1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wat een enorm gezeik bij Ajax (alweer) Bosz vertrekt dus naar Dortmund omdat er intern een groot gedoe is tussen Bosz/Kruzen en Spijkerman/Bergkamp.
    Bosz wilde bij Ajax blijven, nadat Dortmund zich bij Ajax melde maar er was vanuit het technisch hart onvoldoende steun.. (oa Bergkamp)

Wat mij betreft tyft je rat Bergkamp er ook uit, die kerel is allang bezig om ruzietjes te maken, so called icon.
    Bah naar mannetje, die oude bolle lul Spijkerman mag er ook uit.

Van der Sar ongeschikt omdat hij wederom niet een ruzie kan oplossen, kappen met deze shit en ga gewoon weg.

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Bleek dus weer bonje te zijn achter de schermpjes bij Ajax. En weer met Bergkamp, die dus uitwedstrijden van Ajax overslaat uit rancune tegenover Bosz blijkbaar. Wordt het niet eens tijd om dan die cultuurbewaker ergens anders wat te laten bewaken? Het spelershome van Ajax Cape Town bijvoorbeeld.

Mallakai vindt dit leuk.
  3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Bergkamp mag van mij van de aarde afvallen, is zo vaak betrokken geweest bij ruzietjes, een heel naar eng mannetje, maar mag dus fijn blijven zitten samen met zijn vriendjes Sar en Overmars.
    Bosz is wat mij betreft een grotere Ajacied dan Bergkamp.

Eng ventje.

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Is toch bizar dat iemand die als titel 'cultuurbewaker' heeft mee mag beslissen met technische zaken? Ja, ik heb geen verantwoordelijkheid, maar ik vind Bosz een lul dus laat hem lekker gaan! Maar Dennis, hij is goed bezig. We tellen weer mee! Dennis: Lekker belangrijk, kut Ajax.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dennis Bergkamp moeten ze lekker royeren, het is altijd een stokertje geweest, gedoe met Cruijff en Jonk ook, en die van der Sar en Overmars vinden het allemaal maar goed.
    Zou als coach van Ajax wel 2x nadenken voordat ik in het wespennest ga, wat een zooi zeg.

Zogenaamde cultuurbewaker heeft er dus gewoon voor einde Bosz gezorgd.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Echt tering pissig, godverdomme zeg.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Waar kan ik wat meer lezen over dit gedoe? Verveel me :+

Dus als ik het goed begrijp zijn mensen als Bergkamp en Spijkerman mad dat Ajax nu meer Ajax voetbal speelt dan ooit? The fuck?

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Van der Sar en Overmars ... ik vond de reactie van Overmars geweldig na de wedstrijd tegen Lyon.

Hey, kom even praten joh! Doe volwassen.
    Nee, ik loop weg, want jullie waren niet lief.

Prachtig.

En nu dit weer. Ja, Ajax is een fantastische club met een geweldige sfeer om in te werken.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik snap er echt helemaal niks meer van. Weg dat positieve gevoel wat ik weer had gekregen van Ajax.

11. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Het VI Pro verhaal erover is gratis te lezen.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat Bosz een keer zou vertrekken had ik wel verwacht, maar dit scenario? Echt Ajax, hoe vaak gaan jullie dit nog herhalen? 8)

Lekker wakker worden ook om 9.00 uur. 8)

13. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Bergkamp lijkt me wel zo een naar mannetje.

Stil tegenover de buitenwereld. Maar binnen een bedrijf een fakking irritant ventje om mee samen te werken.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Betreft Overmars moet ik even terugkrabbelen, schijnt dat hij nog een voorstander was, logisch ook want Bosz is op aandringen van Overmars binnen gehaald en sindsdien is de band tussen Technisch directeur en Coach vele malen beter.

Bergkamp is de hoofschuldige, die bolle Spijkerman die gaat er toch uit, Van der Sar is altijd een vies mannetje geweest, zeker toen na die halve finale waarin Sar even om de nek van de Boer ging hangen alsof het ook zijn succes was, Bosz kwam toen aangelopen en het feestje was voorbij.

Wat mij betreft Bergkamp en van der Sar eruit gooien.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Denk dat Bergkamp bang is om er uit te vliegen ja :+

Erasmus, AnubisNefer, Tim en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... dat heb ik dan gemist.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja joh dat was echt tenenkrommend, even daarvoor liep Overmars al weg omdat hij geen zin had in een interview.. zal me niets verbazen als Overmars ook vertrekt.
    De Boer stond daar een beetje bij, terwijl Sar als een mongool blij stond te doen.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat heb ik wel gezien.
    Is toch logisch dat je blij bent na zo'n wedstrijd? De Boer is een vriend van van der Sar. Lijkt me niet heel veel aan de hand.

Dat Overmars geen trek heeft in dat interview is omdat hij al sinds zijn aanstelling onder vuur ligt. De ene na de andere wazige beslissing.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Je mag blij zijn, maar ik snap dat gepijperij naar de Boer niet, de Boer heeft helemaal niets maar dan ook niets met het huidige Ajax te maken (gelukkig) alles is eruit gesloopt door Bosz en dan nog geeft Sar credits aan de Boer voor wat?
    Je zag al dat er maar weinig chemie is tussen Bosz en Sar, dat is echt niet van de ene op de andere dag.

Zegt alles dat Bosz ondanks dat hij bij Ajax wilde blijven dat hij gewoon mocht gaan.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind dat je de prestaties van Frank de Boer hiermee een beetje teniet doet.
    Die man is wel verantwoordelijk geweest voor een aantal kampioenschappen.

Dat je nu met Bosz de finale bereikt van de Europa League is een prima prestatie ... maar aan't einde van de rit sta je gewoon met lege handen. Geen kampioenschap, geen beker, niets. Bovendien zullen er de nodige verandering doorgevoerd worden omdat een aantal spelers (zoals Klaassen, Sanchez) niet te houden zijn ...

Ben het verder met je eens hoor. Het rommelt weer eens bij Ajax. Ben benieuwd wat de uitkomst gaat worden.

Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina