1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Die jongen is een ruwe diamant die ik enkel prijs om z'n gedurfde tackles. 17 jaar is niet niks ... maar of het een Nederlandse Thiago Silva, Vincent Kompany of andere wereldklasse verdediger word zal moeten blijken.

Ben blij dat Blind eindelijk opgerot is bij Oranje. Het kan vanaf nu ook alleen maar beter. Alhoewel ik vanavond een slachting verwacht.

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Selectieprocedure van Blind is om te janken. Hij roept dat hij spelers opstelt die veel voor hun club spelen maar stelde laatste wedstrijden wel vaak Blind en Janssen op terwijl die 2 de bank van hun club mogen warm houden.
    Andere spelers die elke week goed niveau halen bij hun club stelt hij vervolgens niet op.

Blij dat die kerel is opgerot. Kan er alleen maar op vooruit gaan nu.

3. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Welke pot ga je vanavond kijken? Of wil je een potje FUT tegen mij met een afslachting als resultaat?

Ons oranje speelt morgen namelijk pas :+

Rampage vindt dit leuk.
  4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Bozs staat niet bepaald bekend als een people manager.

Dus ben benieuwd hie hij de Ligt nu gaat opvangen.

Gaat hij tegen Feyenoord gewoon in de basis beginnen ? Want ik had zelf het gevoel dat hij de Ligt in de basis wou laten, zodat Viergever als linksback kan spelen (vult die positie een stuk beter in dan Sinkgraven).
    Maar als je die jongen nu bijv terug stuurt naar Jong Ajax, maak je hem helemaal kapot natuurlijk.

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik had het over die 20 varkens die ik heb gekregen uit Tielt.

Dinsdag inderdaad ... beetje in de war qua dagen.

Van Dailey Blind valt wat te zeggen. Vind die jongen een bijzonder goed inzicht hebben. Echter moet je hem nooit op linksback zetten, daar is hij veel te traag voor. Had hem naar de plek van Strootman geschoven. Voor de rest ben ik het met je eens. Heel benieuwd of RvP nog opgeroepen word :+

CrazY vindt dit leuk.
  6. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Heb die haat op Daley nooit echt begrepen .Kijken mensen wel naar de PL ? Houdt zich gewoon prima staande. En de fans bij Man United vinden hem de beste "voetballende" verdediger van Man United. Heeft een uitstekend linkerbeen en heeft idd een goed inzicht. Ziet dingen sneller die andere niet zien.

Zal nooit een wereldtopper worden. Maar die haat op hem gaat nergens over.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Linksback hebben ze Shaw.
    Verdedigende middenvelder Pogba.
    Die kerel heeft 100 miljoen gekost, die zet je niet op de bank.

8. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Ik vind dat "hij is pas 17" zo'n slecht argument...

We hebben het over profs.. die worden gewoon afgerekend op de resultaten.. je selecteert de 11 beste voor de functie

We gaan toch geen rekening houden met verzachtende omstandigheden, "ja Zoet moet die 2-0 gewoon hebben, Lamprou daarentegen kan er niks aan doen want hij is maar 1 meter 60"

Verzachtende omstandigheden betekent (op dit moment) ongeschikt imo

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    De Ligt maakt ons in 2020 Europees kampioen!

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    De 11 beste ... dat doet Blind dus niet :+

WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Blind had die jongen gewoon niet in deze situatie moeten brengen.

Als jij coach bent en je speelt in de halve finale van de CL. Ga je ook geen 17 jarige doelman laten debuteren.

Wesley Hoedt heeft 38 wedstrijden gespeeld in de Serie A en 26 wedstrijden in Nederland.

Hoe da fuck kan je als coach de Ligt verkiezen boven Wesley Hoedt.

De Ligt is pas 6 maanden prof voetballer, was aan het begin van dit seizoen nog jeugdspeler. En heeft pas 14 wedstrijden in het eerste van Ajax gespeeld (waarvan de helft als basisspeler).

Daarnaast heeft de Ligt in 4 dagen tijd al 2 cruciale wedstrijden gespeeld (Kopenhagen-thuis en Excelsior-uit). Hij had in 2 weken tijd ook al 2 fouten gemaakt (Kopenhagen-uit en Excelsior-thuis).

Dan moet je als bondscoach weten dat Oranje te vroeg komt voor zo'n een jongen. Daar hoef je niet zo veel voetbal kennis voor te hebben.

Daar mag je Blind op afrekenen. Maar het komt denk ik ook door al dat gehype. Die jongen is in de media zo de hemel in geprezen. Zelf na zijn fout tegen Kopenhagen.

Tja, dan gaat Blind er ook in geloven .

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  12. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Geen speld tussen te krijgen, laten ruiken aan Oranje, mwah kan nog, maar hem in een kwkkelend NL elftal zetten in zo'n belangrijke wedstrijd, belachelijk. Vond de tweede helft ook een verademing de zelfverzekerdheid (lichaamshouding) van Hoedt, los van hoe hij speelde, t.o.v. De Ligt.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Waar we 10 jaar geleden liepen te zeuren om het gebrek aan verdedigers komen we er nu in om.
    Kwa defensie en middenveld zit het wel goed. Zat leuke spelers. Een degelijke spits? ... dat word een probleem. Alle vertrouwen in Janssen en Dost ... maar dat zijn geen RvP of Huntelaar.

14. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Potentieel heb je best een aardig elftal, in 2014 was de kracht van NL ook ''het Elftal'', in kwaliteit doe je zeker niet onder.
    De Vrij en Van Dijk zijn internationaal een prima duo, een middenveld met Wijnaldum en Strootman is Europese top, Robben en Depay op de flanken. Keeper mwah, backs mwah, spits mwah. Klaassen in potentie ook wel een topper.

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wijnaldum en Strootman zakken gigantisch door het ijs bij het Nederlands elftal, Strootman is nooit meer dezelfde speler geworden na zijn blessure en betwijfel ook of hij ooit nog op het oude niveau komt.
    Wijnaldum is een leuke speler maar geen topper, volgens mij is 1 op de 5 wedstrijden bij Liverpool goed van hem.

Typisch eigenlijk want na De Jong, Sneijder waren deze spelers de ideale opvolgers.
    Zij kunnen het vooralsnog niet aan, maar dat geeft ook wel aan dat Nederland gewoon in een slechte fase zit (ala Belgie jaren 90 begin 2000).

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kijk jij naar de Premier League op reguliere basis? Vast niet, want anders had je zoiets niet gezegd :)

Wijnaldum is een basis speler bij Liverpool en een drager van dat elftal. De rust die hij uitstraalt en de paasjes die hij geeft zijn werkelijk waar belachelijk. Strootman is nog steeds niet van hetzelfde niveau als voor zijn blessure. Als hij dat wel was heb je een uitstekende verdedigende middenvelder staan. Je zou verwachten dat een Robben, die toch gezien word als een van de beste aanvallers, een elftal kan dragen ... maar dat was nergens te zien tegen een Bulgarije.

Echter straalt Oranje al 2 jaar niets uit. Het is allemaal zo vreselijk nonchalant. Niemand die elkaar aanspreekt op hun fouten ... geen motivatie. Geen team. Vind dan maar eens een coach die in wil stappen ... ti's een puinhoop.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Elk weekend kijk ik de Premier League, hij heeft zijn hoogtepunten bij Liverpool absoluut, maar hij is absoluut niet constant, en bij het Nederlands elftal wordt dat eigenlijk alleen maar slechter.
    Zijn aannames afgelopen weekend waren zo slecht, en dat is dan een van je dragende spelers.
    Let maar eens op Wijnaldum, en je zult zien dat het echt niet zo een topper is zoals jij zegt dat hij is.

Robben is over zijn top heen, sukkelt ook meer van zichzelf, maar heeft zich meer dan genoeg bewezen voor het Nederlands elftal, samen met Sneijder de laatste vedette en krijgen van mij meer dan genoeg krediet.
    Zij hebben hun sporen absoluut verdient.

Er zijn genoeg coaches die in willen stappen, maar het is beter om geen Nederlandse coach te nemen, een keer wat anders is ook wel wat, de Nederlandse school is achterhaalt.
    Al de landen die vroeger Nederland als voorbeeld hebben genomen (Spanje, Duitsland) hebben het systeem en de school overgenomen en vele malen beter gemaakt.

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja dan ben je lekker geschikt als coach, spelers opstellen omdat ze getypt worden in de media..

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Dit klinkt nogal lame maar ik hoop dat ze morgen kapotgemaakt worden tegen Italie, dat er dan echt ff wat wakker wordt geschud bij de knvb.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Dat gebeurt nu al niet?

Deel Deze Pagina