1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Jahoor belgie ook al 1-0 achter.

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Fout de Ligt toevallig?

Killamonkey vindt dit leuk.
  3. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    De naaier.

Daz en Mallakai vinden dit leuk.
  4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Nou na vandaag ben ik blij als ik weer naar eredivisie wedstrijden kan kijken want dit was wellicht nog bedroevender.

Zumpelvelder en Mallakai vinden dit leuk.
  5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nou... kijk uit met wat je zegt hoor.. want zoveel beter is het ook weer niet :+

6. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    #doeidanny

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.953
  8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Blind = exit ;-)

De Boer?????

RemcoM vindt dit leuk.
  9. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    About fucking time.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Alleen v Gaal kan met een flut team iets bereiken. Maar goed, die mag niet van Truus

RemcoM vindt dit leuk.
  11. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Het was anderhalf jaar terug Blind of Koeman toch? Was destijds een bizarre keuze

12. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Dikke onzin, Nederland moet gewoon een voorbeeld nemen aan mindere landen nu ze zelf ook minder zijn.
    Alles op de verdediging, Depay en Robben diep en desnoods fuckin Lens in de spits en gewoon gaan counteren.
    Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen als ik zie dat Zoet bij een uittrap de bal uit de 16 tikt naar een verdediger om het voetballend op te lossen. Puur en alleen omdat ze dat Barcelona zien doen. Snappen ze dan echt niet Barcelona daar mee weg kan komen omdat Iniesta dan de bal aanneemt in plaats van een droevige Strootman, Martins Indi of een gastje van 17 die debuteert.

Volkomen terecht dat Blind moet oprotten, net als al zijn vriendjes...
    Die sterren uit '95 snappen gewoon niks meer van het voetbal. Althans niet het voetbal waar je in Nederland mee werkt.

Daz vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Liever even iemand zonder Ajax verleden deze keer. ;)

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zucht :')

RemcoM en CrazY vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja wat, er zijn nog wel andere opties of niet? De laatste paar keer dat ik jouw over Ajax hoorder praten was je ook niet tevreden, ook niet over Bosz. En je valt mij aan omdat ik één keer iets over Traore zeg, terwijl je een wedstrijd later zelf een hele pagina kritiek op hem hebt.

Dus als ik nu weer iets zeg over Ajax, is het in eens zucht? Kom op, zet van mijn part een oud Feyenoord coach er in met een grote bek. Koeman zien los te weken, al lijkt me dat moeilijk. Advocaat zie ik het niet worden, en iemand op FOX opperde onder de Live Persconferentie al Ron Jans, maar die heeft een te aardig karakter lijkt mij.

Maar goed, hou aub op met zucht roepen vlak na een post van mij als je zelf kennelijk wel kritiek mag hebben of een mening en ik niet. Vind het een beetje sneu MM.

GillesD12 vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.953
    De uitspraken van MM komen de laatste tijd helaas niet verder dan dat Yellow, relaxt

Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zucht over het feit dat je het hebt over "nu maar eens niet iemand met een ajax verleden". Enige reden die ik kan bedenken, is een hoog calimero gehalte over het feit dat het NL elftal zogenaamd een Ajax 2 is met blind. Zou verder niet weten wat het er toe zou moeten doen dat een bondscoach wel of niet een ajax verleden heeft (heads up: nagenoeg elke speler en coach heeft een Ajax tintje aangezien het de grootste club is van Nederland).

Het feit dat je clubs (en wat ik daar over gezegd heb) aanhaalt, zegt meer over jou geel. Ik raak zo moe van dat onnodige clubgezeik terwijl het gaat over het nationale elftal.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Er wordt inmiddels ook al Koeman geopperd, maar dan pas per Juni. In eerste instantie Fred Grim inter im coach. Hoewel er voor Juni geen kwali wedstrijden zijn, vind ik het wel belangrijk dat er sneller naar een coach word gezocht. Als het Koeman word, dan heeft die inderdaad een Ajax verleden. Ja, wat MM al zei, Ajax is de grootste ploeg, maar volgens mij werd Koeman pas de echte Koeman toen die coach was van Feyenoord.

Zijn eerdere buitenlandse taken waren volgens mij niet zo best, maar tijdens en na zijn Feyenoord tijd is die volgens mij nergens meer ontslagen, maar zelf weg gegaan. Lijkt me echter lastig hem los te weken aangezien die volgens mij nog niet zo lang bij Everton zit. Hij heeft wel het karakter wat die jongens van ons elftal weer aan het voetballen moet zien te krijgen, streng en hard wanneer nodig. Koeman lijkt me wel wat, maar ik weet niet of hij het word. Per Juni zou nog kunnen, dan is toch bijna overal het voetballen afgelopen.

@Maddmonkey : En het Calimero gehalte valt wel mee, ben gewoon een aardig onzeker persoon van nature. Ga ik verder niet op in, maar dat verklaart misschien mijn uitingen.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Hiddink toch?

20. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Koeman zou wel gek zijn om nu in te stappen. Eerst genaaid worden omdat ze voor Blind gingen (inderdaad een bizarre keuze destijds) en nu dat mislukt is mag hij de zooi weer op gaan lappen. Ik dacht het niet.

Daargelaten dat Koeman het überhaupt voor elkaar zou krijgen. We hebben simpelweg de spelers niet. Het is een samengeraapt zooitje. Een aantal oudgedienden die ruim over hun top zijn, een middenstuk dat de kwaliteiten niet heeft en een handje vol beloftes (hoewel?) die ervaring missen. Deze generatie heeft Nederland het gewoon niet. Punt.

WorkingTitle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina