1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Oja, en Frenkie is echt een verademing :thumbs:

2. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ze vielen tegen toen ze Ajax lieten komen, maar zodra ze druk gingen zetten kwam Ajax gelijk in de problemen.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ziyech was gisteren dramatisch. Zo sloom aan de bal.
    Dolberg gisteren geen fatsoenlijk bal aan zien nemen.
    Pijpje bij Kluivert was leeg na 50 minuten.
    Schone kan het niet meer bijbenen.

4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Kluivert moet op links spelen (zijn beste positie) en Neres vanaf rechts.
    Kluivert heeft niet veel laten zien, maar minder dan Younes is hij niet.
    Hij komt er wel... is ook pas 18 (moeten we niet vergeten).

Schone komt internationaal toch echt handelingssnelheid te kort. Als Frenkie zo door gaat gaat Lasse binnenkort banken.

Donny is een prima opvolger voor Klaassen. Was voor mij de motm. Zit echt overal tussen, en kan beter voetballen dan Klaassen.

Voor de rest was het voetballend niet zo heel best. 2e helft was het wel een heel stuk beter Gelukkig stelt dit Nice ook niet zoveel voor.
    Die waren na rust conditioneel helemaal op. In de JC Arena moet je dit afmaken.

Als alle terugwedstrijden in 0-0 eindigen, spelen we in de volgende ronde tegen CSKA Moskou, Sporting Lissabon, Hoffenheim, Basaksehir of Viktoria Plzen.
    Moet te doen zijn !!!

Maar goed, eerst maar van Nice zien te winnen.

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hou wel even in je achterhoofd dat de uitwedstrijd tegen Lyon en Schalke 04 verloren zijn. Ajax uit-thuis is een wereld van verschil.

6. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Je zegt het zelf.

Daarom verwacht ik dat het volgende week alleen maar beter zal gaan.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ho ho ho ... m'n post is ge-edit :+

Thuis is Ajax erg dominant en fel.
    Uit kijken ze iets te lang de kat uit de boom.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit is inderdaad zo. Heb helaas maar een kwartier kunnen kijken, het laatste kwartier, maar daarin heb ik al enorm van Frenkie genoten!

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Frenkie kwam er de '73 minuut in. :D

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Wat is er met die voorhoede van jullie aan de hand joh? Wow wat slecht.

11. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Jep. Younes komt te kort voor het niveau dat we nastreven. Kluivert is te jong en onervaren voor een rol als basisspeler. Dolberg is nog te wisselvallig.

Met deze voorhoede gaan we geen kampioen worden. Er zit te weinig scorend vermogen in. Daarnaast zijn de (altijd belangrijke) goals van Klaassen ook weggevallen. En ik zie Van de Beek nog geen 10+ goals in een seizoen maken.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Younes = voorspelbaar. Dat is zijn hele probleem. Die jongen durft niet. En als hij durft word hij verguist omdat er acties mislukken. Kluivert komt net kijken. Die neem ik niets kwalijk. Als hij dit niveau vasthoud word het een leuk spelertje.

Dolberg. Te wisselvallig? "Het talent" ... zoals dat bij Ajax wel vaker gaat. Heb die jongen gisteren echt geen fatsoenlijke bal aan zien nemen en maakt een afwezige indruk.

Uiteindelijk ga je bij Dolberg zien dat hij het niveau niet aankan en geen geschikte speler is voor het type spel wat Ajax graag wil zien. Datzelfde zag je bij Fisscher, Boilessen, Anderssen en nog een stel. Die krijgen de stempel talent ... en zodra ze zich aan een bepaald type spel moeten houden storten ze allemaal in. Met zulke gastjes moet je geen tacktiek bespreken want dan spelen ze te geforceerd. Gewoon zeggen "... doe je ding, succes!"

De enige die gisteren echt top speelde was van de Beek. Je emotie omzetten in motivatie.

13. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Younes is inderdaad voorspelbaar, dat zien we al twee seizoenen. Tijd om afscheid te nemen. Kluivert neem ik ook niks kwalijk, maar dat neemt niet weg dat het nog geen basisspeler is. Dolberg komt er wel. Ook typisch Ajax: spelers gelijk afschrijven. Dolberg heeft vorig seizoen meer laten zien dan de spelers die jij noemt bij elkaar. Fisscher had nog het meeste talent, maar bij die jongen klopte het mentaal niet.

Van de Beek top gisteren? Ik heb hem in de eerste helft een paar keer een bal zomaar zien inleveren. Vanuit een ingooi ver op de helft van de tegenstander luidde hij bijna een tegengoal in (overigens zelf hersteld met een tackle voordat die speler van Nice kon schieten). Van de Beek is ook nog jong. Die gaat nog veel wisselvallige wedstrijden spelen.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb altijd wel een zwak voor deze gek gehad, hiermee kan hij bijvoorbeeld ook niet stuk bij mij, maar goed hopelijk laat hij volgende week helemaal niets zien in het veld, en had hij uiteraard rood moeten krijgen gister.

Maar goed, de wedstrijd was een beetje raar gisteren, je merkt aan alles nog dat Ajax er nog niet helemaal bij is, echter de zwakke punten lieten zich weer zien gisteren.
    Schone is gewoon echt voorbij... hij haalt onwijs veel voetbal uit het team, met een van de Beek op zijn positie en de Jong op 8 is er absoluut een heel goed voetballend middenveld.
    De Jong gaat het talent van het jaar worden, imo ook het grootste talent van Ajax op dit moment.
    Met hem in de ploeg kwam Ajax er tenminste voetballend uit, dat was met Schone niet het geval.

Kluivert op linksbuiten zodat Ziyech hem kan lanceren dan zit dat wel goed.
    Vraag me eigenlijk wel alleen af wat het idee is dat Ziyech de ballen ophaalt bij de verdediging.

15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Lekker begonnen PSV, stelletje toppers!

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Echt te kansloos, fijn ook voor het Nederlands voetbal.

17. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    En maar afgeven op Ajax altijd. Een gelijkspel uit tegen de nummer 3 van Frankrijk stelde niks voor. En dan zelf thuis verliezen van de nummer vier van Kroatië! :lol:

AntraXxX vindt dit leuk.
  18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453

Can't blame him, ik hoop alleen dat er een goede vervanger gevonden kan worden.

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwa. Met Messi voetballen zou voor iedereen hier een natte droom zijn. Behalve voor Neymar.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zal wel Coutinho,Dybala of Griezman worden

@Rampage idd het enige waar hij bij PSG voor kan gaan is de CL. Gaat ze denk ik toch niet snel lukken. Snap idd dat hij graag de belangrijkste speler van een team wil zijn maar dat was hij over 2 of 3 jaar ook wel bij Barca geweest

Laatst bewerkt: 29 jul 2017

Deel Deze Pagina