Net terug uit het Abe Lenstra en ik moet zeggen dat ik me uitstekend heb vermaakt.
Na 25 minuten gaf ik geen cent meer voor de kansen van Heerenveen maar na die onterechte penalty kwam Ajax ook niet meer in het goede spel en werd het allemaal niet beter maar wel extreem vermakelijk
Heel blij met Marecek en Finnbogason, die zijn gewoon meteen duidelijk een versterking. Nu alleen Papa en Raitala er nog in voor de Ridder en El Ak en dan ben ik al lang niet zo pessimistisch meer
Voor mij de ideale uitslag, als Ajax fan en Heerenveen supporter is het eigenlijk altijd een lose-lose wedstrijd maar als hij dan toch gespeeld moet worden dan maar als doelpuntrijk gelijkspel
Ajax had in de eerste helft uit moeten lopen en Heerenveen (met name Valpoort) had het op het laatst nog moeten beslissen maar ik heb er zo wel vrede mee
Waar ik wel benieuwd naar ben, die rode kaart voor Serero, was dat terecht?
Ik zit schuin achter de goal dus kon wel zien dat hij een tackle van achter maakte maar verder niet of het nou zo ernstig was. En alderweireld en moisander stonden er volgens mij vlak naast
Klik om te vergroten...