1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ga jij maar snel je moeder ophalen :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zagen andere dat scorebord ook trouwens na die 6-1 8) ? Ging alle kanten op. Die man achter de knoppen werd denk ik helemaal leip ofzo
     
    Daz, Reckuuza en CrazY vinden dit leuk.
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Blijft mooi hoe Suarez naar zijn keel grijpt bij die "overtreding". Wordt weer eens tijd dat ze die gast goed gaan schorsen
     
  4. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Na die penalty die hij niet kreeg bedoel je?
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    What the actual fuck ook echt.. laatste kwartier stond het nog 3-1..en dan Nukem ze er nog 3 in. Ziek. Legendarisch. Geschiedenis.

    Trouwens die vrije trap van Neymar..daar krijg je toch een stijve piemel van wat een heerlijkel goaltje _O_
     
    Reckuuza en RemcoM vinden dit leuk.
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja of die kans in de laatste minuten.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Om eerlijk te zijn speelde Barca helemaal niet zo goed. Ik begrijp dat iedereen euforisch is nu, maar 6-1 is zwaar geflatteerd. En die scheidsrechter...tja. Twee lachwekkende penalty's en +5 minuten(!) blessuretijd zegt weer genoeg.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha net het Spaanse commentaar van gisteravond gehoord. Briljant, maar hoop wel dat die kerel in orde is.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Was gewoon een waardeloze pot. Twee penalties cadeau, eigen doelpunt en de andere van Suarez was ook een klungel-goal. Erg erg erg lucky Barca.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die scheidsrechter ... wauw :+

    Hoe dan ook, ik heb liever Barcelona door dan PSG. Liever theater dan geen voetbal. Heel de instelling van PSG was waardeloos.
     
  12. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Veeeel te angstig gevoetbald inderdaad. Echter, 2 weken terug speelde ze Barca helemaal zoek. Dat PSG had ik het liefst in de volgende ronde gezien.

    Op de een of andere manier vind ik de comeback helemaal niet zo bijzonder of speciaal. Niet zoals ik dat voelde bij Liverpool tegen AC Milan destijds. Zoveel geluk en hulp.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De penalty, de schwalbes, het niet geven van een penalty n.a.v een zwaardere overtreding t.o.v de 5-1 ... allemaal discutabel. Je moet echter wel doelpunten maken... en die maakte ze. PSG was helemaal nergens. Die zaten nog op een wolk dankzij hun behaalde 4-0.

    Hoe je in godsnaam een 4-0 voorsprong uit handen geeft is mij sowieso een raadsel.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    En dat in 5 minuten tijd...... :lol:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Maar geen seconde verveeld tijdens deze wedstrijd, vele malen mooier om te zien dan een technisch perfecte wedstrijd waar eerst 500 passes nodig zijn voor één doelpuntje.
    Wat betreft die penalty's, er waren ook meerdere momenten waar zeker wél een penalty gegeven had mogen/moeten worden, en gezien de hoeveelheid overtredingen die PSG nodig had zijn die twee gegeven pingels eigenlijk gewoon terecht. Geluk dwing je af zegt men toch altijd... ;)

    Barca, volgende keer uit graag 5-0 verliezen! :p
     
    Rampage vindt dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Idd die wedstrijd en de finale van '99 staan wat mij betreft ook nog boven deze wedstrijd

    Wat Barca gisteren deed was natuurlijk heel erg speciaal ongeacht de hulp die ze van de scheids hebben gekregen, over 5 jaar herinnert zich iedereen toch nog alleen de comeback en niet hoe het tot stand is gekomen
     
  17. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Oja, '99. Die heeft wel veel raakvlekken met gisteren. Maar die was automatisch mooier omdat het tegen Duitsers was :+
     
    Tim vindt dit leuk.
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    @Nukem 007 is nu een rijke kil geworden als hij geld heeft ingezet. Alleen hij had deze madness kunnen voorspellen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Had maar 5 ingezet helaas. Kan er in ieder geval wel het nieuwe shirt van kopen :)
     
    RemcoM, L.A., Reckuuza en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Ziyech gepasseerd. Interessante keuze. Iets meer defensieve zekerheid inbouwen door Bosz?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina