1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het beste wat dit topic in een paar jaar is overkomen. :+ Het enige wat dit nu nog kan verbeteren is een willekeurige member die goed nieuws over Nouri post. :thumbs:

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Zeer ernstige hersenschade" voor Nouri.

5. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.981
    Erg treurig. Jeetje
    Moest helaas ook bijna wel...

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Godverdomme. Ben er echt even stil van...

8. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Blegh, triest hoor.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gadverdamme...

EDIT
    Ik blijf de berichtgeving omtrent Nouri erg raar vinden.
    Spreken van hartritmestoornissen is 1 ding ... maar we gaan van een "komt goed" naar "ernstige hersenbeschadiging" scenario.

Die jongen heeft dus naar alle waarschijnlijkheid dood op het veld gelegen ten gevolge van een hartstilstand (wat het zuurstoftekort naar de hersens verklaard).

Dat je dan als Ajax zijnde met "stoornissen" op de proppen komt valt te begrijpen, omdat hij eerst medisch gecontroleerd moet worden. Vervolgens meld je (eer)gisteren dat er geen afwijkende neurologische activiteiten zijn gevonden en dat het misschien wel goed komt. En dan volgt dit?

Vreselijk voor het ventje.

EDIT 2

Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat topsporters met zo'n conditie dit regelmatig overkomt?

Laatst bewerkt: 13 jul 2017
  10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Doet echt zoveel pijn dit, weet gewoon niet wat ik moet denken nu.

11. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Bah. Rillingen op m'n lijf. Al minutenlang. Zo'n prachtig mannetje, zo'n geweldig talent. Wat een drama.

Killamonkey vindt dit leuk.
  12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Niet te bevatten dit pfff, wat een klote nieuws en vreselijk voor Nouri.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Bij het gewone volk gebeurt het net zo goed, vaker maar dat lees je alleen niet in het nieuws.

Kan niet anders zeggen dan dat het vreselijk nieuws is, had het eerlijk gezegd niet verwacht...
    Super sneu, ben je 20 jaar overkomt je dit.

Rampage vindt dit leuk.
  14. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Damn, wat een heftig en treurig bericht rondom Nouri. En wat een ommekeer in de berichtgeving ineens...

Omdat topsporters hun lichamen vaak zeer intensief gebruiken en geregeld tot de limiet gaan. Een goede conditie is helaas geen vrijspraak voor een goede gezondheid.

Neem ook aan dat alle spelers, zeker bij Ajax, op regelmatige basis medische test krijgen en dat tijdens trainingskampen ook wel alles word gemonitord. Trainen met hartslagmeters bijvoorbeeld etc.
    Maar helaas kan het dan nog steeds iets mis gaan. Bij het wielrennen hoor je ook wel regelmatig over dit soort incidenten.

Rampage vindt dit leuk.
  15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    In comateuze toestand dus niet fatsoenlijk te meten hoeveel en of er schade was. Te voorbarig positief geweest. Vreselijk nieuws. Jongen mag al blij zijn als hij nog normaal kan functioneren op termijn.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Mja dat viel mij ook wel op. Als je een hersenen een kwartier geen lucht krijgen en je 48 uur in coma wordt gehouden was die berichtgeving vrij onrealistisch.

Doping? EN wat is regelmatig, ik ken de cijfers niet.

17. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Lekker belangrijk boys. In elk bericht werd ook gemeld dat alle berichtgeving nog helemaal niets wilde zeggen over de exacte schade en eventueel herstel..

Feit is gewoon dat onze Appie nooit meer de oude Appie zal zijn. Godverdomme man.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    In dit geval het niets zeggen beter geweest als valse hoop creëren.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nou eigenlijk niet.
    Naja, in de 90s, maar toen had men een hematocrietwaarde van 50% dus dat verklaart het wel :+

20. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Iedereen wilt iets horen. Ze hebben echter geprobeerd alle hoop te temperen door in elk bericht te melden dat er nog niets zinnigs te zeggen was over de uiteindelijke schade en herstel.
    Ajax probeert het juiste te doen, door de gigantische achterban te blijven informeren. Dat is in ieder geval ook wat ik wilde, en wat iedereen denk ik wel wilde weten. Dat het merendeel niet het hele bericht leest is te begrijpen. Ikzelf heb wel het hele bericht gelezen, en het positieve blijft uiteraard hangen. Tegen beter weten in helaas...

Ach, fuck it, en fuck deze hele discussie waar ik helemaal geen zin in heb.

Ik ben leeg man.

Deel Deze Pagina