal wedstrijden gebruik wordt gemaakt van doellijntechnologie/videoscheidsrechter. Het heeft verschillende clubs al geholpen, terwijl zonder deze middelen andere beslissingen genomen zouden zijn. En ik denk niet dat elke club even vaak van deze middelen gebruik kan maken in een seizoen. Dat klopt volgens mij niet helemaal.

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Tuurlijk heeft hij zich bewezen, maar dat hij nu over de velden loopt en zo elitair loopt te doen tegen kleinere clubs (niet alleen Kowet) irriteert mij mateloos. Al met al is het niveau bedroevend.

Afgelopen week heeft wel uitgewezen dat we niet zonder die middelen kunnen. Volgend seizoen moet het overal zijn, maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan.

3. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Als dat niet lukt, moeten ze het nergens doen. Het kan niet zo zijn dat sommige clubs wel gebruik kunnen maken van de diensten en daadwerkelijk meer punten zullen halen dankzij hulpmiddelen, en andere clubs niet.

4. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Alfons Groenendijk moet niet lopen janken. Dit seizoen is een proef. Voorafgaand aan het seizoen is afgesproken dit systeem te testen in de Arena en de Kuip (om het half jaar). Elke club is daarmee akkoord gegaan. Dan moeten ze nu niet achteraf gaan lopen janken.

Laten we blij zijn dat dit systeem nu zijn waarde aantoont. De heren bij de KNVB kunnen er nu niet meer omheen, dit systeem moet er gewoon komen. En dan uiteraard voor elke club.

Killamonkey, Tim en RaouLioo vinden dit leuk.
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Voor Ajax en Feyenoord is het natuurlijk ook een gok.Kan ze ook zo maar punten kosten. Zoals @Santino al zegt was het van te voren zo afgesproken dus moet je er nu niet om zeuren.

Ben wel van mening dat het volgend seizoen in elk stadion moet of in geen

6. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Dat het een afspraak is geweest tussen alle clubs is mij niet bekend. Maar ik kan mij prima verplaatsen in de positie van Alfons Groenendijk. Die zit sinds kort bij ADO dus heeft denk ik geen weet van die afspraak tussen alle clubs. En dan geen penalty krijgen voor zo'n dergelijke overtreding..

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
  8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Arsenal:lol::lol::lol::lol::lol:

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Da fuck ja, gewoon weer 5-1 verliezen. :lol:

10. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    De cijfers zeggen genoeg, heb het zelf gisteren niet gezien. Net even de samenvatting bekeken, toch positief wat ik zag van de eerste helft. Met een beetje meer geluk en koelbloedigheid voorin kan je zomaar 3-0 voor komen te staan. Aan de andere kant, Lewandowski kreeg ook een mooie kans voor de 1-1. But that's football.

Wel weer zuur dat zo'n dubieus moment de hele wedstrijd doet kantelen. Ik vond het geen pingel voor Bayern, maar goed, hij geeft hem. Dan ook nog zijn gele kaart intrekken en alsnog rood geven slaat wat mij betreft alles. Daarna zie je gewoon dat het enige sprankje hoop wat Arsenal had wegvalt en dat vertaald zich door in de inzet. Gevolg 1-5 en een troosteloos afscheid van het toernooi.

Positie van Wenger is wel echt onhoudbaar IMO. Ik vind wel dat hij meer respect en krediet mag krijgen van alle supporters, maar ook dat is voetbal.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat voor respect moet Wenger krijgen dan?

Respect verdien je als je als coach ook eindelijk eens wat wint. Iets wat Wenger al een tijd niet heeft gedaan. Je kan die man niet constant een handje boven z'n hoofd houden.
    Rare investeringen in spelers die het niveau niet aankunnen, geen prijzen, de jeugd een kans geven in de FA Cup of Emirates Cup om er vervolgens kansloos weer uit te vliegen. Dat "respect" moet maar eens afgelopen zijn bij een coach die niets durft en presteert. Het enige wat Wenger heeft gepresteerd is een seizoen lang ongeslagen blijven en de titel te winnen. Meer niet. Arsenal is tegen Bayern gewoon tweemaal toe vreselijk tekort gekomen. De dragende kracht van het elftal, Koscielny, vloog er de heenwedstrijd uit met een blessure en nu met een rode kaart. Beide keren zakte het toen enorm in. Het verschil tussen basis en wissel is gewoon te groot.

Het word tijd voor een frisse wind bij Arsenal. Er moet daar een manager komen die het "huidige" voetbal begrijpt en durft te investeren in een sterkere selectie. Ze hebben d'r nu 3 top spelers die het hoge niveau aankunnen. De rest is dramatisch.

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453

L.A. vindt dit leuk.
  13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    11' Cavani 0-1

Doei.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ze beginnen goed

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Kan zeker nog. Leuke pot

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dit is wel echt top voetbal, die ballen zo strak over de grond , de snelheid. Kan hier absoluut van genieten ook al haalt Barca het misschien niet wat een gigantisch hoog niveau.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Killamonkey vindt dit leuk.
  17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ze creëren er alleen nog niet zo veel mee. Is met name door het stuntelen achterin en het telkens slechte uitverdedigen van PSG dat ze er nu goed voor staan imo

Maar gelukkig wel 2-0 voor Barca dus nog genoe spanning in de tweede helft

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Stuntelen komt door het hoge druk zetten van Barca, en tuurlijk heb je wel als Barca geluk zijnde maar dat creeer je ook.
    Ze spelen absoluut niet perfect maar het is wel heel hoog niveau wat Barca haalt.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jammer afgelopen

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Ietjes later