1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    De bal is rond, het is 11 tegen 11, etc.

L.A. vindt dit leuk.
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Had de tickets trouwens verkocht. Ging trouwens via ViaGogo, 325 per stuk. Maar gaat iets van 75,- commissie vanaf, en omdat het via m'n broers account (bedrijfsaccount, ik had geen tijd meer om een account te valideren) is verkocht gaat er ook belasting vanaf. Maarja, alsnog dikke winst haha.

Ik keek overigens de wedstrijd met m'n chick in een poolcafé in Utrecht. Dacht eerst dat ik de enige Ajacied zou zijn dus hield me gedeist, zat voorraan bij de beamer. Hoor ik achter k*nkerjoden, hamas, etc. Toen viel de 1-0, glazen colaflesje langs m'n kop, en bij de 2-0 werd een man voor me bijna geraakt door een glas dat tegen de muur kapot werd gegooid. Die bar deed overigens niks buiten een beetje praten dus iemand belde maar de politie, en in de tweede helft waren ze weg. Leuk hoor. :+

Ik denk trouwens nog steeds dat Fey kampioen wordt.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Waar haal je dat precies vandaan dat we dat maar even doen tegen Schalke?

Schalke is een sterke tegenstander maar is niet onmogelijk, Ajax heeft ook een Celta aan de kant gezet.

Degene die zeggen dat Ajax dat wel even doet, die begrijpen er niets van.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waar? Kijk even naar Twitter of Facebook... daar zie je maar zat reacties tussen staan van overmoedige Ajax fans. Prachtig dat het word gevierd alsof het kampioenschap al binnen is ... dan de reacties dat Schalke 04 even gepakt gaat worden? Dit allemaal n.a.v de wedstrijd gisteren. Prachtig :)

Enne ... wat? Celta de Vigo aan de kant gezet? Vind jij 2-2 en 3-2 aan de kant zetten? :+

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ja jezus, social media. Daar moet je niet naar kijken, dat is pure aids :+

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb maar zat vrienden die Ajax supporter zijn en die roepen precies hetzelfde na gisteren. Mooi wat voetbal met een persoon doet maar blijf wel realistisch.

"Schalke 04 is in een beroerde vorm in de Bundesliga. Die kan je nu pakken".

... BUN-DES-LI-GA

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Er is toch niks aan gelogen? Ajax in vorm kan Schalke pakken. Die gasten zijn ook met puur geluk in de kwartfinale gekomen, kijk eens de match tegen Mönchengladbach terug zou ik kijken.

Wel mooi dat alle Schalke fans ook blij zijn met deze loting ;)

Mallakai en Maddmonkey vinden dit leuk.
  8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is en blijft voetbal :) Of Schalke 04 nu in kut vorm verkeerd of niet. De bal is vierkant.

Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Oftewel Ajax kan winnen van Schalke.

Mallakai en Rampage vinden dit leuk.
  10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Maar ... het kan ook niet winnen van Schalke.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Shocker!

Tim vindt dit leuk.
  12. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Letterlijk gezien is Celta dan aan de kant gezet ja....

Mallakai vindt dit leuk.
  13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh Aha twitter en Facebook gekkies, ja die moet je inderdaad serieus nemen.

Jep Celta had thuis niets te vertellen en uit ook niet, en Celta is zeker in grote fases van de wedstrijd weggespeeld.

Zoals ik zei van Schalke winnen is niet onmogelijk, het is geen Real of Bayern.

Een uitslag hoeft niet altijd bepalend te zijn voor het spel beeld, gisteren heeft Ajax Feyenoord ook aan de kant geschoven maar het werd 2-1 of vond je niet dat Feyenoord aan de kant werd gezet.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Feyenoord had de gehele wedstrijd niets te vertellen. De 2e helft begonnen ze wat beter en kwamen ze een paar keer in de buurt van Onana maar het werd niet gevaarlijk. Verder werd het middenveld van Feyenoord compleet overlopen. De toevoer naar Berghuis, Kuyt of Kramer was minimaal. Tja, dan word je niet gevaarlijk.

15. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb zaterdag even naar Schalke - Dortmund gekeken, ik was ook niet onder de indruk hoor. En zoals iemand hier eerder al zei, tegen Gladbach hadden ze al helemaal het grootste geluk van de wereld.

Ik heb er ook wel vertrouwen in. Thuis de 0 houden, zelf proberen te scoren. Dan kan er veel gebeuren :)

Mallakai vindt dit leuk.
  16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Feyenoord is dus aan de kant gezet, net zoals Ajax dat heeft gedaan heeft met Celta.

Daarom van Schalke winnen is echt niet onmogelijk, ze hebben zeker een kans.
    Zeker ook hoe Ajax gister speelde, met veel inzet, goed positie spel, hele hoge druk.
    Alleen nog een goede afmaker.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wij helpen jullie woensdag wel ff in Rotterdam. Ff drie punten ophalen hehe.

Wel ff lekker van die laatste plaats af. Laat dat kut Roda maar degraderen.

Tyrant en Maddmonkey vinden dit leuk.
  18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    die halve moffen mogen van mij ook wel de eredivisie uit. Had de wedstrijd van de Eagles gezien, maar Twente was ook wel slecht zeg. Hoop het dat Feyenoord ook zo begint en GAE erin gaat geloven, maar verwacht haast niet dat Feyenoord zo slap als Twente zal spelen in eigen huis.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wij moeten inderdaad ook nog naar Duitsland met Sparta. Voor 5 Euro een buscombi naar dat fijne Parkstad, zelfs dat is me nog te duur en dan ook nog eens op een zaterdagavond...

En welke dwaas heeft het sowieso verzonnen dat we zo ontzettend vaak op zaterdag moeten spelen, gewoon zondag half 3.

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Bekijk een voetbaldraadje en het is meteen op een aardappel IQ niveau :')

Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina