Oh? heb naar mijn weten geen enkele Ajacied gehoord met de kampioenschappen van helemaal niets in Rotterdam of wel? en zure gedoe? ik ben in discussie met een persoon, waar staat het dat ik de Feyenoorders het niet gun? heb ze gefeliciteerd en ben blij voor ze, ik geef nog aan dat ze lekker moeten feest vieren.
Mag je dan niet discussieren over een speler?
Mocht het bij Ajax ook zo zijn geweest, zou ik dat uitermate dom vinden, stel dat Ajax de EL wint dan hoop ik van harte dat de Ajacieden gewoon slim genoeg zijn om het lekker bij zichzelf te houden.
Wel weer apart dat je mij beticht van zuur gedoe betreft Bilal maar dat je zelf wel mooi vind betreft Schone? ondanks dat ik dat ook een goede actie vond.
Beetje raar niet?
In ieder geval:
Wat gaat er met Feyenoord gebeuren, nu het kampioenschap een feit is, en Elia aangaf dat hij vertrekt, en Kuyt waarschijnlijk stopt, ben ik zeer benieuwd welke spelers ze gaan halen.
Haps en Amrabat zullen waarschijnlijk gaan komen, en ook de naam van Wolfswinkel wordt genoemd, maar ga je het daarmee redden in de CL en de Eredivisie>? het zal slopend zijn om constant wedstrijden te spelen op hoog niveau.
Laatst bewerkt: 15 mei 2017