Fuck man...Appie waarom ! Dit had jouw seizoen moeten worden. Einde voetbalcarrière is al kut. Maar dit is 1000 maal erger. Hoef voorlopig even geen voetbal te checken.
Wauw.. Tyrant.. De fuck zeg.. Wat een opmerking. Misplaatst is een understatement. Wat mij betreft ben je bij deze meteen genomineerd voor lode lul van het jaar. Knuppeltje. #staystrongappie
Jammer dat je met zulke momenten pas weer gaat beseffen hoe fragiel een mensenleven kan zijn en dat je elke moment van de dag jezelf gelukkig mag prijzen voor het feit dat je gezond bent. Bah. Sterkte aan alle familie.
Vanmiddag hoorde ik het op de radio, dat was al slikken.. Maar als je nu beelden erbij ziet van Nouri in actie krijg ik toch echt een mega brok in de keel.
Ach jezus, nu is tyrant de antichrist? Het is gewoon een grap die misplaatst/te vroeg is, hij heeft geen misdrijf gepleegd :')
Nee, maar een beetje meer respect mag wel verdomme. Net de beelden nog eens teruggekeken en als je dan de reacties leest van over de hele wereld... verdomme al maanden niet meer zo'n brok in mijn keel gehad en ik ken Nouri niet eens, zelf niet als voetballiefhebber. Als je dat soort beelden ziet, dan komen sommige opmerkingen echt veel te vroeg. Stay Strong Nouri.
Het is een misplaatste grap. Een grap die t.z.t wel was gekomen. Niet gepast. Komt hard aan omdat merendeel (90%) Ajaxcied is.
Gewoon een misplaatste grap? Jorrie en Rampage, jullie twee sporen wat mij betreft ook totaal niet. Een ongelooflijk talentvolle en bescheiden, lieve jongen van twintig jaar is niet alleen zijn kans om te stralen kwijt, maar zijn hele leven en dat van zijn familie is in één klap kapot. Ik mag voor jullie twee hopen dat je zoiets nooit hoeft mee te maken in je eigen kringen. Het heeft helemaal niks te maken met het feit dat het een Ajacied is en wij hier blijkbaar de meerderheid vormen. Ik heb ontzettend veel reacties van Feyenoord-supporters gelezen die zoveel steun en respect betuigen, nog nooit zoveel verbondenheid gezien tussen supportersgroepen die elkaar normaal naar het leven staan. Utrecht-fans die normaal spugen op Ajacieden zingen in de 34ste minuut van hun EL-wedstrijd een ras-Amsterdammer toe. Dit overschrijdt voetbal en onderlinge rivaliteit, gelukkig zijn er buiten een enkeling als jullie wél veel mensen die dit aangrijpt en oprecht meeleven met deze jongen en zijn naasten. Ik huil vrijwel nooit, maar bij het verhaal van deze jongen springen de tranen gewoon in je ogen. Walgelijk grapje van Tyrant, het feit dat jullie het proberen te bagatelliseren is misschien nog wel erger. Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen, denk even aan de mensen van wie je houdt en stel je voor dat hen dit was overkomen. Onbegrijpelijk dat volwassen mannen blijkbaar zo weinig emotioneel besef hebben dat zulke grapjes gemaakt en verdedigt worden. Zoals notabene een Feyenoord-supporter het gisteren in een prachtig gedicht zei: Volg mijn club en spreuk en je loopt nooit alleen en geef geen aandacht aan reacties, negatief of gemeen. Want wie hier niets voelt in het hart, die heeft er geen één.
Ik denk dat het meer komt omdat 100% hier menselijk is. Nou goed, 95% dan. Het is ongepast, maar ook best wel gewoon een heel slechte grap. Als je dan toch tof wil doen, maak dan tenminste een vette grap, eentje waar ik bijna om zou moeten lachen, maar het nog niet doe omdat het nog te vroeg is voor zo'n grap. Deze "grap" was ook gewoon echt slecht, niveau van iemand in groep 6.
Ja ga er anders nog even 2 paginas over een misplaatste grap door. Ik ben me ervan bewust dat het een slechte en walgelijke grap is, niemand hoeft me ook te verdedigen ofzo. Het feit dat jullie een internetpost gebruiken om een psychologisch rapport over mijn welzijn te schrijven is niet nodig!
Ik denk dat het voor psychologische rapporten al te laat is als je als 28-jarige man op zo'n moment zo'n grap maakt, het daarna afdoet als misplaatste grap en er niet eens excuses voor maakt of het terugneemt. De therapie had bij jou twintig jaar geleden al moeten starten.
Okay okay, Tyrant weet het nu wel. Zonde van de ruimte en het topic, we moeten verder jongens. Zo is het leven.
Gewoon een kutgrap, niet meer niet minder. Stelletje moraalridders. En dit komt van iemand die gisteren ook constant met een brok in z'n keel heeft gezeten rondom dit nieuws.
Ik zat gister ook t filmpje te kijken van jonge Nouri die van F pupilletje tot Ajax 1 speler opgroeide, ja, wat denk jij? Dat ik toen trots was dat ik die post maakte? nee man, ik had precies hetzelfde als jullie gereageerd waarschijnlijk. Maar je kunt niet altijd 6 gooien. Terugnemen is het te laat voor, maar bij deze wil ik dan zeker mn excuses geven aan iedereen die aanstoot heeft genomen aan mn kinderachtige post ja. Ik zat er gister ook wel ff mee, het was niet bijster classy