1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ajax speelde echt goed vond ik. De Ligt, Viergever en Sanchez klapte vol op de spelers als er balverlies was. Goed combinatiespel alleen soms wel een zaadafwerking (Traoré) of pech (Dolberg).

Hopen dat Ajax met dezelfde instelling 2 april Feyenoord van de mat speelt, daar heb ik namelijk kaarten voor bemachtigd. :)

Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Heerlijke pot gezien, en een heerlijke sfeer in het stadion meegemaakt. Je kon zien dat onze boys op het veld ook echt aan het genieten waren.

Positief om te zien dat wanneer Dolberg wel aanvoer krijgt vanaf de zijkanten, hij echt geweldig goed is. Helaas pech in de afronding (paal, goeie redding van de keeper en een Boilesen die nog net zijn hoofd tegen de bal kon zetten) maar dit levert wel structureel meer kansen op op deze manier.

geertbargeman en Killamonkey vinden dit leuk.
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Snap niet echt zo hoe je kan vinden dat Ajax goed speelde :eek:
    FC Kopenhagen was gewoon echt waardeloos. Totaal geen intentie om een fatsoenlijke pot voetbal op de mat te leggen. "We staan 2-1 voor, dus fuck het spelen". Verdienste van Ajax dat ze er dit keer wel fel opzaten ... Erger mezelf steeds meer aan Ziyech. Die gozer speelt zo vreselijk nonchalant. Om nog maar te zwijgen of Traore. Je presteert geen reet in het team en dan ga je na zo'n mazzel rebound zo juichen?

Uiteindelijk telt het resultaat natuurlijk :) Dat scheelt.

Heel benieuwd naar de loting.

Ajax - Manchester United please. Niet omdat ik het Ajax niet gun... meer omdat United al maanden als een stel droeftoeters speelt

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wtf was dat met die banaan bij United? Had Rojo hongerklop?

Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.976
    Hongerklop komt meer voor bij duursporten als wielrennen. Maar het kan, ik vrees wel dat het snel eten van een banaan in de 72e minuut je daar echter niet meer mee gaat helpen. Dan ben je te laat.

Roy Keane stelt dat het in scene is gezet :D om het gezeik over het drukke schema van Mourinho meer kracht bij te zetten. Zie hem er gerust voor aan

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ajax-Schalke. Mooie loting!

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Prima loting, gunstig dat Besiktas tegen Lyon speelt trouwens.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.952
    Dinsdag 11 april
    Borussia Dortmund-AS Monaco
    Juventus-FC Barcelona

Woensdag 12 april
    Atletico Madrid-Leicester City
    Bayern München-Real Madrid

Dinsdag 18 april
    Leicester City-Atletico Madrid
    Real Madrid-Bayern München

Woensdag 19 april
    AS Monaco-Borussia Dortmund
    FC Barcelona-Juventus

9. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Haha, negatief hoor:confused:

Kopenhagen is ook geen goed voetballende ploeg. Moeten het hebben van hun fysiek. Maar juist op dat puntje blufte Ajax FC Kopenhagen op elk front af. En daar mag Ajax complimenten voor krijgen. Jong team, en dan zo spelen. Ik heb echt genoten.

Wel grappig dat de kranten in Denemarken Ziyech een van de betere vonden. Qua werklust vond ik hem goed, maar hij kan zoveel beter.

Killamonkey vindt dit leuk.
  10. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Had liever Anderlecht, Genk of Celta gehad.

Maar Schalke moet je in principe ook kunnen hebben.

Staan dit seizoen 11e, en hebben echt geen wereldploeg. Maar makkelijk gaat het zeker niet worden.

Als je wint speel je misschien in de halve finale tegen Genk of Celta. Kan een mooi seizoen worden :)

Maar goed, eerst zondag meer eens zien te winnen van Excelsior.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Als je ziet hoe Schalke doorging moet het te doen zijn.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eh? Hoezo negatief? Ajax kan ook veel beter. Dat het gisteren goed ging en ze fel speelde heb je ook te danken aan een vreselijk zwak spelend FC Kopenhagen. Je hebt daar met 2-1 verloren he? Dat ze gisteren tegen FC Kopenhagen geen kans hebben weggeven is inderdaad de verdienste van Ajax :) Ze spelen ook beter tegen een voetballende ploeg.

Dat de Deense kranten te spreken zijn over Ziyech is prima ... ik ben vooralsnog niet gecharmeerd van de "Verlosser".

Gaat overigens niet op om op voorhand al te zeggen, tja ... Schalke 04 staat 11e, dus dat moet te doen zijn. FC Rostov was ook appeltje-eitje hier, of Dnirpo.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziyech is niet onze verlosser, haha. Maar wel een zeer welkome versterking voor de nodige creativiteit op het middenveld. Het was gewoon mooi om te zien hoe fel Ajax speelde, snel baltempo, eindelijk weer de nodige bruikbare voorzetten op Dolberg. Is ook al weer even geleden.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Na het billenknijpen van de afgelopen weken kunnen we zelfs nu weer een beetje naar boven kijken nu. Ik heb nog geen samenvatting gezien maar wat was Nijhuis weer een drama, weet eigenlijk nog steeds niet of het nu een doorgebroken speler was, volgens mij viel het allemaal wel mee.

Nu PSV thuis en Heerenveen uit...

En wat zit Higler ook weer vaak mis nu, wat een smerige overtreding weer van El Ahmadi...

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kom op Heerenveen

Edit: sjemig

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Reckuuza en Killamonkey vinden dit leuk.
  18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kijk wat een kansen hoor.. stelletje pottenbakkers

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Vilhena blijft maar elleboogjes geven.. nu Karsdorp. :+

RaouLioo vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik dacht even dat Heerenveen de familie traore in het veld had.. wat een verneuken van kansen zeg.. daarnaast slap verdedigd, dus volledig terecht verloren. Wel jammer, want Feyenoord speelde eerste helft ook enorm belabberd.

Deel Deze Pagina