1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik hoop dat je het wint.

WorkingTitle vindt dit leuk.
  2. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Wat ook wel grappig zou zijn is dat Feyenoord verliest of gelijk speelt, maar Ajax vervolgens ook. :+

RemcoM vindt dit leuk.
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Man man man wat was dit dramatisch kut zeg. Dan maar op gras in de Kuip.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het zou wat zijn als Feyenoord dit in de Kuip weggeeft..

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik roep eigenlijk al een 4-tal weken dat Feyenoord geen kampioen word. Had gisteren echt goede hoop dat ze die titel na 19 jaar eens binnen zouden slepen.

Vervolgens loop ik met de kids even lekker buiten, kom terug en zie het 3-0 staan :eek: Bizar.

Hopelijk maken ze het tegen Heracles wel af ... alhoewel ik denk dat dat een zware kluif gaat worden. De 3-0 gaat in de koppies zitten.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heracles kon voor Feyenoord ook wel eens lastig worden, ook al is het in de Kuip. Omdat ik Heracles o.a. in de gaten hou als ze o.a. tegen Heerenveen spelen, weet ik dat het een reuzendoder kan zijn, zowel uit als thuis. Het is gewoon een raar ploegje, jaar in jaar uit, wat je beslist niet moet onderschatten.

Weet niet tot welke plaats je mee kunt doen met de nacompetitie, maar die plek die Heerenveen nu inneemt op 8, die wil Heracles ongetwijfeld ook wel hebben, net als plek 7 die nog in zicht is. Heracles gaat zeker weten proberen te winnen, dus er is helaas een hele goede kans aanwezig op het mislopen van de titel door Feyenoord en de daarmee gepaarde rellen die dan zullen komen.

Voordeel van het mislopen van de titel, eventueel, is dat de ME, politie en burgemeester, nu wel veel beter voorbereid zijn op rellen, zeker na de zeperd tegen Excelsior.

Ik zou het fantastisch vinden als Feyenoord kampioen werd, dan is de druk van de ketel, maar ik kan ook niet ontkennen dat ik wel interesse heb naar de ontwikkelingen als Feyenoord de titel misloopt. Laten we hopen dat het niet gebeurt, want ik zie zelfs redelijk fanatieke Ajax supporters die Feyenoord de titel gunnen. De één zegt dan simpel: Ik gun Feyenoord de titel wel na zoveel jaar, de ander zegt; Geef Feyenoord de titel maar, wij de achttien jaar daarna.

Het mooiste vind ik nog wel dat supporters van allerhande clubs uitkijken naar de titel voor Feyenoord. Fans hebben gewoon weer iets speciaals om naar uit te kijken, ipv weer enthousiasme te moeten opwekken voor bijvoorbeeld Oranje op een EK of WK, om maar een voorbeeld te noemen. Dat is het leuke aan het slot van dit seizoen, dus laten we hopen; Feyenoord kampioen. :thumbs:

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja, maar ik verwacht het niet. Ik weet ook niet of het echt aan de stress lag... Kunstgras is gewoon drama bij feyenoord: Zwolle, Sparta, Excelsior
    1 (!) punt gepakt. Heracles én ADO moeizame 0-1... Echt bizarre statistieken en dan nóg bovenaan staan. Op gras waren we kampioen geweest al :p
    En dan komt VVV er nog bij ook :p

Daarnaast, de sfeer next week wordt ziek. Beter dan Sevilla, wake up call gehad, echt gras, laatste kans...
    Ik kan me echt niet voorstellen dat dit nog misgaat, maarja, ik dacht dat het gisteren ook wel zou lukken.

Gdoverdomme wat een hoop domme stront in deze post. Kun je de deur weren even dicht doen?

GillesD12 en L.A. vinden dit leuk.
  8. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Bij letterlijk elke constatering/redenatie heb ik maar één vraag: #Hoedan?

Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Tsja, het blijft Geel natuurlijk :+ Al is deze post wel een hele erge combinatie van dooddoeners, bullshit en misinformatie. Geniaal :lol:

GillesD12, Scorp2111 en Kimi NL vinden dit leuk.
  10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Fanatieke ajax supporters die de titel gunnen aan Feyenoord ten koste van henzelf? Donder op man :+

Scorp2111 vindt dit leuk.
  11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha wat een baas ben je toch ook Yellow. Vooral dit: "Omdat ik Heracles o.a. in de gaten hou als ze o.a. tegen Heerenveen spelen, weet ik dat het een reuzendoder kan zijn, zowel uit als thuis".. geweldig. :D

Kimi NL vindt dit leuk.
  12. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Pfff kut tering zooitje gisteren....=(

Maar aankomend weekend in een kolkende Kuip gaat t gewoon goed komen.
    Alle vertrouwen in! :D

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Tiberius kan zo als analist beginnen. Het is mooi dat hij niet alleen de top 3 kijkt maar ook kleine clubjes als Heracles. Zie je weinig meer tegenwoordig.

Daz, Killamonkey, Tim en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Enige reden dat Geel Heracles in de gaten houdt, is omdat ze de laatste keer met 4-1 wonnen van FC Sneek.

Daarvoor verloren ze dramatisch met 3-1 van Heerenveen, maar daarom KAN Heracles nog wel een reuzendoder om zijn. Maar dat weet jij niet, want jij houdt o.a. Heracles niet in de gaten als ze o.a. tegen Heerenveen spelen.

Daz vindt dit leuk.
  15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En die post heeft hij nog niet eens om 3 uur s'nachts gemaakt:confused:

Daz vindt dit leuk.
  16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Sinds wanneer ben jij een voetbalfan geworden :+? Dacht dat jij niks met voetbal had

@Tiberius Ik lach volgende week heel Rotterdam bij elkaar als zij de titel nog verspelen. Met je "na al die jaren gunnen ajacieden Feyenoord wel even de titel". Ga heen joh, na afloop kan ik feyenoorders daar prima mee feliciteren, maar op dit moment kan Ajax ook gewoon nog kampioen worden. Dan gunt denk ik geen een weldenkende Ajacied de titel aan Feyenoord..

17. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Jij hebt duidelijk niet goed gekeken. Kijk maar eens naar dit filmpje, waarin de Ajacieden geconfronteerd worden met de achterstand van Feyenoord op Excelsior. Ze zijn bijna allemaal terneergeslagen en gunnen Feyenoord die titel! :p

http://www.dumpert.nl/mediabase/7126323/b3c3f45b/ondertussen_in_de_arena.html

Aan de NRC die meeleest: Sorry, ik kon het filmpje enkel op Dumpert vinden. Ik heb geen hekel aan vrouwen, please laat mij leven!

Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Je bent gewoon een virtuele verkrachter!

Kimi NL vindt dit leuk.
  19. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360

Jorrie, Tim en AnubisNefer vinden dit leuk.
  20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb hem even gefixt daar ik mij kapot irriteerde aan de andere kleur shirt. ;-)

Santino, ExquisiteSteez en Daz vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina