De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Net terug uit het Abe Lenstra en ik moet zeggen dat ik me uitstekend heb vermaakt.

Na 25 minuten gaf ik geen cent meer voor de kansen van Heerenveen maar na die onterechte penalty kwam Ajax ook niet meer in het goede spel en werd het allemaal niet beter maar wel extreem vermakelijk

Heel blij met Marecek en Finnbogason, die zijn gewoon meteen duidelijk een versterking. Nu alleen Papa en Raitala er nog in voor de Ridder en El Ak en dan ben ik al lang niet zo pessimistisch meer

Voor mij de ideale uitslag, als Ajax fan en Heerenveen supporter is het eigenlijk altijd een lose-lose wedstrijd maar als hij dan toch gespeeld moet worden dan maar als doelpuntrijk gelijkspel :+ Ajax had in de eerste helft uit moeten lopen en Heerenveen (met name Valpoort) had het op het laatst nog moeten beslissen maar ik heb er zo wel vrede mee

Waar ik wel benieuwd naar ben, die rode kaart voor Serero, was dat terecht?

Ik zit schuin achter de goal dus kon wel zien dat hij een tackle van achter maakte maar verder niet of het nou zo ernstig was. En alderweireld en moisander stonden er volgens mij vlak naast

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Hoop het,.voorlopig zwemt ie flink.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kaart was terecht ja. Wel ontzettend dom en onnodig. Vroeg me al af hoe jij deze wedstrijd beleefde. :+

Zo meteen de afsluiter van de dag, Inter - Roma. Ben benieuwd.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja altijd heel dubbel dus. Maar dit heb ik 10 keer liever dan zoals de vorige keer na 10 minuten al 1 goal achter en met een man minder. Keek al weken naar die wedstrijd uit en het was al afgelopen voor het echt begonnen was

Nu was het tot de laatste minuut spannend.

Sfeer was de vorige keer ook echt niet leuk meer na die vroege rode kaart, terwijl het in het Abe altijd heel gemoedelijk is. Dat was nu veel beter. Komt ook omdat ze 3 vrije verkoop vakken van vorig jaar nu aan seizoenskaarthouders hebben gegeven dus een stuk minder uitsupporters buiten het uitvak. Dit jaar ook 0 opstootjes, vorig seizoen moesten de stewards een paar keer ingrijpen omdat die vrije verkoop vakken dus recht naast het sfeervak zaten.

Ik zit daar schuin voor, dan lijkt het nog wel wat met de sfeer. Ook wel eens voor de beker of europees aan de lange zijde gezeten maar dan is het vaak wel heel stilletjes :+ Maar dat is denk ik de prijs die je betaald voor die gemoedelijkheid. Het is ook wel heel lekker om gewoon met de uitsupporters aan de bar te kunnen staan

Laatst bewerkt: 2 sep 2012
  5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Immers was bij ADO ook al heel lui. Weet ook niet hoe iedereen er op komt dat hij keihard werkt. Hij kan er af en toe lekker inklappen maar echt de longen uit z'n lijf rennen dat deed en doet toornstra bij ADO op het middenveld.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe kan je trouwens voor 2 clubs zijn. Je hebt toch een seizoenskaart voor Heerenveen dan wil je toch gewoon dat ze Ajax oprollen?

Ik ben voor ADO en heb sympathie voor Feyenoord maar wil altijd van ze winnen. Lijkt me kut dat je hoopt dat het een gelijkspel zou worden.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    :)

8. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je die wedstrijd nou nog leuk? O-)

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vitesse doet het even leuk, eindigt gewoon als 6de. Mensen die serieus over het kampioenschap spreken hebben het niet begrepen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is ook niet makkelijk ;)

Ik ben altijd al Ajax fan geweest van kleins af aan en bezocht tot en met mijn studententijd ook nog wel eens een thuiswedstrijd maar het is voor mij niet te doen om voor een seizoenskaart voor de Arena te gaan (doordeweekse wedstrijden kan ik dan sowieso vergeten , los van het feit nog dat ik geen van mijn vrienden zo ver zou kunnen krijgen om mee te gaan)

Dus heb ik op een gegeven moment besloten om mijn locals te gaan supporten en na een paar jaar af en toe een wedstrijdje heb ik nu samen met wat vrienden en aanhang voor het 3e jaar op rij een seizoenskaart. En dat bevalt uitstekend omdat ik geen wedstrijd hoef te missen omdat ik zowel vanaf thuis als vanaf mn werk binnen 3 kwartier op mn stoeltje kan zitten. En zo langzamerhand slijt de liefde voor Ajax ook wel wat en word SCH steeds meer mijn clubje maar ik blijf die sympathie voor Ajax houden

Dus ja, ik ben Heerenveen supporter maar zie Ajax nog steeds niet graag verliezen. Beetje schizofreen maar ik leer er maar mee leven :+

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Aha oké duidelijk. Zo snap ik het enigzins wel. :)

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het enige positieve was de invalbeurt van Bocarra.

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik was heel vroeger ook Ajax fan. Dat was denk ik ongeveer tot mijn 10e levensjaar ofsow (glory-hunterO-)). Maar vanaf dat moment begon mijn vader me mee te nemen naar Roda. En tja....verstand komt met de jaren zeggen ze:p Dus daarna is er geen seizoen voorbij gegaan zonder mij op de tribune. Ben nu 25.:b:

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Zit ff Inter te kijken. Wat een mooie pass van Totti en wat mooi afgemaakt zeg..

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dit. Viel goed in.

Overigens vond ik Serero ook erg goed spelen, tot zijn rode kaart uiteraard.

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Zoooo... Die 1-3 is ook erg mooi zeg...

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De eerste helft was best vermakelijk. Hoog tempo, Roma speelde leuk voetbal en Inter werkte als buffels. Maar voetballend was het erg matig aan Interzijde en er zijn amper kansen gecreëerd. Verdiende overwinning voor Roma, die altijd goed spelen in Meazza. Totti heeft altijd geniale potten bij ons, helaas. En als je een kneus als Nagatomo op blijft stellen terwijl je Pereira hebt gehaald (en die dan op het middenveld posteert) dan vraag je natuurlijk om problemen. Met een tweede keeper als Castellazzi win je ook geen oorlog, dat wisten we vorig jaar ook al.

Zware teleurstelling dit. Had hier meer van verwacht.

Laatst bewerkt: 2 sep 2012
  19. MartijnB

MartijnB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft die Palacio zo'n idioot staartje? Is daar een reden voor?

Ik zou als supporter zin hebben om dat eraf te knippen...

Tweede goal van Roma was wel mooi trouwens.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Palacio was bij Genoa wel echt een baas trouwens _O_.

Deel Deze Pagina